Bekijk volle/desktop versie : zwangerschapsmisselijkheid



Pagina's : [1] 2 3

21-09-2011, 13:48
wie weet of daar een goed medicijn voor is?

ik hoorde een paar jaar geleden iets van een medicijn uit marokko dat goed schijnt te werken?

vertel me hier meer over.

21-09-2011, 13:48


Ben je zwanger?

21-09-2011, 13:49
nee hoor ben niet zwanger.

21-09-2011, 13:51
er is in nl. wel iets, maar dat gaat via doktersrecept en dat krijg je niet zomaar alleen als je niks meer binnenhoudt qua vitamines en dat schadelijk kan zijn voor je kind. Spul uit marokko zou ik zo ie zo niet gebruiken, ik vertrouw het niet zo goed, het wordt toch gemaakt voor mensen in een ander klimaat, ik weet niet of het logisch is maar durf dat gewoon niet.

21-09-2011, 13:52


ik heb de laatste keer dat ik misselijk was tijdens zwangerschap reispilletjes gekregen voor wagenziekte van de gynecologe, en moet zeggen dat ze best goed hebben geholpen, je moet er alleen veel van slapen.

pilletjes vanuit marokko ken ik niet!

21-09-2011, 13:53
o ja deze pilletjes kan je zo halen bij de apotheek in belgie.

21-09-2011, 13:54

Citaat door Soukaina22:
o ja deze pilletjes kan je zo halen bij de apotheek in belgie.
gewoon reispilletjes moet je vragen bij de apotheek?

21-09-2011, 13:55
gewoon in de ochtend als je wakker word een crackertje nemen.. En als je misselijk word ook cracktertje nemen.. Ik heb dat in t begin alleen maar gedaan.. Nou t was een wondermiddel!!

21-09-2011, 14:00

Citaat door Balkon:
gewoon in de ochtend als je wakker word een crackertje nemen.. En als je misselijk word ook cracktertje nemen.. Ik heb dat in t begin alleen maar gedaan.. Nou t was een wondermiddel!!
dan had je niet zo`n erge misselijkheid? hier gaat t om hele zware misselijkheid en t wordt erger en erger. de gedachte aan eten alleen maakt haar misselijk, en ze heeft vandaag met moeite 1 appel naar binnen kunnen krijgen en die kan er ook binnen de kortste keren uit-gespuugd worden.

Dus het is geen ochtendmisselijkheidje of zo.

21-09-2011, 14:07
Primperan? kan je vrij verkrijgen bij apotheek.

http://www.consumed.nl/medicijnen/2246/Primperan%AE

21-09-2011, 14:09

Citaat door Qalitouz:
Primperan? kan je vrij verkrijgen bij apotheek.

http://www.consumed.nl/medicijnen/2246/Primperan%AE
Zwangerschap

Er zijn onvoldoende gegevens om de eventuele schadelijkheid van dit middel tijdens de zwangerschap goed te kunnen beoordelen.

Dit middel niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft).

21-09-2011, 14:09
gebruik nooit wat zonder de toestemming van je dokter tijdens een zwangerschap en vooral niet uit marokko. Ik had pillen gekregen om het een beetje tegen te gaan gewoon van de dokter

21-09-2011, 14:11



Citaat door palastine4ever:
gebruik nooit wat zonder de toestemming van je dokter tijdens een zwangerschap en vooral niet uit marokko. Ik had pillen gekregen om het een beetje tegen te gaan gewoon van de dokter
ja dat is wel zo. maar je kkunt ook de pil uit marokko halen en aan de dokter vragen of het goed is.

21-09-2011, 14:12

Citaat door Nnihad:
Je kan iets van de huisarts krijgen maar als je erg misselijk bent helpt dat echt niet..

Je moet wel in de gaten houden als ze uitdroogt kan ze aan het infuus in het ziekenhuis..

Ik durf vanwege de misselijkheid geen tweede zwangerschap aan..
ik denk dat dat ziekenhuis er aan zit te komen.

21-09-2011, 14:13
ik was ook misselijk, bij mijn eerste erger als bij mijn tweede. maar ik was niet uitgedroogd en kon wel eten. bij mijn tweede had ik zelfs vreetbuien. bij mijn eerste was het een ander verhaal, toen was ik zo ziek dat ik niks kon doen. ik lag daar maar shi 3 maanden.

Pagina's : [1] 2 3