Bekijk volle/desktop versie : (Proloog) βιος De biografie van Muhallim 'le Creed



21-09-2011, 00:06
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De persoon die ik interview is Muhallim. Alles is waar gebeurd. Alleen de namen zijn veranderd en de locaties zodat niks duidelijk is.

De volgende verhaal zal hoofdstuk 1 zijn. Een volle week van het leven van Muhallim op zijn 21ste. Met flashbacks naar zijn opvoeding tussen 7 en 18.

De volgende hoofdstukken zullen ook weken uit het leven van onze geinterviewde zijn. Ik zal alles opbouwen zodat je uiteindelijk achter alles komt.

Graag geen pm's sturen met wie het nou is. Tenzij je hits en/of tips hebt. Ik heb de privilege gehad om met hem tijd door te brengen. Hij interesseerde me erg en ik vroeg of ik een verhaal mocht schrijven. Ik zelf ben hier ook lid en heb eerder verhalen geschreven.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Proloog




Weinig wist hij over het leven. Zeven jaar oud, voetballend met zijn grote voorbeeld en zijn enige broer.

Ze rende over de wijken heen en weer met de bal. Moe geworden gingen ze een ijsje halen bij het supermarktje om de hoek. Al likkend aan het ijsje in zijn handen stak hij over de weg achter zijn broer aan. Hij hoorde een hard geluid, een auto met een te hoge snelheid op de weg. Door angst versteend op zijn plek begon de jongen te huilen.

Zijn broer stoof op hem af en duwde hem op tijd weg.... Om zelf mee geschept te worden.

Het kleine jongtje van zeven jaar rende naar de lichaam van zijn broer. Hij keek hem in zijn ogen aan en zag dat zijn broer glimlachde. De kleine jongen hield zijn handen op de borst van zijn broer, daar waar hij dacht dat een hart hoort te zijn. Bij de films die zijn vader keek bleek het altijd te werken.

Hij voelde kloppingen. Ze werden steeds zwakker. De tranen van het kleine jongetje vielen op de wangen van zijn broer. De kloppingen waren gestopt.

10 jaar later....



Muhallim was groot geworden. Dit was zijn laatste jaar in het huis. Van de 13 jongens was hij de sluwste, snelste, meest intelligente en zijn sterkste eigenschap was sociale en communicatieve vaardigheden.

Hij kon iedereen manipuleren, laten praten en angst inboezemen die hij maar wou. Muhallim was zo opgevoed door de 2 oudere. Die met respect: Broer werd genoemd.

Elke week bracht Muhallim meer in het huis dan de andere, hij mocht de hoogste bed in de kamer waar de jongens slapen gebruiken en had altijd de meeste kefta's op toen het etenstijd was.

De familie had grote verwachtingen. Hij zou veel waar maken en zorgen voor een hoge winst in 'le Creed.

De laatste jaar... Hier dacht Muhallim niet aan, hij was koudbloedig. Bloeddorstig was hij niet.. ' Als je je daad verricht met een zwarte waas voor je ogen, ben je zwak en heb je geen macht over de situatie. En wie geen macht over de situatie heeft zal nooit geliefd worden. '

Hij gaf nergens om, was emotieloos en dacht maar aan een ding. Het doen van de daad die hem opgedragen werd zodat hij de glimlach elke weekend kreeg van zijn vader.

Muhallim is groot gebracht in een tehuis voor de familie 'le Creed. 'le Creed is een criminele organisatie die onbekend is. De onderwereld kent 'le Creed en noemt ze: de Sluwen. Ze komen van pas wanneer iemand geld moet innen, er iets plaats vind, drugs, vrouwen, huurmoord, bescherming, straat gevechten noem maar op.

Muhallim hield zich bezig met geld innen, afpers praktijken, martelingen, bescherming en straat gevechten. Omdat hij de zoon van het broertje van de Hoogste is, heeft hij in vergelijking met vele andere keuzes.

Na de dood van zijn broer werd Muhallim opgenomen in het huis. Op 9 jarige leeftijd vroegen ze wat hij later wou doen. Muhallim was een vechter, deed het goed op karate en judo. Dit was genoeg voor de oudere om een keuze te maken.

Zo werd het lot van Muhallim bestempeld...

21-09-2011, 00:18


Ik heb wel een beetje aanmoediging nodig dames en heren.

Tips, hints, wat beter kan, wat goed is en wat slecht is.

Kom op!

21-09-2011, 00:50
Stille lezers. hmmm

21-09-2011, 08:24
Ik weet het goed gemaakt, ik zal geen hoofdstukken meer plaatsen voor ik wat reactie's heb

21-09-2011, 11:34


Up! Doorgaan!

21-09-2011, 16:25
Dank je!

Zal ik zeker doen, alleen wacht nog even op wat meer lezers en reacties ^^

21-09-2011, 20:41
Waargebeurd zeg je
Dan wil ik wel verder lezen

21-09-2011, 21:11
upaaaaaaaaaa
mooi vervolgje!!
en zeker doorgaan!!!