Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dames help!!!!



20-09-2011, 21:17
IK kan gewoon geen bh`s vinden die niet zijn voorgevormd of waar geen vulling in zit. Daar heb ik dus geen behoefre aan k ben zo een beetje overal geweest maar heb geen idee waar ik nu heen moet wie o wie kan mij dat vertellen.

zeg geen livera of hunkemoller want k betaal geen 40 50 euro voor een bh dat vind k gwn teveel van t goede.

alvast bedankt gizoh

20-09-2011, 21:32


nieman......?????

20-09-2011, 21:34
Bh zonder vulling? Bij de dappermarkt af en toe voor minimaal 50 cent maximaal 2 euro.

20-09-2011, 21:37
haha da is idd goeie koop maar als ik helemaal daar heen moet kan ik net zo goed richting de hunkemoller:P:P

thnx (K) k zal eraan denken als k ooit die kant op ga

up

21-09-2011, 10:44


heb je bij de V&d, c&a en hema gekeken? ik zie ze daar wel vaker hangen...prijzen weet ik niet, is nl niet wat ik voor mezelf koop....

en bij hunkemoler zijn ze toch niet allemaal 40/50 euro??koop zelf ook ondergoed daar.....

succes meid!

21-09-2011, 10:46
zal ik is wat vertellen,

wibra heeeft supper bh's die ook lekker zitten, ik kocht ook altijd eerst mijn ondergoed bij hunkemoller en hema enz,
maar na een tip van een vriendin heb ik het grpobeerd, en zekers betaalbaar,

21-09-2011, 14:41

Citaat door zonnnetje:
heb je bij de V&d, c&a en hema gekeken? ik zie ze daar wel vaker hangen...prijzen weet ik niet, is nl niet wat ik voor mezelf koop....

en bij hunkemoler zijn ze toch niet allemaal 40/50 euro??koop zelf ook ondergoed daar.....

succes meid!


hema ben ik idd niet geweest stupid van me maar thnx

Citaat door dadesforyou:
zal ik is wat vertellen,

wibra heeeft supper bh's die ook lekker zitten, ik kocht ook altijd eerst mijn ondergoed bij hunkemoller en hema enz,
maar na een tip van een vriendin heb ik het grpobeerd, en zekers betaalbaar,
serieus:P dan ga k dat eens doen ffe binnenkort een bezoekje aan de wibra brengen. thnx

21-09-2011, 14:45
ja moet je zekers doen, hou je geld over aan andere dingen

21-09-2011, 14:50
idd :P die krengen zijn gwn duur

21-09-2011, 15:00
hm daar kan je ze ook wel vinden

21-09-2011, 15:06
Ik haal zowat alles bij de hunkemoller maar ik heb nooit volle prijs betaald. Gewoon wachten totdat er sale is vorige sale heb ik al die bodique setjes ingeslagen die krengen zijn zo een 50 euro ps. Ik heb voor de bh 5 en 10 euro betaald en de ondergoed natuurlijk veel goedkoper.

Mijn moeder wilt ook altijd die bhs die jij wilt die had ik uiteindelijk voor zo een 5 euro ps gehaald hele voorraad voor haar ingeslagen haha..

21-09-2011, 15:08

Citaat door Forqaan:
Ik haal zowat alles bij de hunkemoller maar ik heb nooit volle prijs betaald. Gewoon wachten totdat er sale is vorige sale heb ik al die bodique setjes ingeslagen die krengen zijn zo een 50 euro ps. Ik heb voor de bh 5 en 10 euro betaald en de ondergoed natuurlijk veel goedkoper.

Mijn moeder wilt ook altijd die bhs die jij wilt die had ik uiteindelijk voor zo een 5 euro ps gehaald hele voorraad voor haar ingeslagen haha..
dat noem ik nog eens goeie koop

ik heb nooit tijd of zin om de stad in te gaan dus ik mis die acties altijd met alles maar k ga t in de gate houde