Bekijk volle/desktop versie : Pedicure en Manicure



20-09-2011, 15:13
Salaam Dames,

Ik wil voor mijn grote dag mijn nagels verzorgen, maar ik wil absoluut geen acryl en of gelnagels,
Heeft er iemand tips, ideeen waarbij mijn nagels er goed en glanzend eruit te komen zien?

Graag hoor ik van jullie~...

20-09-2011, 15:18


ik heb laatst bij de chinees een manicure gedaan hebben ze heel mooi gelakt met een wit randje..

dit zou je kunnen doen voor je grote dag dat je de dag van je henna of de ochtend op je trouw er snel langs gaat voordeel is dat je het makkelijk met remover kan weg halen

20-09-2011, 15:21
Eindelijk iemand die hetzelfde wil! Wil ook absoluut geen nepnagels of wat dan ook hihi..

20-09-2011, 15:21
oh en bij welke chinees heb je dat gedaan.
Weet jij er toevallig 1 in dag of omgeving?

20-09-2011, 15:25


Met deze kleur nagellak lijken het schone nagels.


Citaat:



20-09-2011, 15:26
Mooi, maar ik wil toch french manicure...weet iemand waar ze dat goed doen???

20-09-2011, 15:27
Ja he, anders kan je niet op tijd bidden...

20-09-2011, 15:28

Citaat door Nesma2:
oh en bij welke chinees heb je dat gedaan.
Weet jij er toevallig 1 in dag of omgeving?
in den haag heb je zat chinezen! weet niet of je daar uit de buurt komt

het was 13 euro ze had het super mooi rond gevijld! en ook heel netjes gelakt!

20-09-2011, 15:30
Ok shukran . Ja kom uit denhaag, mar wil wel meteen een goede hebben. Weet jij er 1 in denhaag?

20-09-2011, 15:34

Citaat door Nesma2:
Ok shukran . Ja kom uit denhaag, mar wil wel meteen een goede hebben. Weet jij er 1 in denhaag?
oh oke ja ik ben bij die ene geweest achter de simones heb je die ene parkeergarage als je dan richting de wagenstraat loopt zit daat een chinezen nagelstudio tis der altijd heel druk

hoop dat je het begrijpt

20-09-2011, 15:44
Gewoon met nagellak french manicure laten zetten vind ik heel netjes en mooi, en kan je gewoon weghalen nadien..
Wil nl. zeker ook geen gelnagels..!

20-09-2011, 16:01
Thank you very much!

20-09-2011, 19:12


Hallo meid,

Je kunt je nagels bij een proffesionele edicure en manicurist laten doen. En als ze alles met glansvijl afvijlen dna blijven je nagels prachtig glanzen zonder nagellak.
In Utrecht ken ik een goede en ook niet zo duur.
Wil je het allemaal zelf doen dan moet je zorgen dta je je nagels vijlt voor dat je je nagelriemen gaat verzachten in een handbadje. na het ahndbadje kan je je nagelriemen afknippen met een speciaal schaartje en daarna kan je je je nagelbed opvijlen met een glansvijl te koop bij douglas voor 1,95 deze is echt de allerbeste .
Ik zelf ben ook manicurist en heb er een hoop geprobeerd maar die v an douglas en miracle shine is de beste. maar die van miracle shine zijn alleen bij de groothandel verkriijbaar. Er is vats een filmpje te vinden op youtube..
Succes!

groeten,

SaRaHa Creations