Bekijk volle/desktop versie : [B]Wie wil er trouwen in oktober in de koning?![/B]



18-09-2011, 18:40
DAG MENSEN!

Helaas gaat mijn leuke droombruiloft niet door....en zit ik nu vast aan enorme annuleringskosten van bijna 2000euro!
(Belachelijk veel he..!) Wie o wie kent iemand die op vrijdag 14 oktober wil trouwen in de koning? Diegene kan mij de annuleringskosten besparen! Let me know....alvast bedankt!

groet,

imi

18-09-2011, 18:42


jeetje lijlt me vreselijk... sterkte meid hoop dat iemand je kan helpen

18-09-2011, 18:49
erg he...en dit zijn alleen de annuleringskosten voor de zaal....de rest die hadden begrip voor mijn omstandigheden en rekenden geen kosten..gelukkig..

18-09-2011, 19:42
Pff, dat zijn nog eens kosten! Hoop dat je iemand voor die datum kunt vinden.

18-09-2011, 19:48


thnx ladies! xxxx

19-09-2011, 15:14
Als je een goede reden hebt moeten ze het terug betalen. Of je neemt een verzekering die kan het je vergoeden als je wel weten hoe laat me weten.

21-09-2011, 22:21
Ik heb al gedacht aan een annuleringsverzekering, maar een brandend huis kan je niet verzekeren..... Mijn bruiloft is geannuleerd omdat er een ernstige ziekte ontdekt is bij mijn zus. Het is totaal iets onverwachts en de ziekte was geconstateerd voordat ik de annuleringsverzekering wilde afsluiten. Dus ik kan niet met een reden komen die bekend was voor ik de verzekering had.....

21-09-2011, 22:50

Citaat door superwoman_88:
Ik heb al gedacht aan een annuleringsverzekering, maar een brandend huis kan je niet verzekeren..... Mijn bruiloft is geannuleerd omdat er een ernstige ziekte ontdekt is bij mijn zus. Het is totaal iets onverwachts en de ziekte was geconstateerd voordat ik de annuleringsverzekering wilde afsluiten. Dus ik kan niet met een reden komen die bekend was voor ik de verzekering had.....
Ik zou mij echt niet druk maken om 2000€.

Allah Shafiek voor jou zus.