Bekijk volle/desktop versie : Stel je voor dattttt..



18-09-2011, 16:38
Allah stuurt een engel naar JOU toe met de meededeling dat jij over precies 1UUr zal te komen overlijden..
Wat ga jij doen?

- Een uur lang non- stop knielend tot Allah om vergeving vragen en denkend aan ALLE ZONDES die je in het leven hebt verricht? Daarbij smekend tot Allah om de hel te ontwaken?
- Of ga je snel roedoe doen ( miss dat je dat nooit eerder gedaan hebt) en een uur lang bidden?
- Of leeg je je portemenee en geef je alles uit als zakat?
- Of bel je huilend je vrienden op en vertelt snel wat er is gebeurd?
- Of ga je snel naar iedereen toe en vraagt hem/ haar vergevinis omdat je ooit over degene hebt geroddelt of iets ergs hebt gedaan?
- Of ga je ff snel je wens die je al zo lang hebt snel in vervulling laten komen?

Wattttt doe je? Stel je deze situatie eens voor en vertel eens wat je in zo’n situatie gaat doen???????! Geef eens een reactie wat je denkt te doen..





(Effe terzijde, dit kan je je nog wel voorstellen, maar jammer genoeg is de werkelijkheid anders. OP DIT MOMENT DAT JE DIT AAN HET LEZEN BENT KAN DAT OOK HET GEVAL ZIJN, HET KAN ZIJN DAT JE NOG MAAR 10MIN OP AARDE ZAL ZIJN!!

Wat ik hiermee wil zeggen is, is dat je eigenlijk iedere minuut dat je leeft Allah moet gedenken en goede daden moet verichten, vergevenis moet vragen etc. Want je weet maar nooit wanneer JOUW UUR NADERT....

Allah weet het beste..

18-09-2011, 16:40


Mijn ding staat er niet tussen.

18-09-2011, 17:01
Hahaha vertel wat het is!

19-09-2011, 14:51
Hhahhaha nee ik denk dat je echt wel snel iets zal gaan doen!