Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van de AEL?



Pagina's : [1] 2

29-10-2004, 19:06
Zouden jullie erop stemmen?

29-10-2004, 22:11


Ach, ik ben het met Dot eens, JahJah is een fascist in een marroquin leder foudraal. En net zoals Hitler geen Duitser was, zo is JahJah geen Marokkaan of Belg; hij is Libanees. Die man is uit op macht. Macht, macht.

Op een markt kan hij ook dooie vleermuizen verkopen als de nieuwste vliegtuigen. JahJah is een geboren leugenaar en liegt zijn eigen leugens.

Als hij een echte vent is, schiet hij zich op tijd door het hoofd.

29-10-2004, 22:20

Citaat door sweety_neda:
Zouden jullie erop stemmen?
Ik vind hem wel goed.. Hij komt echt slim over.. Maar of ik op hem zou stemmen..? Dat zou ik niet weten..

Trouwens.. De AEL, Arabisch Europese Liga, vind ik een verkeerde naam..
Hij vertegenwoordig nou alleen maar alle Arabieren.. Dus niet de islamieten..
Dus geen turken/Afghanen/Pakistanen enz. Hij had iets anders moeten kiezen..
Zodat hij voor islamieten spreekt..

Mja.. mijn mening..

29-10-2004, 22:21
Abu JahJah is een sympatieke en charismatische man en zou zeker mijn stem krijgen.
Het is alleen jammer dan menig Hollander deze man hekelt, hij is immers de allochtone versie van Fortuyn,Wilders,Bolkestein en Hirsi Ali die zij zo hoog in het vaandel hebben,maar dit beseffen zij echter niet en dat is jammer maar tegelijkertijd ook voorspelbaar.

29-10-2004, 23:31


Wat is de AEL ...... ?

30-10-2004, 01:46
Ik ben eerst maar even naar http://www.ael.nl gegaan, want zoveel weet ik nu ook weer niet over ze. Behalve wat er in het nieuws komt, en dat is toch ietwat gekleurd = negatief.

Nu weet ik het nog steeds niet zo goed. Ik klikte op 'visie' maar dat is nogal algemeen, dus erg veel wijzer werd ik niet. Je zou er uit kunnen afleiden dat ze erg pro-homo zijn, maar ik denk toch niet dat dat zo is.(Ik verwachtte een partijprogramma oid maar dat is er niet.)

Er is wel een meldpunt op de site voor discriminatie e.d. dat vind ik wel goed!

30-10-2004, 01:56
Ik zou op ze stemmen. Beste alternatief, goede ideeen, interessante visie. Het is toch meer een beweging, burgerinitiatief hebben ze hoog in het vaandel staan. Zeker in Antwerpen is een organisatie voor onze gemeenschap niet overbodig! Verder is hij zeker slim en intellectueel menig politicus de baas dat heeft hij die paar optredens die de elite hem gunde wel bewezen!

Zeker jammer dat ze weinig stemmen haalde, bijna alle stemmen gingen overigens wel naar Dyab zelf! Voorkeursstemmen dus. Wel te verklaren gezien de demonisatie, hij werd als politiek gevangene vastgezet, net als een enkele onwetende op dit forum voor facist uitgemaakt etc. etc. De Belgische maar ook de Nederlandse maatschappijen zijn nog niet toe aan een allochtoon die zegt waar het op staat, dat is alleen aan Islamofoben gegund.

30-10-2004, 03:41

Citaat door Tim76:
Wat is de AEL ...... ?
Absurde Eenzame Losers

30-10-2004, 22:15
Ik vind de moslims maar die geen arabieren zijn en wie zeuren op het stukje 'Arabische' in de naam gewoon aanstellen. Je moet op de AEL stemmen, omdat je hun ideeen goed vind en niet, omdat je je verbonden wil voelen met een bepaald partij. De AEL komt op voor alle moslims in het algemeen en niet alleen de arabische moslims of alleen marokkanen zoals sommige denken. dus doe niet alsof Abu Jahjah een Tweede Hitler is ,( die ook geen Duitser was en Duitsland in de macht had) dat hij de leider van de marokkanen wil zijn terwijl hij geen marokkaan is... Onzin.... De naam is Arabische Europese Liga en abu Jahjah is zeker een Arabier!!!
Dus praat niet over dingen waar je niets vanaf weet.......

of ik op hem zou stemmen, weet ik niet..... ik ben zelf arabisch maar eerlijk gezegd heb ik niet echt iets van hem meegekregen dan wat mijn zussen over hem zeiden...

30-10-2004, 22:40

Citaat door bent_maghrebia:
Ik vind de moslims maar die geen arabieren zijn en wie zeuren op het stukje 'Arabische' in de naam gewoon aanstellen. Je moet op de AEL stemmen, omdat je hun ideeen goed vind en niet, omdat je je verbonden wil voelen met een bepaald partij. De AEL komt op voor alle moslims in het algemeen en niet alleen de arabische moslims of alleen marokkanen zoals sommige denken. dus doe niet alsof Abu Jahjah een Tweede Hitler is ,( die ook geen Duitser was en Duitsland in de macht had) dat hij de leider van de marokkanen wil zijn terwijl hij geen marokkaan is... Onzin.... De naam is Arabische Europese Liga en abu Jahjah is zeker een Arabier!!!
Dus praat niet over dingen waar je niets vanaf weet.......

of ik op hem zou stemmen, weet ik niet..... ik ben zelf arabisch maar eerlijk gezegd heb ik niet echt iets van hem meegekregen dan wat mijn zussen over hem zeiden...
Hij maakt geen schijn van kans..........................wij marokkanen zitten niet tewachten op een populist als hem.

30-10-2004, 22:40
neee!!! nooit

30-10-2004, 23:25
Jah dat is dan jou mening, maar daar heb ik het niet over...... en trouwens speak for yourself... ik ben ook een volbloed Marokkaan en ik weet nog niet of ik wel of niet op hem zou stemmen.... dus praat niet over wij marokkanen, want ik weet zeker dat niet alle marokkanen jou mening delen!

30-10-2004, 23:33



Citaat door Scottie:
Ach, ik ben het met Dot eens, JahJah is een fascist in een marroquin leder foudraal. En net zoals Hitler geen Duitser was, zo is JahJah geen Marokkaan of Belg; hij is Libanees. Die man is uit op macht. Macht, macht.
Wat een onnozele redenering; straks ga je hier nog prediken dat Máxima alleen uit is op macht tot de macht x...


Citaat door Scottie:
Op een markt kan hij ook dooie vleermuizen verkopen als de nieuwste vliegtuigen. JahJah is een geboren leugenaar en liegt zijn eigen leugens.

Als hij een echte vent is, schiet hij zich op tijd door het hoofd.
Je kon op z'n minst de moeite nemen om (echt) te beargumenteren waarom hij in jouw ogen een leugenaar is.

Dat laatste vind ik een goed idee, Snottie; als alle homosexuelen zich nou door het hoofd zouden schieten!

30-10-2004, 23:35

Citaat door bent_maghrebia:
Jah dat is dan jou mening, maar daar heb ik het niet over...... en trouwens speak for yourself... ik ben ook een volbloed Marokkaan en ik weet nog niet of ik wel of niet op hem zou stemmen.... dus praat niet over wij marokkanen, want ik weet zeker dat niet alle marokkanen jou mening delen!
Nou ik weet het wel zeker in belgie is het ook al bevestigd, hij kreeg 0.2% van de marokkaanse stemmen.
aangezien de overgrote meerderheid hier in nederland van riffijnse afkomst is ben ik van mening dat hij hier ook geen schijn van kans maakt.

Het zou veel beter geweest zijn als ook de turken en andere moslims ook deel van maakten.
Dan kunje praten over een Islamitsiche partij en niet zoals nu het geval is.

31-10-2004, 00:03
oke je hebt gelijk, hij heeft geen schijn van kans. hij heeft alleen maar moslims die dan misschien op hem zouden stemmen, maar dan zijn er de niet arabieren die zich niet met de AEL verbonden voelen, omdat er arabisch staat, dus de helft valt af en dan weer de mensen die het niks interesseert en niet stemmen, ja inderdaad dan blijft er 0,2% over:P
Maar wat ik alleen wilde zeggen, je moet op hun stemmen of niet om hun ideeen en niet omdat je verbonden voelt of niet......

Pagina's : [1] 2