Bekijk volle/desktop versie : Soms heb je gewoon ff geen zin in visite...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

17-09-2011, 20:48
Kennen jullie dat gevoel?

Dat had ik vandaag.. twee uur geleden belde m'n schoonbroer mij met de vraag of ie langs kon komen.. Ik kreeg het al snel benauwd - daar gaat m'n relaxte avond bankhangen en m.nlen dacht ik - dus ik vroeg waarom.. Zegt ie dat er geen specifieke aanleiding is en het hem gewoon leuk leek om langs te komen. Ik keen mijn man aan, kuchte een paar keer om tijd te rekken voor een excuusje en zei vervolgens: "Oh nee sorry, dat gaat 'm niet worden ben ik bang, we hebben al plannen...."

Niet compleet gelogen, want mijn man en ik hadden al voorgenomen om deze avond lekker te niksen...

Maar goed, hebben jullie dit ook? Dat er dan mensen over de vloer willen waar je totáál geen zin in hebt.. Geven jullie dan ook een smoesje, wijzen jullie ze zonder pardon af of heb je geen ruggengraat en laat je je avond maar vergallen door het ongewenste bezoek?

17-09-2011, 20:52


Wat ben je erg, hij wou gewoon gezellig met jullie doen

17-09-2011, 20:53
Ik ook vaak genoeg gehad. Als het een van mijn broertjes is, ben ik gewoon eerlijk en zeg dat ik een rustig avondje met man in gedachten heb. Bij anderen heb ik geen ruggegraat en laat het maar op me afkomen.

17-09-2011, 20:53
Jullie zitten ze3ma allemaal te popelen als je schoonmoe weer 's aangeeft langs te komen en lopen meteen de keuken in om een tajine te bereiden voor haar?

17-09-2011, 20:54


oeps verkeerde topic...

17-09-2011, 20:55

Citaat door prisonbreak:
Wat ben je erg, hij wou gewoon gezellig met jullie doen

Beetje op z'n Hollands ouwehóeruhhhh,

Nee echt geen zin in nu..



Citaat door nouria-79:
Ik ook vaak genoeg gehad. Als het een van mijn broertjes is, ben ik gewoon eerlijk en zeg dat ik een rustig avondje met man in gedachten heb. Bij anderen heb ik geen ruggegraat en laat het maar op me afkomen.
Oh, mijn broers/zussen zie ik niet eens als visite, meer als te allen tijde ongewenst gezelschap....

17-09-2011, 20:55
Oefff imane kon ik dat maar
Ik zeg dan heel snel ohh leuk mrahbebiek
EN als ik ophang denk ik dikke tarrrr op mezelf waarommm zei ik dit

Ook als mensen zeggen ohhh ik kom vanavond bij je chillen en ik heb daar geen zin in toch zeg ik ohhh gezelligg kom maar
Ik zet altijd mijn plannen opzij voor een ander,moet dringend wat daar aan doen

17-09-2011, 20:56
Ik hoef zowiezo niet ieder weekend bezoek, waar je uren voor in de keuken moet staan. Vooral id. als je net een avondje bankhangen in gedachten had.

17-09-2011, 20:56
Imane Pff
Ik hb dat nu hier broer en broertje van mijn ma zijn er en haar zwager
Deze bellen niet eens

17-09-2011, 20:56
Raar dan beld die jou in plaats van zijn broer... Begrijp ikhet goed?

17-09-2011, 20:57

Citaat door Imane_Arab:
Beetje op z'n Hollands ouwehóeruhhhh,

Nee echt geen zin in nu..




Oh, mijn broers/zussen zie ik niet eens als visite, meer als te allen tijde ongewenst gezelschap....

17-09-2011, 20:57
Waarom wil je eten maken als iemand zo laat langs wilt komen?

Ik heb eerlijk gezegd nooit onverwacht bezoek dus voor mij is het opgelost. Maar als iemand wilt komen dat mag maar wel op maat.

17-09-2011, 21:00


Ik begrijp je wel hoor meid, soms heb je gewoon effe geen zin in bepaalde mensen. Of wil je gewoon hele avond bankhangen en lekker zak chips tv kijken, met je man samen zijn. Vooral zaterdagavond heerlijkkk.. Maar ja ik zeg je eerlijk ik durf echt geen Nee te zeggen tegen iemand die graag wil komen. Wel tegen mijn zussen of broers.

17-09-2011, 21:00

Citaat door hunkemoller-gek:
Raar dan beld die jou in plaats van zijn broer... Begrijp ikhet goed?
Ja dus??
Mijn schoonbroer belt mij ook altijd ipv zijn broer en zegt dan heee gezellie zijn jullie thuis dan kom ik even langst
Wat is daar mis mee?

17-09-2011, 21:05
Mijn probleem is dat ik nooit zin in bezoek heb, ja paar uurtjes en dan weer doei doei. Vooral schoonmama die blijft daaaagggeeennn.... Mijn man vind het geweldig maar ja die gaat niet met haar shoppen, enz. die chilt hem gewoon met vrienden als ze er is.
Mijn broertje ook soms kan echt op de raarste tijden komen, net wanneer we ruzie hebben ofzo.

Vinden jullie mij niet gast vrij, nou daar heb ik een reden voor, vroeger vond ik het altijd leuk voor mensne te koken enzo, leuke avondjes. Maar tegenwoordig van iedereen waar ik bezoek van krijg gaat me de les voorlezen. waarom wonen jullie hier, jullie moeten een huis kopen. Jullie huur is te duur. Je bent aangekomen. Je moet een eettafel aanschaffen. Je moet sdadder doen voor mensen die komen slapen ( hell to the no, juist daarom heb ik geen sdadder). Jullie moeten in een rustige buurt gaan wonen, enz enz enz....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21