Bekijk volle/desktop versie : Frankrijk blij met samenwerking terrorismebestrijding Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4

17-09-2011, 19:02
De Franse minister van Justitie Michel Mercier is zeer te spreken over de huidige samenwerking met Marokko op het gebied van terrorismebestrijding.

Beide landen zouden samen met Spanje en de VS een samenwerkingsverband hebben op het gebied van het opzoeken en bestrijden van terroristische cellen. Tijdens een conferentie over terrorisme in Parijs benadrukte de Franse minister het belang van samenwerken om de strijd tegen terrorisme aan te gaan.

“Het is belangrijk dat de meer landen deelnemen aan deze samenwerking, die momenteel gevormd wordt door Frankrijk en onze vrienden uit de VS, Spanje en Marokko”.

Bron: ANMV/Hespress

17-09-2011, 19:07


Geweldig! Marokko doet al het martelen zodat Europa de mensenrechten hoog in het vaandel houden.

17-09-2011, 19:10

Citaat door Fhamator:
Geweldig! Marokko doet al het martelen zodat Europa de mensenrechten hoog in het vaandel houden.
groot gelijk heb je

17-09-2011, 20:51
@ fhamator

Ben jij getuige geweest van martelingen? Onder Idriss el Basri, minister van interieur waren martelingen dagelijks aan de gang.

Maar dat hoort tot het verleden. En trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik een nationalist ben. Wat versta je onder marteling?

Deze euromarocs hebben een verrotte beeld over hun land en dat moet nodig gaan veranderen. Sta open voor verandering zou ik zeggen.


17-09-2011, 21:03



Citaat door Brabus:
@ fhamator

Ben jij getuige geweest van martelingen? Onder Idriss el Basri, minister van interieur waren martelingen dagelijks aan de gang.

Maar dat hoort tot het verleden. En trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik een nationalist ben. Wat versta je onder marteling?

Deze euromarocs hebben een verrotte beeld over hun land en dat moet nodig gaan veranderen. Sta open voor verandering zou ik zeggen.

Ben jij de enige met een paspoort om Marokko binnen te komen?

17-09-2011, 21:22
Geef een directe antwoord op mijn vraag. Heb je ooit meegemaakt dat iemand is gemarteld a Fhamator 7ata fat el fot..



17-09-2011, 21:31

Citaat door Brabus:
Geef een directe antwoord op mijn vraag. Heb je ooit meegemaakt dat iemand is gemarteld a Fhamator 7ata fat el fot..


Ik heb wel gezien hoe iemand eruit ziet na een afranseling maar waarom moet ik het zien om het te geloven?

Je praat tegen me alsof jij alles weet over Marokko en ik niks. Waarom zo arrogant?
Waarom zou ik alles opzij moeten zetten voor jouw betweterigheid. Jen bent net zo irritant als autochtonen die mij gaan uitleggen hoe het werkt in Nederland.

17-09-2011, 21:46
@ fhamator

Jullie trekken conclusies zonder enig vorm van bewijs te hebben gezien. Dat vind ik erg en beschadigend. Onderbouw je beschuldigingen met wat bewijzen min fadlik. Je neemt aan dat er martelingen plaatsvinden in Maghreb.

En ik heb nooit gezegd dat ik alles van Maghreb weet. Wat ik heel zeker weet is dat mijn liefde voor Maghreb als de hele arabische wereld onbetaalbaar is.

Soussia!


17-09-2011, 22:07

Citaat door Brabus:
@ fhamator

Jullie trekken conclusies zonder enig vorm van bewijs te hebben gezien. Dat vind ik erg en beschadigend. Onderbouw je beschuldigingen met wat bewijzen min fadlik. Je neemt aan dat er martelingen plaatsvinden in Maghreb.

En ik heb nooit gezegd dat ik alles van Maghreb weet. Wat ik heel zeker weet is dat mijn liefde voor Maghreb als de hele arabische wereld onbetaalbaar is.

Soussia!

Dus je kan ook niet bewijzen dat er in Marokko NIET gemarteld wordt.

En wat koop jij voor je liefde voor de Arabische wereld? Zit de arabische wereld op jouw liefde te wachten.

Scheld je me nou uit voor Soussia over vaderlandse liefde gesproken.....

17-09-2011, 23:06

Citaat door Brabus:
@ fhamator

Jullie trekken conclusies zonder enig vorm van bewijs te hebben gezien. Dat vind ik erg en beschadigend. Onderbouw je beschuldigingen met wat bewijzen min fadlik. Je neemt aan dat er martelingen plaatsvinden in Maghreb.

En ik heb nooit gezegd dat ik alles van Maghreb weet. Wat ik heel zeker weet is dat mijn liefde voor Maghreb als de hele arabische wereld onbetaalbaar is.

Soussia!

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpenaar-getuigt-van-martelingen-in-marokkaanse-gevangenis.aspx

17-09-2011, 23:47
Heeft Marokko niet door dat de meeste "terroristen" eigenlijk voetsoldaten zijn van Westerse regeringen die graag de wereld onder controle willen houden door angst en onrust te zaaien. Het is weer dat verderfelijke christelijke ideologie dat weer mensen tegen elkaar opzet. Het was eerst wit vs zwart, democratie vs communisme, westers vs japan, christendom vs islam whats next? Iedereen moet westerse soldaten gaan herdenken maar niemand herdenkt de niet-westerse slachtoffers die door toedoen van het politieke christendom om het leven zijn gekomen.

17-09-2011, 23:53
De vuile klusjes klaren, ja, daar is Marokko heel goed in. Maar op sociaal, technologisch en economisch gebied stellen ze evenveel voor als Afghanistan.

18-09-2011, 00:43



Citaat door Fhamator:
Ik heb wel gezien hoe iemand eruit ziet na een afranseling maar waarom moet ik het zien om het te geloven?

Je praat tegen me alsof jij alles weet over Marokko en ik niks. Waarom zo arrogant?
Waarom zou ik alles opzij moeten zetten voor jouw betweterigheid. Jen bent net zo irritant als autochtonen die mij gaan uitleggen hoe het werkt in Nederland.
heb jij ooit een gemartelde terrorismeverdachte gezien? sterk
werk je voor het rode kruis,CIA,....?
Als je een opmerking maakt die nergens op gebaseerd is moet je niet verbaasd zijn dat mensen je terechtwijzen

18-09-2011, 09:59

Citaat door brownie74:
heb jij ooit een gemartelde terrorismeverdachte gezien? sterk
werk je voor het rode kruis,CIA,....?
Als je een opmerking maakt die nergens op gebaseerd is moet je niet verbaasd zijn dat mensen je terechtwijzen
Jij hebt ze wel gezien? Of bestaan ze niet omdat jij ze niet hebt gezien.

Ga het brood dat je vreet terecht wijzen op mij maak geen indruk. Je moet jezelf niet zo belangrijk maken want dat ben je niet dus een beetje bescheidenheid zal je sieren.


voordat je hoog van de toren gaat blazen moet je eerst beseffen wat voor consequenties je geratel heeft, geen!


Ik kom hier om mijn mening te delen niet voor jullie egotripperij.

18-09-2011, 10:35

Citaat door Tamazight1985:
Allahoema Amien!!!!

Er worden onschuldigen mannen opgepakt die vernederd, gemarteld, misbruikt en vermoord worden enkel en alleen omdat ze een baard dragen.
Ik heb ooit met een gevangenisbewaarder in Marokko gesproken, en geloof me, die 'onschuldige' mannen zijn heus niet zo onschuldig als je denkt hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4