Bekijk volle/desktop versie : Chamakh doet in 10 minuten wat Van Persie 90 minuten lang niet is gelukt



Pagina's : [1] 2 3

17-09-2011, 15:45
Wanneer ziet Wenger in dat Rvp kansloos is in de punt van de aanval?
Chamakh is een echte aanspeelpunt, voortaan 2 spitsen.

Volgende wedstrijd laatste kans, anders mag hij oprotten

17-09-2011, 15:51


die franse homo begrijpt niet dat die met chamakh in de punt en perziek er om heen een betere aanval heeft, als wenker blijft hoop ik dat arsenal degradeert geef ik een groot feest

17-09-2011, 15:54
vpersie is een topspits en zou zeker goed zijn in de punt vd aanval.. Maar niet bij dit huidige Arsenal.. Ik zou ook met 2 spitsen spelen..

17-09-2011, 15:55
Chamakh scoort met assist van...

17-09-2011, 16:00


Bij sport1 zeiden ze dat ook dat Chamakh in de spits moet en RvP om hem heen moet spelen. Die Emile Schelvis zei dat het gewoon een topspits is !

17-09-2011, 16:06
Inderdaad Van Persie als schaduwspits en Chamakh (of iemand anders) als centrumspits. Zou het best werken op dit moment.

17-09-2011, 17:02

Citaat door Oussoud.L.atlas:
die franse homo begrijpt niet dat die met chamakh in de punt en perziek er om heen een betere aanval heeft, als wenker blijft hoop ik dat arsenal degradeert geef ik een groot feest
haha die ken ik niet, wel van perzik.., maar Wenger heeft bij mij al lang afgedaan door dat geintje wat hij heeft geflikt bij Chamakh

17-09-2011, 17:05

Citaat door elTahar:
haha die ken ik niet, wel van perzik.., maar Wenger heeft bij mij al lang afgedaan door dat geintje wat hij heeft geflikt bij Chamakh


ja van perzik. wenger heeft bij mij al afgedaan sinds vorig jaar toen die chamakh in vorm op de bank ging zetten voor van perzik terwijl die ze allebei kan opstellen, enige reden dat ik nog naar arsenal kijk is voor die paar minuten dat chamakh mag invallen en revanche kan nemen op opa wenker

17-09-2011, 17:10

Citaat door Oussoud.L.atlas:
ja van perzik. wenger heeft bij mij al afgedaan sinds vorig jaar toen die chamakh in vorm op de bank ging zetten voor van perzik terwijl die ze allebei kan opstellen, enige reden dat ik nog naar arsenal kijk is voor die paar minuten dat chamakh mag invallen en revanche kan nemen op opa wenker
klopt, iedereen ziet toch dat Chamakh geen speler is die acties maakt en een man uitdolt, maar een speler die voorin de punt verdedigers lastig kan maken en zelf ook zijn doelpunten kan maken, spelers als Arshavin en andere zouden de voorzetjes moeten geven maar gaan voor eigen succes, tjsa dan kan Chamakh er ook weinig van maken. Als je zelfs Bendtner prefereert boven de Marokkaan dan doe je toch iets verkeerds. Hij deed het heel goed de eerste half jaar, maar omdat die van perzik en Bendtner zaten te zeuren dat ze perse in de spits wouden spelen heeft die Wenger zijn oren laten hangen naar de twee spelers ten koste van Chamakh

17-09-2011, 17:39

Citaat door elTahar:
klopt, iedereen ziet toch dat Chamakh geen speler is die acties maakt en een man uitdolt, maar een speler die voorin de punt verdedigers lastig kan maken en zelf ook zijn doelpunten kan maken, spelers als Arshavin en andere zouden de voorzetjes moeten geven maar gaan voor eigen succes, tjsa dan kan Chamakh er ook weinig van maken. Als je zelfs Bendtner prefereert boven de Marokkaan dan doe je toch iets verkeerds. Hij deed het heel goed de eerste half jaar, maar omdat die van perzik en Bendtner zaten te zeuren dat ze perse in de spits wouden spelen heeft die Wenger zijn oren laten hangen naar de twee spelers ten koste van Chamakh



idd iedereen ziet dat behalve opa wenger, je weet niet hoe zwaar chamakh doorweegt op een verdediging hij houd gewoon 2,3 man bezig en creeert altijd kansen zowel in de lucht als op de grond (combinaties) met van perzik achter chamakh zou zelf perzik meer doelpunten maken dan nu, sinds de dag dat chamakh gehaald werd bij arsenal chamakh in kostuum en die opa wenger in een oude grijze trui op zolder gevonden sinds toen zag je aan die opa dat die niet zo serieus is met chamakh


ewa fhem, zoek de schooier op de foto...

17-09-2011, 17:40
Fucked up tijden voor arsenal

17-09-2011, 17:44
Van Persie een topspits, Zlatan scoort ook niet iedere wedstrijd

Chamakh pinchhitter, mag bankie warm houden, Arsenal heeft uiteindelijk verloren dus niemand is blij daar

17-09-2011, 17:51


Maar ik ben ook een voorstander van Chamakh in de spits en van persie achterhem

17-09-2011, 17:55
Ik niet.

Chamakh hoort op de bank!! goeie pinchhitter

17-09-2011, 17:57
Ela shek samen spelen

Pagina's : [1] 2 3