Bekijk volle/desktop versie : Lotgenoten....



15-09-2011, 23:45
Eerder heb ik onderstaand bericht geplaatst

. ZIJN ER ZUSTERS DIE IN EEN VERGELIJKBARE SITUATIE ZITTEN OF HEBBEN GEZETEN EN HOE HEBBEN ZIJ HET AANGEPAKT?


Mijn man en ik zijn nu bijna 15 jaar getrouwd en we hebben 2 kinderen. 5 Jaar geleden zaten we in een crisis en wilde mijn man van mij scheiden. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen en is ons jongste kind geboren. Hij is bij mij gebleven maar ik ben er ook achter gekomen dat hij toen op een datingsite heeft gestaan. De laatste jaren dacht ik dat alle problemen over waren en we rustig verder konden leven. Maar helaas, nu zijn we op een punt dat we weer in een hele grote crisis zitten, mijn man heeft al bijna een jaar een (nederlandse) vriendin! We hebben het laatste half jaar constant ruzies en altijd gaat het over haar! Ik hou van mijn man en wil hem niet kwijt! Ik heb alles geprobeerd om het kontakt tussen hem en haar te stoppen maar steeds vinden zij elkaar weer. Diep van binnen weet ik dat hij van haar houd maar bang is dat hij zijn kinderen kwijtraakt. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, moet ik van hem scheiden of moet ik hem zijn hart laten volgen en naar haar laten gaan?

16-09-2011, 14:07



Citaat door naimaelb:
Eerder heb ik onderstaand bericht geplaatst

. ZIJN ER ZUSTERS DIE IN EEN VERGELIJKBARE SITUATIE ZITTEN OF HEBBEN GEZETEN EN HOE HEBBEN ZIJ HET AANGEPAKT?


Mijn man en ik zijn nu bijna 15 jaar getrouwd en we hebben 2 kinderen. 5 Jaar geleden zaten we in een crisis en wilde mijn man van mij scheiden. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen en is ons jongste kind geboren. Hij is bij mij gebleven maar ik ben er ook achter gekomen dat hij toen op een datingsite heeft gestaan. De laatste jaren dacht ik dat alle problemen over waren en we rustig verder konden leven. Maar helaas, nu zijn we op een punt dat we weer in een hele grote crisis zitten, mijn man heeft al bijna een jaar een (nederlandse) vriendin! We hebben het laatste half jaar constant ruzies en altijd gaat het over haar! Ik hou van mijn man en wil hem niet kwijt! Ik heb alles geprobeerd om het kontakt tussen hem en haar te stoppen maar steeds vinden zij elkaar weer. Diep van binnen weet ik dat hij van haar houd maar bang is dat hij zijn kinderen kwijtraakt. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, moet ik van hem scheiden of moet ik hem zijn hart laten volgen en naar haar laten gaan?
Houd de eer aan jezelf meid! Hij heeft een relatie met een andere meid en nog snap je het niet? Hij wilt haar dus laat hem gaan. En niet alleen dat stel je laat hem gaan en je scheid van hem. Er is een kans dat hij terug komt naar jouw en jouw terug wilt. En dan moet je hem dumpel zoals hij jouw heeft gedumpt. Je komt wanhopig over om hem niet te laten gaan. Als jij een relatie had met een nederlandse man dan was hij allang van je gescheiden. Of ben je nou zo dom dat je denkt dat hij voor je gaat vechten en zeggen verbreek de relatie met die man.

16-09-2011, 15:13
Bedankt voor je reactie maar mijn grootste zorg zijn mijn kinderen. Als hij met die ander verder wilt dan wil ik eigenlijk niet dat hij de kinderen nog ziet. Aan de andere kant kan ik mijn kinderen hun vader toch niet afnemen?? Dat is mijn grootste zorg hoe daar mee om te gaan vandaar dat ik vraag of er lotgenoten zijn en hoe hebben zij dit geregeld...

16-09-2011, 15:33

Citaat door naimaelb:
Bedankt voor je reactie maar mijn grootste zorg zijn mijn kinderen. Als hij met die ander verder wilt dan wil ik eigenlijk niet dat hij de kinderen nog ziet. Aan de andere kant kan ik mijn kinderen hun vader toch niet afnemen?? Dat is mijn grootste zorg hoe daar mee om te gaan vandaar dat ik vraag of er lotgenoten zijn en hoe hebben zij dit geregeld...
Elke man hoe fout zijn karakter ook is, heeft recht om zijn kinderen te zien. Het is niet omdat hij een grote fout door die nederlanse vrouw, heeft gemaakt dat jij zijn kinderen moet afpakken. Het lijkt wel of je hem wilt straffen. Laat het straffen maar aan Allah over.

16-09-2011, 15:59


Mijn geliefde zuster kijk hoe je het met hem gaat oplossen. Praat hier met iemand over die kennis heeft hij gaat je raad geven InshaAllah. Wallaahi als hij Allah zou vrezen zou hij dit nooit doen maar hij beseft niet wat hij doet.. Moge Allah iedereen leiden amien, want Wallaahi hij is dwalende ondanks hij zoiets doet pak zijn kinderen niet van hem af jou beloning is bij Allah en zijn straf is bij Allah Moge Allah jou veel geduld schenken en over jou en je kinderen waken en jullie beschermen tegen al het kwaad amien.