Bekijk volle/desktop versie : Raad dit land dan! alsje kan



15-09-2011, 20:42
Kom Uit 't Land Waar Ik niet geboren ben Waar Ik Me Dirhams Aan Lewled Eh Soek Verlore Ben! Kom Uit 't Land Met De Meeste Culturen Per Vierkante Meter, Maar Men Is Bang Dat De Buren Bij Hen Komt Eten. Doe Mij Dat Land Waar Je Voetbalt Met Een Lekke Bal, Het Land Waarin Je Niks Bent Zonder La Carte National. Het Land Waarin Je Bij Het Horen Van Een Sirene Rent Als Een Trein, En Marokkanen.....Export Nummer 1 zijn. Kom Uit 't Land Waar Hasjdealers De Game Runnen, En Petits Taxi's Overal Doorheen Kunnen. Doe Mij Dat Land Waar Iets Eetbaars Weggooien Een Zonde Is, Het Land Dat Overal Altijd Stinkt Naar Vis. Het Land Waar Je Je Spulle Op 't Strand Niet Alleen Kan Late, En Alle Tazjins Delhoet' Vol Zitte Met Kleine Graten... Kom uit t land, waar ik niet geboren ben Maar waar ik met dank aan de uitkering ieder jaar te vinden ben. Kom uit t land waar de toeter noodzakelijk is, En waarin de wil van de Rijke man wet is! Kom uit t land waar de ho.ertjes niets waard zijn, En de mensen bij een gevecht nooit te laat zijn. Doe mij dat land van oneerlijke agenten, Die je gemakkelijk omkoopt met wat centen. Kom uit t land waar de mens export Nummer 1 is, En waar agressie gemiddeld hoger dan normaal is. Doe mij dat land van bergen, zon en druk bezochte zee, Het land van hasj, marmita en muntthee..

15-09-2011, 20:58


hahahaaha