Bekijk volle/desktop versie : Laten gaan.



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2011, 15:44
[ Ik heb kort geleden een jongen leren kennen en het klikte vrijwel meteen op alle vlakken. Hij was niet zoals de meeste jongens en had een gedachtegang die volledig overeenkwam met die van mij.
Het duurde een tijd voordat ik hem toeliet en ook daadwerkelijk contact onderhield met hem. Ik vond het leuk dat hij niet opgaf en ik was wel benieuwd naar hoe hij als persoon eigenlijk is, verder dan dat heb ik eigenlijk toen nooit gedacht.
Totdat we contact hadden, hij bleek een serieuze en respectvolle jongeman te zijn. Zijn manier van praten getuigde van enorm respect naar mij toe, al snel had ik door dat ik me aan hem begon te hechten. Ik ben nog nooit verliefd geweest en bij hem wist ik zeker dat het mn eerste keer kon worden, dit was 1 van de redenen waarom ik het contact volledig heb verbroken. Hij was bereid er alles aan te doen, zolang ik hem maar niet uit mijn wereld zou wissen maar toch liet ik dat niet toe. Ik heb hem om het zo maar te zeggen zonder pardon de deur gewezen terwijl hij mij letterlijk geen enkel kwaad heeft willen doen. Het was een jongen die al aan trouwen dacht en jarenlange relaties maar niks vond, dat liet hij blijken ook.

Ik heb hem de deur gewezen omdat ik me meer in het geloof wil verdiepen en omdat ik wist dat ik nog niet klaar was om te trouwen, het feit dat ik me niet aan iemand durf te hechten heeft ook een rol gespeeld. Alleen heb ik er nu spijt van gekregen.]

Wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt? En hoe ging/zou jij ermee omgaan?

15-09-2011, 15:46


Wat triest, je hebt zonder geldige reden een goede jongen de deur gewezen. Spijt komt altijd achteraf he. Echt zo jammer.

15-09-2011, 15:49
Hoelang is dit geleden?

15-09-2011, 15:55

Citaat door Lella_Najat:
Wat triest, je hebt zonder geldige reden een goede jongen de deur gewezen. Spijt komt altijd achteraf he. Echt zo jammer.
Wat zou jij dan hebben gedaan?

15-09-2011, 15:56



Citaat door Omaima0:
Hoelang is dit geleden?
Een maand ongeveer.

15-09-2011, 15:56

Citaat door Lella_Najat:
Wat triest, je hebt zonder geldige reden een goede jongen de deur gewezen. Spijt komt altijd achteraf he. Echt zo jammer.
dit kan echt alleen uit de mond van een verpeste meisje komen he...
ze zegt ik wilde niet, ik wil me verdiepen in de islam en ben niet toe ana trouwen? wat moet ze dan doen? vriendje nemen? met zich alten spelen? ze heten niet allemaal najat

humminbird je hebt gelijk meid. als je weet dat je niet wilt trouwen, zeker geen jongen in je leven laten

15-09-2011, 15:58

Citaat door Hummingbird:
Een maand ongeveer.
Wil je hem? Hebje contact met hem? Laat m dan naar huis komen als je spijt hebt.

15-09-2011, 15:59

Citaat door Effe_serieus:
dit kan echt alleen uit de mond van een verpeste meisje komen he...
ze zegt ik wilde niet, ik wil me verdiepen in de islam en ben niet toe ana trouwen? wat moet ze dan doen? vriendje nemen? met zich alten spelen? ze heten niet allemaal najat

humminbird je hebt gelijk meid. als je weet dat je niet wilt trouwen, zeker geen jongen in je leven laten
Ik vind het een beetje tegenstrijdig. Ze wilt hem niet, maar toch heeft ze er spijt van?! Huh? Het is of het een of het ander. En nu geen spijt krijgen.

15-09-2011, 15:59

Citaat door Hummingbird:
Wat zou jij dan hebben gedaan?
Ik zou het een kans hebben gegeven. Zeker als ik nog nooit echt verliefd ben geweest

15-09-2011, 16:00
Ja komt me wel bekend voor, maar deze keer laat ik het niet zo aflopen
Je zegt het zelf, je was er gewoon niet klaar voor. Je zal vast nog wel iemand tegenkomen waarvoor je wel helemaal wil gaan.

15-09-2011, 16:01

Citaat door Effe_serieus:
dit kan echt alleen uit de mond van een verpeste meisje komen he...
ze zegt ik wilde niet, ik wil me verdiepen in de islam en ben niet toe ana trouwen? wat moet ze dan doen? vriendje nemen? met zich alten spelen? ze heten niet allemaal najat

humminbird je hebt gelijk meid. als je weet dat je niet wilt trouwen, zeker geen jongen in je leven laten
Islam kun je samen aan werken. Het huwelijk is er om elkaar te leren kennen en hallal met elkaar te zijn. Twee vliegen in een klap. Wat wil je nog meer. Zij heeft een ideale jongen laten gaan. Een jongen die serieus is en naar ik aanneem ook praktiserend.
Hou dus je idiote vooroordelen voor je Khalid

15-09-2011, 16:02

Citaat door Omaima0:
Wil je hem? Hebje contact met hem? Laat m dan naar huis komen als je spijt hebt.
Nee ik heb het contact helemaal afgebroken. Het is een jongen waarvan ik weet dat er niet vele zijn, maar ik ben simpelweg gewoon niet toe aan trouwen.

15-09-2011, 16:02



Citaat door Anoniempje25:
Ja komt me wel bekend voor, maar deze keer laat ik het niet zo aflopen
Je zegt het zelf, je was er gewoon niet klaar voor. Je zal vast nog wel iemand tegenkomen waarvoor je wel helemaal wil gaan.
Was? Het is nu pas een maand geleden. Ik vraag me af; is ze er nu wel klaar voor?

15-09-2011, 16:04

Citaat door Omaima0:
Ik vind het een beetje tegenstrijdig. Ze wilt hem niet, maar toch heeft ze er spijt van?! Huh? Het is of het een of het ander. En nu geen spijt krijgen.
Dat ik hem heb laten gaan is niet omdat ik hem niet wil, ik heb hem laten gaan om andere redenen. Redenen die een belangrijke rol spelen.

15-09-2011, 16:04

Citaat door Anoniempje25:
Ja komt me wel bekend voor, maar deze keer laat ik het niet zo aflopen
Je zegt het zelf, je was er gewoon niet klaar voor. Je zal vast nog wel iemand tegenkomen waarvoor je wel helemaal wil gaan.



huh? gaat anoniempje trouwen?


Citaat door Lella_Najat:
Islam kun je samen aan werken. Het huwelijk is er om elkaar te leren kennen en hallal met elkaar te zijn. Twee vliegen in een klap. Wat wil je nog meer. Zij heeft een ideale jongen laten gaan. Een jongen die serieus is en naar ik aanneem ook praktiserend.
Hou dus je idiote vooroordelen voor je Khalid
wat snap je niet? ze wil niet trouwen? dus moet ze hem laten gaan ja. of moet ze eerst zijn vriendinnetje zijn?
los daarvan is een geldge reden niet nodig om gene vriendje te hebben.

Pagina's : [1] 2 3