Bekijk volle/desktop versie : Ik wil alle vaders toespreken...(sheikh)



15-09-2011, 11:47
Ow vaders..

Jouw vaderschap is een verantwoordelijkheid.

Er is een groot verschil tussen een vader en een kind.

Er sommige vaders die geen andere verantwoordelijkheid hebben dan kinderen verwekken.

Maar echte vaderschap heeft iets bijzonders nodig ow broeder.

Ow vaders, Jullie zijn een belangrijke kracht binnen de Ummah. Jouw kracht zit in jouw kinderen.

De Ummah zal ten ondergaan als Jij slechte nakomelingen brengt.

Ow vaders, ik heb een vraag voor jullie die jullie nooit van jullie mogen vergeten.

Ow vaders luister naar mij terwijl ik zeg: "Ow vader war ben je?" "waar ben je?"

Jij hebt de verantwoordelijkheid om jouw kinderen van het Hellevuur te redden!

"O, jullie die geloven. Red jullie zelf en jullie familie van het hellevuur" (aya)

Ben jij een vader?

of slechts een echtgenoot?

Jij hebt ze verwekt, ben jij een echte vader?

Ik zweer bij Allah, ben jij een echte vader?

Het gedrag wat jij vertoont , de uitgaves die je doet, de waarschuwingen die je geeft aan je kinderen, de omgang met je vrouw.

Dit is een realistisch probleem, deze oproep is voor elke vader die te maken heeft met deze ramp.

Iedereen is een herder en iedereen zal gevraagd worden over zijn verantwoordelijkheid (vader voor zijn zoon, moeder voor haar dochter, broeder voor zijn broertje en zusje). Jullie zijn allemaal opvoeders en jullie zijn allemaal verantwoordelijk voor jullie opvoeding en Allah zal vragen naar jullie verantwoordelijkheid. Je zal door Allah worden gevraagd over de jongen die verloren is gegaan en over de meisje die onkuis is geworden.

Ow vader, je zal ondervraagd worden!

15-09-2011, 12:14


mashallah mooi, welke sheik is hij?

15-09-2011, 12:59

Citaat door performer:
mashallah mooi, welke sheik is hij?
Hoessein Ya3koeb..