Bekijk volle/desktop versie : Koranlessen en Arabische lessen voor mij en mijn zoontje 8 jaar in amsterdam



15-09-2011, 08:04
salaam alekom warahmatoe-Allahi wa barakatoe...

Ik woon ongeveer 40 km van amsterdam vandaan maar waar ik woon is wel een moskee maar helaas zijn er geen lessen voor volwassenen. En de lessen die kinderen krijgen is beneden peil. Mijn zoontje zit al 3 jaar in dezelfde groep en hij kent alleen wat ik hem leer. Elk week weer is er een analfabeet die het probeert maar we komen niet verder. Daarom zoek ik het maar verder op. Zijn er zusters die weten waar er in Amsterdam koraan en arabische lessen worden gegeven?? Het liefst ergens waar ik mijn zoontje aanmelden en mezelf. En liefst op zondag?
Ik doe een beroep op alle zusters die wat weten. Moge Allah swt voor jullie moeite en inzet belonen amien.

wa djazaka-Allah wa salaam

15-09-2011, 09:14


masjid al kabier geven ze lessen. Voor jong en oud. Iedere zaterdag en zondag van 9 tot 12 of 1. Kan het me niet precies meer herrineren. Kosten bedroegen toendertijd 50 euro p.j .

Misschien dat je telefonisch kontakt kan opnemen voor meer info. Succes.

15-09-2011, 09:44
Salaam oe aleikom,

Masjeed Tawheed geeft goed les aan kinderen, tevens hebben ze op zaterdag en zondag ook arabisch les voor vrouwen. Je zou even contact met ze op moeten nemen voor de tijden , ze hebben een website.

http://www.eltawheed.nl/

17-09-2011, 09:46
Wa alekom salam lieve zusters,

Djazakoem allahoe khairan voor jullie reacties. Helaas ik kan ik eltawheed niet bereiken. en de mailtjes krijg ik steeds terug.
Ik ga zeker even langs en bij masjid al kabier ook.