Bekijk volle/desktop versie : Kippevel!! [betreden op eigen risico.]



14-09-2011, 23:09
Dusdat.
Citaat:
Ook KORAN kan rillingen opwekken.

http://all-quran.com/documents/alsudais_shuraim.html

Allahu akbar!
[]

14-09-2011, 23:10


hij huilt m hij komt niet eens uit zijn woorde meskien

14-09-2011, 23:22
http://all-quran.com/documents/alsudais_shuraim.html

15-09-2011, 00:39
Salaam ou 3alaikom,

Moge allah swt je belonen voor het plaatsen van zo'' n mooie site.

x

15-09-2011, 14:07


amien jij ook inchaAllah!



Afkorting SAW en SWT is NIET toegestaan!
Assalamoe alaikoem beste broeders & Zusters,

Tegenwoordig zien wij dat er achter de namen Mohammed (sa) en Allaah wordt geschreven.er werd toen een vraag gesteld aan Sheich ‘Abdul ‘Aziez Ibn Abdullaah Ibn Baaz gevraagd of het toegestaan was om dat erachter te schrijven als afkorting.

En de scheich antwoorde: “De Soennah is om de complete zin te schrijven (salallaahoe 'alayhie was sallem), omdat het een smeekgebed is. En de smeekgebed is (een vorm van) aanbidding, net zoals het uit te spreken (de zin), en de afkorting ervan tot de letter (S) [Saad] od (SAW) [Saad ‘Ayn Waaw] is geen (vervanging voor een) smeekgebed, noch is het (een vorm van) aanbidding, of het nu uitgesproken wordt of bij het schrijven. En deswege, is deze afkorting nooit gebruikt door de eerste drie generaties waarvan de Profeet heeft getuigd betreffende hun uitmuntendheid. En bij Allaah ligt al het succes en moge Allaah gebeden en begroetingen sturen over onze Profeet (salallaahoe 'alayhie was sallem) en zijn familie en zijn metgezellen.”

Bron: Fataawa al-Lajnah ad-Daa’imah lil-Buhoeth al-‘Ilmiyyah wal-Iftaa,Volume 12, Blz. 208, vraag 3, fatwa 5069

Het is ook een minachting jegens onze heer om een smeekbede te verkorten. Een smeekbede dient niet afgekort te worden en voluit gesproken te worden. en de reden waarom het ook niet mag is omdat de nieuwe moslims die net zijn bekeerd die spreken ook letterlijk en (sa) uit terwijl zij niet weten wat ze betekenen. [B]Daarom vraag ik o broeders en zusters om in het vervolg hierop te letten en als het mogelijk is jullie topics aan te passen en het voluit geschreven dient te worden.

Soebhanahoe wa Ta3aala Salla-llaahu 3alayhi wassalam

15-09-2011, 21:52
Sheikh Sudais & Sheikh Shuraim.

Djazaka Allaahoe gayran voor het plaatsen,
je kan de recitaties ook downloaden zie ik.

15-09-2011, 22:11
the same taste like me


ik vind hun 2 ook geweldig!