Bekijk volle/desktop versie : Dat is een gekke tik .......



Pagina's : [1] 2

13-09-2011, 16:38
Als ik op mijn werk telefoontjes krijg van marokkaanse jongedames over de autoverzekering oid, dan denk ik gelijk: hmmm wat zou haar nickname zijn? Hahahahah echt heel erg

Net ook weer, moest me inhouden om het niet te vragen



Hebben jullie dat ook, of draai ik gewoon door?

13-09-2011, 16:41


m.nl is naar je hoofd gestegen...

13-09-2011, 16:44
Hahah!!
Ik had een keer een gesprek met een marokkaanse dame op m´n werk.
Ze vertelde dat ze soms veel problemen aan der hoofd heeft en alles uit op een leuke forum!!
Ik dacht heee zou dat geen marokko.nl zijn..!!

haha dacht bij m´n zelf laat ik dat maar niet vragen haha een echte aknapper.

13-09-2011, 16:47

Citaat door OemAjoub:
m.nl is naar je hoofd gestegen...


ik ben juist afgekicht ja


Citaat door Mr-Awaya3er:
Hahah!!
Ik had een keer een gesprek met een marokkaanse dame op m´n werk.
Ze vertelde dat ze soms veel problemen aan der hoofd heeft en alles uit op een leuke forum!!
Ik dacht heee zou dat geen marokko.nl zijn..!!
haha dacht bij m´n zelf laat ik dat maar niet vragen haha een echte aknapper.


Hahaha, ja echt erg!

13-09-2011, 16:47


Haha je bent niet alleen, als er een Marokkaanse komt solliciteren denk ik daar ook aan de laatste tijd . Misschien denken zij net hetzelfde over ons.

13-09-2011, 16:49

Citaat door Madame_Louisa:
ik ben juist afgekicht ja





Hahaha, ja echt erg!
Haha ja man

13-09-2011, 16:54
ik had dat laatst in de ramadan toen ik in een Marokkaans groentewinkeltje aan de diepvriesafdeling Marokkaanse meisje naar de meloui zag grijpen! (je weet wel, die topic van Mo-16 over die meloui. Iedereen ging massaal meloui inslaan!! )
Toen dacht ik ook: hmm, wie is dat op m.nl

13-09-2011, 16:56

Citaat door Onzichtbaar79:
Haha je bent niet alleen, als er een Marokkaanse komt solliciteren denk ik daar ook aan de laatste tijd . Misschien denken zij net hetzelfde over ons.


hahaha, denk dat ze dan hetzelfde denken hoor Zou wel grappig zijn om het te weten. Zo van he jou heb ik een keer gesproken!

Citaat door Mr-Awaya3er:
Haha ja man




Citaat door pride_bride:
ik had dat laatst in de ramadan toen ik in een Marokkaans groentewinkeltje aan de diepvriesafdeling Marokkaanse meisje naar de meloui zag grijpen! (je weet wel, die topic van Mo-16 over die meloui. Iedereen ging massaal meloui inslaan!! )
Toen dacht ik ook: hmm, wie is dat op m.nl
Hahahaha, ja 1 van de duizenden die een run deden op melloui !

13-09-2011, 17:07
Godzijdank niet nee... & daarbij kan het me niks schelen aangezien het maar een forum is.

14-09-2011, 08:18

Citaat door Cashmere:
Godzijdank niet nee... & daarbij kan het me niks schelen aangezien het maar een forum is.

Het is niet zo dat het me echt hele dagen bezighoudt van wie zou dat kunnen zijn, maar gewoon van; he wie zou jij zijn op m.nl

14-09-2011, 08:20
Hahaha... dit heb ik ook vaak inderdaad.

Er heeft hier een tijdje een meisje vanuit het uitzendbureau bij ons gewerkt, een marokkaanse.
Ze zag een keer dat ik online was op marokko.nl en vroeg me wat mijn nickname was... grappig dat zij een bekend lid bleek te zijn. haha...

14-09-2011, 08:25

Citaat door malikab:
Hahaha... dit heb ik ook vaak inderdaad.

Er heeft hier een tijdje een meisje vanuit het uitzendbureau bij ons gewerkt, een marokkaanse.
Ze zag een keer dat ik online was op marokko.nl en vroeg me wat mijn nickname was... grappig dat zij een bekend lid bleek te zijn. haha...
Hahah dat is grappig, dan heb je opeens een reallife persoon achter de nickname

14-09-2011, 08:34



Citaat door Madame_Louisa:
Hahah dat is grappig, dan heb je opeens een reallife persoon achter de nickname
Ja stond echt versteld haha... eerst wilde ze niet zeggen wat haar nick was. Maar heb het er uiteindelijk toch uit gekregen haha...

Maar vind het wel leuk om te weten wat voor persoon er achter een nickname zit. 9 van de 10 keer klopt je gedachten niet.

14-09-2011, 08:59

Citaat door malikab:
Ja stond echt versteld haha... eerst wilde ze niet zeggen wat haar nick was. Maar heb het er uiteindelijk toch uit gekregen haha...

Maar vind het wel leuk om te weten wat voor persoon er achter een nickname zit. 9 van de 10 keer klopt je gedachten niet.
Hahaha ja dat laatste is écht waar.

14-09-2011, 09:01
Nee, ik heb dat gelukkig niet.

Pagina's : [1] 2