Bekijk volle/desktop versie : Waarom ruik je s'morgens niet fris uit je mond?



Pagina's : [1] 2

13-09-2011, 14:08


Is toch raar?

13-09-2011, 14:30


ik las net ergens op het internet dat dat komt omdat je s'nachts minder speeksel aanmaakt, waardoor bacrerien sneller kunnen groeien

13-09-2011, 14:32

Citaat door elhobje:


Is toch raar?
hahah is niet raar joh...ten eerste t is niet je mond tanden waar de stank vandaan komt,maar je maag die leeg is (je weet heeft t eten al verzadigd en komt zo een stof vrij)..kijk maar naar sommige die ramadan doen dan ruik je t ook weleens...dus het is volkomen normaal meid

14-09-2011, 18:10
Ow, dus dat is het.. maar blijf het raar vinden.


Citaat door jaida1988:
hahah is niet raar joh...ten eerste t is niet je mond tanden waar de stank vandaan komt,maar je maag die leeg is (je weet heeft t eten al verzadigd en komt zo een stof vrij)..kijk maar naar sommige die ramadan doen dan ruik je t ook weleens...dus het is volkomen normaal meid

14-09-2011, 18:12


je moet je tanden goed poetsen beide kanten en onder en boven daarnaast je tong! ook grondig poetsen en je mond spoelen en eventueel flossen je zult echt niet meer uit je mond stinken in de ochtend en ook niet met ramadan overdag.

14-09-2011, 18:12
Sommige mensen slapen toch ook met hun mond open... volgens mij stinken ze dan nóg meer.. of lieg ik nu gewoon?

14-09-2011, 18:17



Citaat door Ribi9a:
Sommige mensen slapen toch ook met hun mond open... volgens mij stinken ze dan nóg meer.. of lieg ik nu gewoon?

14-09-2011, 18:18
Jij bent pas een freak, ik ben in shock.. heb je toevallig onder onze bed 'geslapen'?

Betreft dat laatste da's niet correct.. hij likte mijn reet.


Citaat door internetmujahid:
omdat je man gisteravond met zijn lul in je mondje heeft zitten proppen
en zijn balzak over je gezicht gewrcen
totdat zijn penis al zijn zaad diep achter in je keel spoot!

en mogelijk je zijn reet gelikt heb voor de echte freaks onder ons

14-09-2011, 18:19
Aan het tandenpoetsen zal het niet liggen.. ik poets kei goed!


Citaat door Maintenant:
je moet je tanden goed poetsen beide kanten en onder en boven daarnaast je tong! ook grondig poetsen en je mond spoelen en eventueel flossen je zult echt niet meer uit je mond stinken in de ochtend en ook niet met ramadan overdag.

14-09-2011, 18:26

Citaat door elhobje:
Jij bent pas een freak, ik ben in shock.. heb je toevallig onder onze bed 'geslapen'?

Betreft dat laatste da's niet correct.. hij likte mijn reet.
omg

14-09-2011, 18:27
omg whahahaha het wordt hier met de dag gekker

14-09-2011, 18:27
Ik meen het..hahaha

14-09-2011, 18:32



Citaat door internetmujahid:
lekker hoor..

uiteraard net helemaal uitgepoept, droog geveegd vervolgesn flink douchen en dan kan het beginnen
bespaar me je vunzige fantasiën, freak

14-09-2011, 18:50
ik stink nooit uit mijn mond in de ochtend niet en zelfs tijdens ramadan niet, zelfs niet als ik niet poets.
mijn man vindt het heel bijzonder.

14-09-2011, 19:06

Citaat door elhobje:
Jij bent pas een freak, ik ben in shock.. heb je toevallig onder onze bed 'geslapen'?

Betreft dat laatste da's niet correct.. hij likte mijn reet.

Pagina's : [1] 2