Bekijk volle/desktop versie : Dates..



Pagina's : [1] 2

13-09-2011, 00:08
Dates.. Je hebt ze in verschillende soorten en maten..! Zo heb je de belangrijke date´s die alleen bestemd zijn voor de dames die het verdienen. Met andere woorden, de dames die een leuke koppie hebben, een leuke lichaam en met wie een gesprek valt te houden. De minder belangrijke date´s zijn tenslotte dames die niet meer dan een 6 verdienen..! Daar horen de meeste dames bij..!

Date numero uno...!

Een marokkaanse dame afkomstig uit Utrecht. Voor het gemak noem ik dr maar Yasmina. Een leuke dame, goed gekleed en relax. Zo kwam ze tenminste over..! We besloten maar is wat te gaan drinken op een terras. Het weer zat mee, niet vaak komt het voor dat het 30 graden in Nederland is. Ik flink werken aan mijn outfit, korte shirt met een truitje erom heen, mooie nette broek met leuke schoentjes eronder en mijn bekende zonnebril. Zij daarentegen een dikke vest, witte legging met vlekken op dr bil en slippers. Alsof de outfit niet erg genoeg was, had ze ook nog lelijke tenen. Zat ik daar op een terras met lekker weer en een lelijke chick..! Slechter had me niet kunnen overkomen..! Na een korte introductie begon ze zoals vele marokkaanse dames op te scheppen.. Ze riep telkens dat iedereen dr haatte, vanwege haar ´swagg´ en dat mensen haar vaak bekijken en naroepen..! Misschien door je vuile broek dacht ik, maar zei ik niet..! Had al schoon genoeg van dr sinds het moment dat ik haar zag aankomen..! Moest weg van deze opscheppende schreeuwlelijk! Ik verzon een smoes en maakte dat ik wegkwam..! Nadat ik naar mijn auto liep en de terras voorbij reed, zag ik dr op het terras nog zitten, maar dit keer met een andere boy..! Haha hoeveel dates moet je wel hebbben op 1 dag, dame...!

13-09-2011, 00:12


Vervelend zeg.....!

13-09-2011, 00:13
Was ze zo lelijk dat je haar niet eens wilde ballen? Ik bedoel, lijkt me niet dat je serieus met haar was?

13-09-2011, 00:13
Je weet hoe oppervlakkig je overkomt?

13-09-2011, 00:14



Citaat door RalphLauren:
Was ze zo lelijk dat je haar niet eens wilde ballen? Ik bedoel, lijkt me niet dat je serieus met haar was?
Zo lelijk was ze inderdaad..! Kan je nagaan!!

13-09-2011, 00:16

Citaat door Petrus:
Je weet hoe oppervlakkig je overkomt?
Denk je dat ik je mening boeiend vind?

13-09-2011, 00:19

Citaat door Petrus:
Geen idee, denk jij dat iemand jouw verhaal boeiend vind? Verslaat nogal het doel van fora dat soort vragen.
Die vraag had je beter jezelf kunnen stellen, je reageert er immers op..! Stupid...!

13-09-2011, 00:19
Blaalbaa blaaa...! Blaablablablablablablalalblalbalalbalalalaallabaaa alalaa...! Bla, blaaablala, balalala...!

13-09-2011, 00:21

Citaat door LaNerdette:
Blaalbaa blaaa...! Blaablablablablablablalalblalbalalbalalalaallabaaa alalaa...! Bla, blaaablala, balalala...!
BlablablablablaSHUTUPblablablabla

13-09-2011, 00:22

Citaat door TheHitch:
BlablablablablaSHUTUPblablablabla
Blaablaabla......!! (O_o)

13-09-2011, 00:23

Citaat door LaNerdette:
Blaablaabla......!! (O_o)
KLIKKLAKBOEM! Doe jij het of zal ik het voordoen?!

13-09-2011, 00:26

Citaat door TheHitch:
KLIKKLAKBOEM! Doe jij het of zal ik het voordoen?!
Je rijmt beter dan je iets kan vertellen.

13-09-2011, 00:29


Soms heb je verhalen, die hebben je te pakken bij de eerste zin. Hier kreeg ik dat gevoel niet, dus ben maar gestopt met lezen. Mijn oprechte excuses hiervoor.

13-09-2011, 00:31
Was het een blinddate?

13-09-2011, 00:35

Citaat door LaNerdette:
Je rijmt beter dan je iets kan vertellen.
Is dat zo...! Wat maakt jou tot een nerd eigenlijk?

Pagina's : [1] 2