Bekijk volle/desktop versie : ♥♥ after 10, mommy time ♥♥



Pagina's : [1] 2

12-09-2011, 22:35
Zoo lekker op de bank met laptop op mn schoot en ATWT aan het kijken.. Manlief slaapt, kindlief slaapt. Tijd voor mij dus..

Hihi wie geniet hier ook zo intens van, en wat doen jullie zoal op dit soort heerlijke momenten♥

12-09-2011, 22:37


Hier bijna hetzelfde alleen man slaapt nog niet en kindje zit nog in buik

12-09-2011, 22:44
oooooh hahhaha.. nou jaa, als manlief thuis komt van werk, dan is het toch meer kletsen en doen en spelen met de kleine en overdag is het druk met de kleine en huishouden.. Dus ben wellll blij als de dag om is.. pfff vermoeiend..

12-09-2011, 22:45
ja ik geniet van de momenten dat mijn kinderen slapen, savonds en ik lekker kan zitten. heerlijk die stilte.

12-09-2011, 22:46


after 8 is het hier hoor haha

12-09-2011, 22:47
Ik ben jaloers hoor, ik heb te veel rustige momenten: dan zijn ze niet meer bijzonder.

12-09-2011, 22:50

Citaat door zouzou7t:
ja ik geniet van de momenten dat mijn kinderen slapen, savonds en ik lekker kan zitten. heerlijk die stilte.

lekker heh.. ♥


Citaat door fatoush:
after 8 is het hier hoor haha

After 8, ben ik nog bezig met dingetjes doen thuiss.. baby slaapt 8 uur half 9 en daarna doe ik nog wat opruimen..

Citaat door Lepide:
Ik ben jaloers hoor, ik heb te veel rustige momenten: dan zijn ze niet meer bijzonder.
Shhht shem!!! wat niet bijzonder.. hahahahahhaha ik wil wel wat meer rustmomenten

12-09-2011, 22:53
Jaaa heerlijk, by mij is het dan echt vreettijd.
heerlijke bak ijs, ferrero rocher, nootjes, kop koffie etcetera en dan GTST kijken die ik heb opgenomen (interactieve tv is handig! :hihi
en daarna nog ATWT. hahaha.
Heerlyk.

12-09-2011, 22:57

Citaat door CuisineAndaluse:
Jaaa heerlijk, by mij is het dan echt vreettijd.
heerlijke bak ijs, ferrero rocher, nootjes, kop koffie etcetera en dan GTST kijken die ik heb opgenomen (interactieve tv is handig! :hihi
en daarna nog ATWT. hahaha.
Heerlyk.
hahha jy leeeeeeeeeeeeft! lekker hoor, nee zoo ver ga ik niet, hahaha als ik dat doe komt ik 100 kg in 1 maand aan! terwijl er heeel wat bij mij af moet!.

12-09-2011, 22:59
Atwt is spannend

12-09-2011, 22:59

Citaat door Lepide:
Ik ben jaloers hoor, ik heb te veel rustige momenten: dan zijn ze niet meer bijzonder.
heb je geen kinderen? want als je kinderen hebt ga je je rustmomenten leren waarderen omdat het er dan een stuk minder zijn haha.

12-09-2011, 23:08

Citaat door vrouwtjevanap:
hahha jy leeeeeeeeeeeeft! lekker hoor, nee zoo ver ga ik niet, hahaha als ik dat doe komt ik 100 kg in 1 maand aan! terwijl er heeel wat bij mij af moet!.
NOu helaas. mn bak rafaello (t was geen ferrero rocher...moet je nagaan, ik weet niet eens wat ik eet) is op.
Meid, ik moet ook weer die knop omzetten hoor. vroeger nam ik altijd een bak fruit in de avond, maar sinds zomer gaat t slecht.
En idd. eten in de avond is het slechtste wat je kan doen. Maar toch geniet ik er wel van hoor.
Had net ook al een bord met stokbrood en tonijnsalade op.....

12-09-2011, 23:10



Citaat door zouzou7t:
heb je geen kinderen? want als je kinderen hebt ga je je rustmomenten leren waarderen omdat het er dan een stuk minder zijn haha.
Nou idd, soms voel ik me zo schuldig....
Dan denk ik in de ochtend al....wanneer gaan jullie ook alweer slapen???

12-09-2011, 23:12
hier happy hour om 8uur dan slaapt ze meestal al ; geloof my die rust heb ik hardddd nodig bakje koffie een stukje taart aan me zyde & ik ben de gelukkigste mens op aarde


12-09-2011, 23:14
streetchic......begryp precies wat je bedoelt.

Hoe een mens zich zooooo kan verheugen op die kop koffie. Heel vaak als ik iets lekker thuis heb liggen of er komt bezoek of we eten gewoon iets lekker die dag, dan bewaar ik het tot mn kids slapen....dan geniet ik er meer van

Pagina's : [1] 2