Bekijk volle/desktop versie : Hey jongens.. ik heb een vraag over voetbalscholen



Pagina's : [1] 2

12-09-2011, 20:35
ik heb een broertje van 9... echt een soort van iniesta/giggs.. je weet wel.. hoe kom ik in aanraking met een voetbalschool.. ik ben aan het nadenken om hem bij ajax of barcelona een paar trainingen mee te laten doen.. hoe kom je anders in aanraking.. dan het betaald te doen.. weten jullie iets

12-09-2011, 20:38


WAUHAWUHAWUAWHWAUHWAUHAWWAUHWAUHAWAWUHAWUAWH, ja wah Barcelona.

"Eey ik heb een broertje. Hij is goed. Hij speelt vanaf nu bij jullie begrepen?"

Beetje zo?

12-09-2011, 20:40

Citaat door MounEB:
WAUHAWUHAWUAWHWAUHWAUHAWWAUHWAUHAWAWUHAWUAWH, ja wah Barcelona.

"Eey ik heb een broertje. Hij is goed. Hij speelt vanaf nu bij jullie begrepen?"

Beetje zo?

12-09-2011, 20:56
Als het goed is hebben alle grote clubs gewoon talentdagen.. Maarja, als hij zo talentvol is komt er vanzelf wel een scout

12-09-2011, 21:56


Ik wist dat er hier kneusjes rondlopen op sportrubriek. Maar zo'n kneus heb ik echt in geen jaren meegemaakt.

12-09-2011, 22:01
Vraag het aan ze?

En volgens mij kan je hem liever naar psv brengen dan bij ajax....

Gadverdamme ajax...

12-09-2011, 22:02
Inesh hij denkt er over na om hem te laten trainen bij Ajax of Barcelona. Ik denk er ook over na, misschien dat ik volgende week naar Manchester vlieg om tegen Ferguson te zeggen dat ik vandaag meetrain.

12-09-2011, 23:08

Citaat door MounEB:
Inesh hij denkt er over na om hem te laten trainen bij Ajax of Barcelona. Ik denk er ook over na, misschien dat ik volgende week naar Manchester vlieg om tegen Ferguson te zeggen dat ik vandaag meetrain.

12-09-2011, 23:12
Zelfs Ibi kan niet voor zijn lieve broertje regelen.
Als je geen talent hebt, zit het er gewoon niet in.
Max bij een schopploeg a la excelsior

12-09-2011, 23:17
Pas rond april/maart zijn er talenten dagen. moet je ff op site's kijken of je wat tegenkomt.
Sparta..Feyenoord..Ado...Ajax... die hebben vaak dat soort dagen.
Ligt eraan waar je woont? utrecht enz is ook niet slecht.
Aangezien je naar Barcelona wou vliegen kan je best wel naar andere kant van nl reizen.
succes jongen.

12-09-2011, 23:21
1 persoon begrijpt mij... ongelooflijk.. ik zeg ik ga dat betaald laten doen.. dan moet er toch een horloge bij jullie rinkelen of niet... een talentenweek hebben ze meestal.. dan komen allerlei scouts.. die scouts hier zijn nergens joh.. altijd alleen bij koningenwedstrijd...

13-09-2011, 06:55

Citaat door MarocinoRifino:
1 persoon begrijpt mij... ongelooflijk.. ik zeg ik ga dat betaald laten doen.. dan moet er toch een horloge bij jullie rinkelen of niet... een talentenweek hebben ze meestal.. dan komen allerlei scouts.. die scouts hier zijn nergens joh.. altijd alleen bij koningenwedstrijd...
ik weet niet waar je woont? maar als hij bij een redelijke club speelt bij een normale stad, komt er wel eens een scout.. maaarja, dan blijven die talentdagen over. suc6

13-09-2011, 09:25



Citaat door xHijabia:
ik weet niet waar je woont? maar als hij bij een redelijke club speelt bij een normale stad, komt er wel eens een scout.. maaarja, dan blijven die talentdagen over. suc6
nu weet ik dus zeker dat je een lxl hebt

13-09-2011, 10:58

Citaat door MarocinoRifino:
nu weet ik dus zeker dat je een lxl hebt
jajoh

13-09-2011, 11:02
vraag wel meteen een c63 amg, als hij echt zo goed is als giggs en arda turan

Pagina's : [1] 2