Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen als......??????

Pagina's : 1 [2]

07-01-2003, 11:05

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Wat zou jij doen als je zou merken dat uw broertje of zusje een relatie heeft met iemand?????

Laten we veronderstellen dat het een jongere broer of zus is he...
Mijn broetje had voor de zomer met een meid.

Kwam ie naar mij toe om advies

Mijn kleine sista (9) vond een jongen leuk,

wat ik dan doe???

Lekker plagen

En 2 ogen in het zeil houden

07-01-2003, 11:34

ik zal nix zeggen tegen me ouders
ik zou het wel leuk voor hem vinden
(alleen als ik kennis met haar mag maken)
anders ga ik hem ermee pesten en heel erg lastig doen

07-01-2003, 12:37

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Wat zou jij doen als je zou merken dat uw broertje of zusje een relatie heeft met iemand?????

Laten we veronderstellen dat het een jongere broer of zus is he...
ik zou het niet erg als me zus een vriend zou hebben. ik ben juist dan blij voor haar.
Ik wil diegene wel ontmoeten. ik wil wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. Ik gun het haar wel als zij gelukkig dan ben ik dat ook.
juist als je dingen gaat verbieden dan gaan ze het juist doen.

en het tegenwoordig moeilijk om aan een juiste vent te komen

07-01-2003, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door jay
ik zou het niet erg als me zus een vriend zou hebben. ik ben juist dan blij voor haar.
Ik wil diegene wel ontmoeten. ik wil wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. Ik gun het haar wel als zij gelukkig dan ben ik dat ook.
juist als je dingen gaat verbieden dan gaan ze het juist doen.

en het tegenwoordig moeilijk om aan een juiste vent te komen

BEN IK BLIJ DAT IK OOK EEN BROER HEB DIE ER ZO OVER DENKT.. , EN JA IK HOEF MIJN OUDERS NIET TE VERTELLEN DAT MIJN BROER EEN RELATIE HEEFT.. DAN WETEN MIJN OUDERS DAN ZELF OOK...

TANGAWIA

07-01-2003, 12:52

tjaa mijn zussen zijn allemaal ouder dan mij...en ik vind dat het hun leven is. Maar ik zou wel alles willen weten over die vriendjes van hun en ik zou ze wel zegge dat ze moeten oppassen..als ze me zussen pijn doen krijgen ze met mij te maken. Wat mijn broertje betreft.....uhm...ik zou em ff goed vertellen dat hij niet met dat meisje mag spelen....maar voor de rest moeten ze het allemaal zelf weten

Pagina's : 1 [2]