Bekijk volle/desktop versie : Was ik maar een man..



Pagina's : [1] 2

11-09-2011, 19:45
[ Zit dus in de trein.. En moetZOOOOOOOOOO NODIG plassen, he. Niet normaal. Mijn blaas staat op ontploffen maar ik weiger om gebruik te maken van deze gore toiletten hier. Wat zal ik doen? ]

Was ik maar een man.. [Dan kon ik tenminste plassen in een flesje]

11-09-2011, 19:49


HAHHAHAHAHAHAHA.

Kon het maar . AHAHAHAHAH.

11-09-2011, 19:50
Weet je wat me echt leuk lijkt als ik een man was? Mijn eigen naam schrijven met mijn eigen plas. Natuurlijk op een afgelegen plek ofsow.

11-09-2011, 19:51
Ik moest aan dit denken:
http://www.youtube.com/watch?v=io30s7-5VaQ haha

11-09-2011, 19:52


Ik kan wel janken. Ben vlak voor ik van huis vertrok nog expres naar het toilet geweest. OEF. Zometeen sprintje trekken naar huis.

11-09-2011, 19:52
Het ophouden van urine verhoogt de kans op ontstekingen.

11-09-2011, 19:54
@ Miss_Nadoria gek!!!

@ Ecko, ja als je het regelmatig doet.. Bij mij gebeurt dat niet zo regelmatig. Maak me niet bang, okay. Ik kan er niks aa ndoen. Ben over een half uur thuis, en dan kan ik me laten gaan

11-09-2011, 19:57

Citaat door moOie_mOkor:
[ Zit dus in de trein.. En moetZOOOOOOOOOO NODIG plassen, he. Niet normaal. Mijn blaas staat op ontploffen maar ik weiger om gebruik te maken van deze gore toiletten hier. Wat zal ik doen? ]

Was ik maar een man.. [Dan kon ik tenminste plassen in een flesje]
Ja, en dan als je 40 bent prostaat klachten waardoor je alleen nog maar kunt druppelen en 100 keer moet.

Als je echt nodig moet kan je beter gewoon gaan, je kunt je altijd wassen als je thuis komt en het is niet alsof je uit de pot moet eten...

11-09-2011, 20:00
Nee.. Dan moet ik de hele trein doorlopen op zoek naar een goor toilet dat ook nog eens stinkt. Ik kan heel slecht tegen vieze geuren.. Ik heb een keer bijna staan kotsen op het station omdat die trein alle ontlastingen.. mja.. heeft ontlast . Gadverdamme. Bij iedere vieze geur moet ik kokhalzen. Ik wil dat liever voorkomen. Overigens heeft een vriendin van me eens een bacterie opgelopen @ openbaar toilet. Die heeft gewoon MAANDEN aan de antibiotica gezeten en is toen 10 kilo afgevallen . Arme meid. Dat wil ik mij niet laten overkomen. Liever voorkomen dan genezen.

Ik kom over 10 minuten aan op het station.. Hoop ik.. En dan nog andere trein en dan nog 10 minuten lopen Ajow. Nog zo lang..

11-09-2011, 20:10

Citaat door moOie_mOkor:
Nee.. Dan moet ik de hele trein doorlopen op zoek naar een goor toilet dat ook nog eens stinkt. Ik kan heel slecht tegen vieze geuren.. Ik heb een keer bijna staan kotsen op het station omdat die trein alle ontlastingen.. mja.. heeft ontlast . Gadverdamme. Bij iedere vieze geur moet ik kokhalzen. Ik wil dat liever voorkomen. Overigens heeft een vriendin van me eens een bacterie opgelopen @ openbaar toilet. Die heeft gewoon MAANDEN aan de antibiotica gezeten en is toen 10 kilo afgevallen . Arme meid. Dat wil ik mij niet laten overkomen. Liever voorkomen dan genezen.

Ik kom over 10 minuten aan op het station.. Hoop ik.. En dan nog andere trein en dan nog 10 minuten lopen Ajow. Nog zo lang..
Dit lijkt wel het magie topic
Hoe weet zij zo zeker dat ze het daar heeft opgelopen en niet op die miljoenen andere plaatsen?
Dus je hoeft niet af te vallen :P Nee, dat is ook heel erg, maar of het door zo een toilet komt...

13-09-2011, 13:11
Was ik maar said Side Kick

13-09-2011, 13:18
asjeblieft... the freshette

[video=youtube;ap40zSO4vh0]http://www.youtube.com/watch?v=ap40zSO4vh0&feature=related[/video]

13-09-2011, 13:19


Waarom n flesje, als je ook staand kan pissen

13-09-2011, 13:24
Hart pijn

13-09-2011, 13:26
Gestoord

Pagina's : [1] 2