Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ~ Catrice & Essence Make-up Hoekje..!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-09-2011, 17:47
Hallo dames,

Ik zag dat er best veel dames Make-up van het merk Catrice & Essence gebruiken.

Dus ik dacht laten we elkaar even onze ervaringen delen met elkaar. De een vind de ene product beter dan de ander. En zo kunnen we ook veel leren van elkaar..

En plaats ook foto's van het geen wat je gebruikt

Veel lees en leer plezier toegewenst

[/SIZE]

11-09-2011, 18:11


ik gebruik nagellak van catrice
zeer leuke kleurtjes en de kwaliteit is ook goed

11-09-2011, 18:16
heb voor het laatst nog deze kleurtje aangeschaft:

[/IMG]

11-09-2011, 18:17
ik vind de nagellak van catrice echt heelemaal GEWELDIG!
ikheb net toevallig de randen van myn nagels met blauwe catrice nagellak gelakt
en voor de bescherming eroverheen gegaan met de doorzichtige nagellak
het geeft echt een FANTASTISCH effect, écht een aanrader!
de foto load niet up maar toeallig is het PRECIES dezelfde kleur als de reactie boven my!

11-09-2011, 18:49


Ik heb wel nagellak hier liggen van Catrice. Alleen nooit gebruikt

Trouwens weet iemand of Catrice of Essence mooie en goede rode lippenstick hebben?

11-09-2011, 18:57
ik heb de rode lipstick van essence is niet echt goed je krijgt hetzelfde effect als rode labello

11-09-2011, 18:59

Citaat door Alhamdoelilaah_:
Ik heb wel nagellak hier liggen van Catrice. Alleen nooit gebruikt

Trouwens weet iemand of Catrice of Essence mooie en goede rode lippenstick hebben?
toevallig moet ik die rode ook hebben, ga van de week kijken
maar ze hebben leuk make up voor weinig

11-09-2011, 19:07

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik heb de rode lipstick van essence is niet echt goed je krijgt hetzelfde effect als rode labello


Oh das jammer. Misschien dat die van Catrice wel goed is.

Citaat door Meiske007:
toevallig moet ik die rode ook hebben, ga van de week kijken
maar ze hebben leuk make up voor weinig
Laat me weten als je iets hebt gekocht

11-09-2011, 19:27
Wat gebruiken jullie allemaal van Catrice & Essence?

11-09-2011, 19:31

Citaat door Alhamdoelilaah_:
Ik heb wel nagellak hier liggen van Catrice. Alleen nooit gebruikt

Trouwens weet iemand of Catrice of Essence mooie en goede rode lippenstick hebben?
Ik heb een rode lippenstift gekocht van Catrice, het was een limited edition. Hij is knalrood en glanst zo mooi! Ik weet zeker dat ze die nu nog in de schappen hebben liggen, alleen dan in het normale jasje. Ik vind de lippenstiften van Essence trouwens 10x niks, lijkt op labello zoals iemand hier al zei. Catrice heeft wel mooie kleurtjes en blijven redelijk goed zitten.

11-09-2011, 19:47
Weet iemand of catrice of essence een mooie highlighter heeft?

11-09-2011, 19:55

Citaat door Profpiet:
Ik heb een rode lippenstift gekocht van Catrice, het was een limited edition. Hij is knalrood en glanst zo mooi! Ik weet zeker dat ze die nu nog in de schappen hebben liggen, alleen dan in het normale jasje. Ik vind de lippenstiften van Essence trouwens 10x niks, lijkt op labello zoals iemand hier al zei. Catrice heeft wel mooie kleurtjes en blijven redelijk goed zitten.
Dank je wel ik ga maar weer eens van de week naar de kruidvat:

Mijn lijstje tot nu toe:

- Eyeliner van catrice
- Primer van catrice
- Rode lippenstick van catrice

11-09-2011, 20:00



Citaat door Nrl:
Weet iemand of catrice of essence een mooie highlighter heeft?
Watsdat

11-09-2011, 20:24

Citaat door Alhamdoelilaah_:
Watsdat
dat is wat je op je jukbeenderen doet, zodat het glimt zeg maar.. net zoals dit:

http://www.google.nl/imgres?q=highlighter+jukbeenderen&um=1&hl=nl&biw=1 366&bih=583&tbm=isch&tbnid=6gooks7GPsAznM:&imgrefu rl=http://www.misslipgloss.nl/the-body-shop-baked-powder-bronzer-02/&docid=CqWTODKsbQrHOM&w=350&h=576&ei=gfxsTrDVBsSUO pLZtcUF&zoom=1&iact=hc&vpx=1033&vpy=181&dur=587&ho vh=288&hovw=175&tx=127&ty=142&page=7&tbnh=122&tbnw =74&start=130&ndsp=24&ved=1t:429,r:6,s:130

11-09-2011, 20:52
Catrice! O ik ben zo verliefd op dat merk. Vooral ze nu hun hele collectie hebben omgegooid een tijd geleden. Hun producten zijn in kwaliteit zwaar verbeterd en soms wel bijna te vergelijken met de "high end" producten. Ik heb zowat al hun nagellakken en lipsticks. Hun eyeliner blijft voor mij nummer 1 wat betreft de goedkopere merken.. De nieuwe liquid liner in 010 Dating Joe Black... Geweldig gewoon.. Ze hebben ook vaak goede kortings acties en elke maand een mooie limited edition collectie..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8