Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen en bezitterig gedrag..



Pagina's : [1] 2 3 4

11-09-2011, 13:15
Laatst op stage groette ik zo'n jong stel, de vrouw was zwanger zag ik. Ik groette de vrouw eerst (want contact was voor haar) en toen de man. Heel even dacht ik dat ik een verlegen reactie merkte. Hij sloeg namelijk zijn ogen neer en keek beetje van me weg.

Dacht er verder niet bij na, totdat ik haar gezicht zag. JEETJE. Vrouwen zijn een pro als het erop aankomt vies naar je te kijken en toen wist ik al hoe laat het was

Ik probeerde nog vriendelijk over te komen door een opmerking over haar zwangerschap te maken, maar ze reageerde kortaf terug

Die arme man van haar heeft er thuis van langs gekregen denk ik. Volgens mij is ze heel jaloers en was hij juist aan het voorkomen om teveel oogcontact te maken.

Als ik kon had ik m'n zogenaamde trouwring aangedaan, maar vanwege m'n beroep mag ik geen sieraden omhebben.



Eerlijk, ik zou het ook niet leuk vinden als m'n man verlegen zou reageren naar een vrouw toe of naar een vrouw zou kijken op een andere manier dan normaal.

11-09-2011, 13:19


En waarom moest je ze groeten? Ik begrijp dat niet op straat iedereen groeten met 'hoi'.. Als het 'salaam mu'alaikom' was.. ok, maar zo groet je alleen met moslims.

11-09-2011, 13:21

Citaat door Snatch.:
En waarom moest je ze groeten? Ik begrijp dat niet op straat iedereen groeten met 'hoi'.. Als het 'salaam mu'alaikom' was.. ok, maar zo groet je alleen met moslims.
Onderdeel van de handelingen in het beroep. Op een dag groet ik zeker > 30 mensen.

Ik ben zorgverlener, misschien dat dat het verduidelijkt.

11-09-2011, 13:25

Citaat door Galatea:
Laatst op stage groette ik zo'n jong stel, de vrouw was zwanger zag ik. Ik groette de vrouw eerst (want contact was voor haar) en toen de man. Heel even dacht ik dat ik een verlegen reactie merkte. Hij sloeg namelijk zijn ogen neer en keek beetje van me weg.

Dacht er verder niet bij na, totdat ik haar gezicht zag. JEETJE. Vrouwen zijn een pro als het erop aankomt vies naar je te kijken en toen wist ik al hoe laat het was

Ik probeerde nog vriendelijk over te komen door nog een opmerking over haar zwangerschap te maken, maar ze reageerde kortaf terug

Die arme man van haar heeft er thuis van langs gekregen denk ik. Volgens mij is ze heel jaloers en was hij juist aan het voorkomen om teveel oogcontact te maken.

Als ik kon had ik m'n zogenaamde trouwring aangedaan, maar vanwege m'n beroep mag ik geen sieraden omhebben.



Eerlijk, ik zou het ook niet leuk vinden als m'n man verlegen zou reageren naar een vrouw toe of naar een vrouw zou kijken op een andere manier dan normaal.
Net zoals jij het niet leuk vind dat je ventje zit te koekeloeren naar andere of in dit geval verlegen gaat doen, vind zij dat ook? So, what's the problem?! Alhoewel dat vies kijken wel typisch is, dat doen vrouwen al als ze een leuk sieraad of kledingstuk bij je zien, moet je gewoon aan wennen.

11-09-2011, 13:27



Citaat door Huis-vrouw:
Net zoals jij het niet leuk vind dat je ventje zit te koekeloeren naar andere of in dit geval verlegen gaat doen, vind zij dat ook? So, what's the problem?! Alhoewel dat vies kijken wel typisch is, dat doen vrouwen al als ze een leuk sieraad of kledingstuk bij je zien, moet je gewoon aan wennen.
Nee ik zou het zeker niet leuk vinden. Sterker nog ik zou mezelf moeten inhouden om die betreffende vrouwen in de haren te vliegen [/kattige mode]

Maar in mijn geval gaf ik geen enkele aanleiding of iets. Ze was gewoon meteen zo gemeen. Rawrrrr, over klauwen gesproken

11-09-2011, 13:28

11-09-2011, 13:30

Citaat door Tumbleweed:
RAAAWRR

Is dat filmpje teruggespoeld ofzoiets? Denk eerder dat het een schrikreactie is geweest (want raar dat de ogen juist groter worden).

11-09-2011, 13:33

Citaat door Tumbleweed:
.

11-09-2011, 13:33

Citaat door Galatea:
RAAAWRR

Is dat filmpje teruggespoeld ofzoiets? Denk eerder dat het een schrikreactie is geweest (want raar dat de ogen juist groter worden).
Das heel scherp van je.

11-09-2011, 13:36

Citaat door Galatea:
Nee ik zou het zeker niet leuk vinden. Sterker nog ik zou mezelf moeten inhouden om die betreffende vrouwen in de haren te vliegen [/kattige mode]

Maar in mijn geval gaf ik geen enkele aanleiding of iets. Ze was gewoon meteen zo gemeen. Rawrrrr, ofver klauwen gesproken
Vrouwen en bezitterig gedrag...



Maaar ik zou het niet zozeer 'erg' vinden eerder irritant.. Ik bedoel, hij heeft mij toch?! Baraka.

11-09-2011, 13:36

Citaat door Tumbleweed:
Das heel scherp van je.
Heb ik gelijk?

Ik heb niet eens een kat thuis.

11-09-2011, 13:37
Ben je slager van beroep ?

11-09-2011, 13:39



Citaat door Huis-vrouw:
Vrouwen en bezitterig gedrag...



Maaar ik zou het niet zozeer 'erg' vinden eerder wel irritant.. Ik bedoel, hij heeft mij toch?! Baraka.
Ik denk dat ik zelf tot een bepaalde hoogte erg zou vinden. Ik denk dat je later als vrouw ook zelf zult aanvoelen wanneer je man zich anders gedraagt dan anders.

Kijken mag hij, praten mag hij... zolang het zakelijk is. Ik kan niet tegen het idee dat hij dan iemand anders 'leuk' en 'mooi' zou vinden

11-09-2011, 13:39

Citaat door DiepOngelukkig:
Ben je slager van beroep ?
Nee, ik zei zorgverlener. Lezen, mensen, lezen.

11-09-2011, 13:45

Citaat door Galatea:
Ik denk dat ik zelf tot een bepaalde hoogte erg zou vinden. Ik denk dat je later als vrouw ook zelf zult aanvoelen wanneer je man zich anders gedraagt dan anders.

Kijken mag hij, praten mag hij... zolang het zakelijk is. Ik kan niet tegen het idee dat hij dan iemand anders 'leuk' en 'mooi' zou vinden
The feeling precies.. Het idee al, brrrr.. Maar jaloezie moet wel gezond blijven. Ik ken (getrouwde) vrouwen die veranderen in ware stalkers, en hun mannen gaan wantrouwen door bepaalde dingen die zij doen. Als je wilt blijven spelen en kijken naar andere vrouwen, dan moet je simpelweg gewoon niet trouwen...

Pagina's : [1] 2 3 4