Bekijk volle/desktop versie : Heb jij dat gevoel soms ook??



Pagina's : [1] 2

11-09-2011, 12:39
Dat je helemaal vol zit en de hele dag op je kamer wilt blijven, niemand om je heen wilt hebben en alleen wilt zijn. Dat je huilt tot je geen tranen meer over hebt. En niks eet tot je gewoon denkt dat je bijna dood gaat. Het lege gevoel in je dat je een dierbare mist ( geen jonge ).
Dat je gezegd word dat je die gene niet meer mag zien en je dan al helemaal kapot gaat en de gekste neigingen krijgt.
Zo'n raar gevoel, er word tegen je gepraat maar niemand die jij hoort!
Iedereen vind je opeens zielig en wil meer over je probleem weten...
Dat ene klote gevoel wat gewoon in je zit en niet makkelijk uit te leggen is... Ben ik de enige of zijn er meerdere mensen die zich soms zo voelen?

11-09-2011, 12:46


Nu voel ik mij helemaal raar

11-09-2011, 12:48
Ik snap je.

Alleen dat van eten en gekke neigingen niet. Gewoon blijven eten joh. Engekke neigingen.. haal geen gekke dingen in je hoofd. Het komt wel goed, althans.. ik kan beter zeggen, de tijd zal het leren. Met de tijd zal er duidelijkheid komen.

11-09-2011, 12:52
Pppff

11-09-2011, 12:55


Vooral dat wat je zei van een dierbare niet meer mogen zien.. Ik ken het donders goed. Er was een vrouw in mijn leven die zo belangrijk voor me was en nog steeds zal blijven. Ik mag geen contact meer met haar en dat doet echt pijn. Ik heb haar nodig. Ze was mijn 2e mama. Ik mis haar nog elke dag en denk zo vaak aan haar. Als ik contact met haar opzoek, dan zal ik weer iemand anders verliezen die me ook vreselijk dierbaar is.

Het leven zal gaan zoals het staat geschreven.

11-09-2011, 12:56
Ik snap je niet, maar raad je wel aan om hier met iemand over te praten.

11-09-2011, 12:59
Ik voel zo erg met je mee. : - (

Het ergste is, als je jezelf gaat troosten maar dan weer ziet dat je jezelf voor de gek houd.

11-09-2011, 13:03

Citaat door LaNerdette:
Vooral dat wat je zei van een dierbare niet meer mogen zien.. Ik ken het donders goed. Er was een vrouw in mijn leven die zo belangrijk voor me was en nog steeds zal blijven. Ik mag geen contact meer met haar en dat doet echt pijn. Ik heb haar nodig. Ze was mijn 2e mama. Ik mis haar nog elke dag en denk zo vaak aan haar. Als ik contact met haar opzoek, dan zal ik weer iemand anders verliezen die me ook vreselijk dierbaar is.

Het leven zal gaan zoals het staat geschreven.

Pppff ik begrijp je helemaal! Bij mij dus ook, als ik weer contact ga opnemen met haar verlies ik zeker iemand waar ik onwijs veel van hou.
Het leven zal zeker gaan zoals het staat geschreven het enige wat wij kunnen zeggen is alhamdoulillah!

Citaat door Dotje:
Ik snap je niet, maar raad je wel aan om hier met iemand over te praten.
Sorry schat dat ik het niet zo goed uitleg, maar dat gevoel valt gewoon niet uit te leggen zo moeilijk is het. Dank je wel voor je tip

11-09-2011, 13:04

Citaat door Tenderoni:
Ik voel zo erg met je mee. : - (

Het ergste is, als je jezelf gaat troosten maar dan weer ziet dat je jezelf voor de gek houd.
Het ergste van alles is dat je jezelf de moed in spreekt en zegt dat het goed komt terwijl je van jezelf al weet dat het never nooit goed komt. Dat is het ergste van allemaal dat noem je pas jezelf voor de gek houden en niet zo'n beetje ook.

11-09-2011, 13:09

Citaat door Sweet_Nador:
Het ergste van alles is dat je jezelf de moed in spreekt en zegt dat het goed komt terwijl je van jezelf al weet dat het never nooit goed komt. Dat is het ergste van allemaal dat noem je pas jezelf voor de gek houden en niet zo'n beetje ook.
Verdikkie, waarom houden we onszelf zo voor de gek. De waarheid word dan alleen maar pijnlijker dan. : (.

11-09-2011, 13:32

Citaat door Tenderoni:
Verdikkie, waarom houden we onszelf zo voor de gek. De waarheid word dan alleen maar pijnlijker dan. : (.
Ppff niet allemaal maar pijnlijker lieve meid. Van binnen is het erger dan je denkt. Alleen Allah kan ons hart van binnen zien

Alsnog Alhamdoulillah!!

11-09-2011, 14:20
Lucht bij iemand je hart en huil het dan ook gelijk bij diegene uit. Zal helpen!

11-09-2011, 14:30



Citaat door Sihaaam-:
Lucht bij iemand je hart en huil het dan ook gelijk bij diegene uit. Zal helpen!
Dank je wel voor je tip liefje

11-09-2011, 22:41
Pff.. de laatste keer dat ik heb gehuild is letterlijk jaren geleden.

11-09-2011, 22:42
Af en toe je tranen de vrije loop laten....

Allah i3tiek sbar, en inshaALlah maakt Allah subhanahoe het gemakkelijk voor je

Pagina's : [1] 2