Bekijk volle/desktop versie : WAAR gebeurd verhaal!!! de moeite waard...



28-10-2004, 19:50
Heyyyy iedereen!!

Ik zal binnekort een waar gebeurd verhaal neerschrijven, is waar gebeurd! ik hoop dat jullie het goed zullen vinden...


doeii

28-10-2004, 19:56


nou dan zal ik maar zeggen beginnen maar meid beslema kijk je heb niet eens een beginstuk gezet en je hebt al een fan wuahahah beslema -xxx- yasmina

28-10-2004, 20:27
Begin a.u.b, i+m bored.....

28-10-2004, 21:09
Het begon allemaal toen ik 18 jaar werd in marokko....
Eenmaal ik daar was, voelde ik mij weer thuis en vrij, prachtig gevoel, ik dacht dat het zoals altijd in de bergen hetzelfde zou zijn. Deze vakantie was helemaal anders. Ik verbleef bij men tante in de stad, ik heb daar veel mensen leren kennen. De buurvrouw van mijn tante in marokko kwam elke dag opbezoek en zo heb ik haar leren kennen ze werd algauw mijn beste vriendin!! Later ondekte ik dat ze nog 4 zonen had , 1 daarvan noemt Karim, hij kwam vaak bij mij tante, ze zijn als familie voor elkaar, en zo heb ik die jongen leren kennen. Hij is groot en sterk gebouwd, Heeft heel mooie donkere glinsterende ogen en heeft een moooie bruin teintje... Ik had al meteen door dat hij een oogje op mij had... Maar ik dacht, hij wil zeker weer papieren enzo...zoals wij allemaal wel al hebbe gehoord. Mijn moeder en mijn tante en die buurvrouw zijn al derect goede vriendinnen geworden, elke dag deden ze thee bij elkaar en praten bij enzo...
Op een avond zaten we allemaal bij mijn buurvrouw mimount samen te praten en te lachen tot heel laat in de avond... Al gauw begonnen ik en Karim met elkaar te praten, hij lachte altijd zoooo schattig en keek mij recht in de ogen, hij fluisterde altijd in mijn oor dat ik een mooie naam had NOERAA, dan werd ik altijd verlegen want iedereeen staarde ons aan, en ik zag ze glimlachen... Ik had al meteen door wat ze dachten Elke dag opnieuw werd ik closer en closer met deze familie had ondertussen ook de vader leren kenne en de rest... onze ouders konden heeel goed met elkaar opschieten en alles was zo perfect
2 maanden later toen ik terug naar Belgie wou vertrekken, kwamen we allemaal nog eens samen, en toen gebeurde er iets ongeloofelijk....Hij kwam mijn hand vragen??? Ik wist niet wat te antwoorden, was ondertussen al verliefd geworden op hem en hij op mij... We hadden al vaak conversaties gehad over het huwelijk enzo...hij is een prachtige jongen maar hij zei altijd "jij bent mijn type niet noera" en dan lachte hij altijd en toen antwoorde ik segg wat is er mis met mij? Toen werd ik een beetje kwaad en wou vertrekken...maar hij hield mij steeds tegen en pakte mijn handen vast en keek me recht in de ogen en zei toen" Weet je wat...Jij ben perfect jij bent mijn droomvrouw, mijn type helemaal!! en toen voelde ik mij vanbinnen WOWW en lachte verlegen..
En vandaag kwam hij mijn hand vragen!! IEdereen van de familie en vrienden zeiden tegen mij zeg ja!! omdat wij perfect bij elkaar passen enzo... Dus heb ik ook mijn jawoord gegeven, maar op een voorwaarde....dat we volgend jaar als ik naar marokko ga, dan pas trouwen. Hij was volledig akkooord. Hij zei ook al is het over vijf jaar...zolang ik maar met jou kan zijn!
Met deze gedachten vertrok ik terug naar Belgie met een enorme glimlach in mijn hart!
MAAR in Belgie veranderde ALLES!!....

28-10-2004, 21:14


hé meid ga snel verder
wijow is echt spannend
je doet het echt goed

28-10-2004, 21:59
Ga snel verder meid
lijkt me leuk verhaal

Boesa Ghizlane

28-10-2004, 22:02
Eenmaal we in België waren kon ik niet wachten om tegen mn vriendinnen te vertellen over Karim!! Al mn vriendinen waren zoooo blij voor me!!En ik zelf was natuurlijk ook in de wolken, we belden elkaar vaak we vertelden elkaar dan altijd hoe zeer we elkaar miste enzo.

Nu de zaterdag dat kwam zou alles veranderen......
Zaterdag zou mn vriendin Aicha trouwen, we zijn heel close met elkaar dus ik was er al van in de morgend, Aicha was zo zenuwachtig, ik kon zelf niet wachten tot mijn trouwdag aanbrak!! Ik was de hele voormiddag bij haar tot we naar de zaal vertrokken waar the real party zou beginnen. Er liep veel volk rond bij haar thuis : familie van haar, haar man,... Wat me na een tijdje begon op te vallen was de broer van de bruidegom, Aicha haar schoonbroer dus, hij was een heel moooie jongen, heel verzorgd in kostum, hij had me die voormiddag al 5x aangesproken, eerste vroeg ie , of ik niet familie was van aicha, vluchtig antwoorde ik neen, kwas nogal druk bezig met Aicha en haar moeder te helpen met van alles, de tweede maal kwam hij weer en vroeg weer iets hoe ik heette, weer antwoord ik vlug en zo kwam hij nog meerde malen terug met van die vragen, maar steeds antwoorde ik vlugjes. Dan vertrokken we naar de zaal met de hele familie, al toeterend over straat en jejoejjoejoe door de ramen schreeuwend en luide muziek kwamen we aan in de zaal. Alles stond al klaar, de zaal was heeeeeeeel mooi versierd... muziek werd meteen opgezet en het volk begon toe te stromen , Aicha zag er stralend uit! Al gauw ging ik en mn vriendinen dansen voor onze lieve Aicha, we wouden haar trouw echt super ambiance maken, ze mocht zich geen enkel seconde vervelen...later kwamen de broers en zussen van haar man bijeen bij het koppel om foto's te trekken, dan gingen de meisjes eens foto's trekken , wat me weer opviel was die schoonbroer van Aicha dat zo aan het staren was naar mij, wat moet hij toch? dacht ik bij mn eigen... Ik denk dat iemand een oogje op je heeft zei Aicha, niet geïntresseerd zei ik ik heb mn schatje Karim!! Ik nam voor nie te veel te letten op deze jongen en me gewoon te amuseren! Maar dat lukte niet echt steeds kwam hij naar me toe en vroeg me iets wat ik niet hoorde door de luide muziek, ik deed dan teken dat ik niet hoorde en draaide me weg van hem... tijdje later werd het eten opgediend, ik helpte mee met opdienen, ik ging naar de keuken om het volgende bord te nemen ik trefte de schoonbroer van Aicha daar alleen aan, hij nam ook juist een bord, ik besloot hem te negeren en gewoon weer weg te gaan, maar hij riep mij Nora! kom je eens even? Ja, is er iets? hij wou iets zegge.. maar er kwam uiteindelijk niets uit dan , weet jij waar de servietten liggen? hmmm ja naast je op de tafel , antwoorde ik, Oh niet gezien zei hij verlegen.. ik glimlachte en ging verder met opdienen. Later de avond toen de zaal begon leeg te lopen en we begonnen op te ruimen zag ik " de schoonbroer" ik wist nog steeds zijn naam niet, kbesloot hem deze keer zelf eens aan te spreken,ik stapte op hem af en zei je ben vast moe? begon ik het gesprek, jahh zuchtte hij, maar jij waarschijnlijk ook door al dat dansen en huppelen en serveren tegelijk, ik glimlachte en dacht bij mezelf heeft hij me ook zien dansen en al want soms dans ik echt als een freak , voor de grap dan, doen we alsof we in een disco zijn en uit de bol gaan... maar jah , het is hij maar. Hoe heet je eigenlijk vroeg ik?En ik keek hem recht in de ogen aan, en realiseerde toen hoe knap hij eigenlijk was en als hij glimlachte kreeg hij van die schattige kuiltjes . Mijn naam is Faissel zei hij, toen riep mn lift me, Noraaa time to go!! ja ik kom eraan, riep ik. Moehim Faissel tot ziens ik zie je morgen nog wel, de laatste dag van het trouwfeest van Aicha, zeker zei hij en gaf me een hand , ik nam nog vlug afscheid van de rest en vertrok.... ik keek nog eens naar achter naar Faissel, hij staarde me nog steeds aan, ineens voelde ik iets in mn buik..... wat scheelde er ineens met me? dacht ik onderweg naar huis in de auto.. ik moest steeds denken aan Faissel, mag niet Karim is mn schat en zal altijd zo zijn... met die gedachte ging ik slapen

28-10-2004, 22:09
heey
leuk verhjaal
ga gauw verder

groetjes
maryam
een nieuwe fan

28-10-2004, 22:14
Ga snel vedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeer

28-10-2004, 22:14
Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervo lg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..

Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervo lg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..

Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervo lg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..

Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervo lg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..Vervolg..
Vervolg..Vervolg..
Vervolg..

28-10-2004, 22:30
ga snel verder

28-10-2004, 22:31
is echt goed schatteke, je bent goed bezig en hoop dat je snel verder gaat

dikke boussa iman

28-10-2004, 22:44


ewa ga verder vervolg vervolgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
(K)(U)(S)(J)(E)(S) FLOVESW

28-10-2004, 22:45
s'morgens werd ik wakker door het gerinkel van mn gsm, het was Karim , salaaaaam schatje! nam ik op, walajkoem salaam honing van me! hij gaf me steeds de raarste koosnaampjes en ik hem ook! Ik denk elke dag aan je en ik mis je vreselijjkk zei hij en mn moeder mist je oook heel erg, ze zal je zelf eens bellen één van deze dagen. oh das goeed doe haar veel groetjes en een dikke boussa van me, neeej die boussa hou ik voor mn eigen antwoorde hij enzo hadden we nog een gesprek van 30min.. daarna maakte ik me klaar voor de laatste dag van de trouw. één uurtje later stond ik al aan de deur van aicha, kwas bang dat ze zou vertrekken zonder mij dus heb me extra gehaast. rrrrrrrring (deurbel) Heyyy Noraa, zei Faissel! even ging mn hartje tekeer. kom erinn, je ziet er weer stralend uit vandaag, ja dank jij ook Waar is Aicha?? ze is boven al de hele morgend op je aan het wachten zei Faissel. Snel huppelde ik de trap op, en ging haar kamer in , Aichaaaaaa zinaa van mee!! vandaag is je grote dag, je eerste nacht bij je man Kom hé Nora maak me niet nog zenuwachtiger, nee hoor zina van me stelde ik haar gerust, alles zal goed gaan inschAllah. Ze glimlachte en gaf me een dikke kus op mn wang. verder hielp ik haar moeder verder haar spullen klaarzetten want de bruidegom kon er elk moment aankomen. Plots hoorde we getoeter en luide muziekk! ze zijn er!! riep iedereen langs alle kanten, De bruidegom ging boven zn bruidje halen en ohh wat was dat mooi toen ze samen de trap afkwamen terwijl we allemaal luidkeels riepen Slaaaaaaaaat oe slaaaam 3laaaa rasoelaaaah.....!! Weer zag ik Faissel staren naar me, ik werd verlegen en mindere mn stemvulume een beetje, hij glimlachte naar me.. ooh die schattige kuiltjes kwamen weer boven!! Iedereen nam plaats in de auto's, ik koos er de mooiste mercedes uit en nam mn plaatsje in, ik stak even mn hoofd door het raam om eens luidkeels te fluiten en joejoejoeje te roepen , toen ik me terug draaide zat Faissel naast me, heyyy hoe kom jij hier zo vlug?? Ik ben hier komen zitten terwijl jij je ding deet door de ruit aah zei ik verlegen, jmoet niet verlegen zijn, je doet het goed hoor dankjwel. Met eenhele rij wagens vertrokken we door de straten op weg naar het huisje van Aicha en haar man, En wanneer ga je je broer opvolgen? vroeg ik, nu is het jowu beurt hé , zei ik. Ach ik heb mn ware nog niet gevonden zei hij , oh ik ken veel meisjes, vertel me hoe ze moet zijn en ik zoek je er wel ééntje uit voor je zei ik met een knipoog. hmm hoe mn vrouwtje moet zijn? eerlijk gezegd moet ze gwoon zoals jij zijn zei verlegen terwijl hij naar onder keek. oh zei ik, ik ben wel uniek zo iemand vind ik nergens zei ik lachend ( hij was toch aan het grappen? dachtk) Nora ik meen het, zei hij zachtjes zodat de anderen ons gesprek niet zouden horen ( die waren toch druk bezig met zingen en lachen...) Zou ik je nummer mogen om na vandaag nog contact te hebben met je?vroeg Faissel, Mn hart bonsde sneller, neej zei ik en verder niets!! ( waarom kon ik niet gewoon vertellen dat ik mn karim al had??) Waarom vroeg hij? gewoon... ik ken je niet, antwoorde ik ( zeg hem dan dat je gaat trouwen in de vakantie é hamkaa!! dacht ik bij mn eigen) Dan leren we elkaar kennen, ondertussen kwamen we aan bij het huis, hij stopte me zn visitekaartje toe, en fluisterde in mn oor bel me wanneer je me wilt leren kennen. en hij stapte uit, ik bleef even zitten in de auto en bleef staren naar het kaartje, ik stopte het in mn zak en stapte uit.war bezielt me?? waarom gooi ik dat kaartje gewoon niet weg???

28-10-2004, 22:52
go on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45