Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mijn Huid is onzuiver door extra verzorging!



11-09-2011, 10:42
Ik heb sinds kort besloten om mijn huid goed te verzorgen, ik verzorgde ervoor mijn huid wel, maar vergat weleens een avond. en deed niet aan scrubben of maskertjes.
Nu hou ik me bezig met gezicht stomen, en scrubben, en maskertjes, en doe dit alleen met natuurlijke producten.
Maar mijn huid is er alleen maar onrustiger van geworden, terwijl ik ervoor altijd een gaaf gezicht had.

Wat doe ik verkeerd? Want zo zie ik het ook niet meer zitten.

11-09-2011, 10:47


het kan zijn dat je allergies bent voor iets wat in die producten zit.

11-09-2011, 10:57
Je huid moet er nog aan wennen, probeer het nog een maand vol te houden. Als je huid nog steeds onrustig is dan zou ik er mee stoppen.

11-09-2011, 12:00
misschien gebruik je de verkeerde producten

11-09-2011, 12:07


ik heb het zelfde probleem heb nu echt allemaal puisten gekregen en ben er nu ook mee gestopt

11-09-2011, 12:59
Als lotion gebruik ik rozenwater. Ik stoom mijn gezicht met kamile. Gebruik 2x perdag arganolie. Als masker gebruik ik meestal cacao of met yochurt of honing .

11-09-2011, 13:00

Citaat door wonderijSje.:
ik heb het zelfde probleem heb nu echt allemaal puisten gekregen en ben er nu ook mee gestopt
wat gebruikte jij?

11-09-2011, 13:11
Ik heb jarenlang last van onrustig huid (puistjes/meeeters) ..... Ik heb van alles geprobeerd van producten die ik kreeg van me dokter en producten van drogisterijen. letterlijk niets hielp,soms was me huid zuiver en dan sprongen ineens puistjes.

Alhamdullaah heb ik er nu niet last van door lghassoul , ik gebruikte t dagelijks( 1-2 weken lang) en nu af en toe. als ik zie dat er pukkeltje wil komen dan gebruik ik ghassoul en als cremetje sudocrem. Heerlijk om weer een gave huid tehebben alhamdullaah.


Dames gebruik geen troep , wordt je gezicht echt niet beter van (soms lijkt tehelpen maar t helpt maar voor effe)

Ma3a salama

11-09-2011, 13:14

Citaat door Rotterdamsze.:
Ik heb jarenlang last van onrustig huid (puistjes/meeeters) ..... Ik heb van alles geprobeerd van producten die ik kreeg van me dokter en producten van drogisterijen. letterlijk niets hielp,soms was me huid zuiver en dan sprongen ineens puistjes.

Alhamdullaah heb ik er nu niet last van door lghassoul , ik gebruikte t dagelijks( 1-2 weken lang) en nu af en toe. als ik zie dat er pukkeltje wil komen dan gebruik ik ghassoul en als cremetje sudocrem. Heerlijk om weer een gave huid tehebben alhamdullaah.


Dames gebruik geen troep , wordt je gezicht echt niet beter van (soms lijkt tehelpen maar t helpt maar voor effe)

Ma3a salama
Waar koop jij je ghasoel?

11-09-2011, 13:28

Citaat door driyfa:
Waar koop jij je ghasoel?



Ik heb t uit marokko gehaald. Ik weet niet of ze t hier hebben anders moet je bij marokkaanse winkeltjes kijken.
Wollaah mij zuster het doet echt wonderen. Ik heb nu wel wat vlekkjes over van die troep die ik jaren lang gebruik maar met sudocreme derbij vermidert t. Alleen moet je wel oppassen , sudocreme die droogt je huid extreme als je t lang gebruikt. Gebruik sudocreme alleen op je puistjes. Als je eentje voelt aankomen smeer sudocreme t liefst snachts. ik hoop dat t hier tekoop is , want t zuivert je huid van binnen helemaal.( ik gebruik ghassoul als masker en scrub)


Ma3a salama

11-09-2011, 13:40
Ik heb hetzelfde probleem -gehad-.

Maar het is maar tijdelijk. De troep moet eruit. Daarna wordt je huid echt mooier.

Alleen van Arganolie krijg je wel soms puistjes. Ik in ieder geval wel.

Ik doe de dagelijkse scrub van Dove en daarna Rozewater.

Als je huid erg onzuiver is zou ik een paar dagen je gezicht 3 keer per dag wassen met een zeepvrij wastablet.
Dat helpt zo goed.
Daarna ook rozenwater om de laatste zeeprestjes weg te halen.
Als je huid even te droog wordt dan een beetje nivea uit het blauwe blikje.