Bekijk volle/desktop versie : Dingen die je nog wilt doen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-09-2011, 00:19
maar nog niet gedaan hebt, omdat je er telkens niet aan toekomt/ te lui voor bent. Wie heeft dat ook?

Ik heb naast m'n bureau een ongeschilderd schilderij liggen, die daar ligt weg te rotten voor zeker... ja nu komt het: anderhalf jaar. Het is nog ongeopend, de setjes kwasten met verfkleuren zitten er nog steeds verpakt bij. Te erg voor woorden toch? xdoet handen voor haar gezichtx. In m'n vrije uurtjes doe ik andere dingen, blijkbaar.

Ok, dat is mijn opbiechting. Nu jullie, wat heb JIJ al zo lang laten liggen zonder enige goede reden?

11-09-2011, 00:31


Er ligt een prachtig design-project in één van mn lades, bij mij is het zo dat ik er dan heel intensief aan werken een paar dagen achter elkaar en dan laat ik het weer rusten voor een maand of 2. Zo gaat dat een beetje.

11-09-2011, 00:37

Citaat door RalphLauren:
Er ligt een prachtig design-project in één van mn lades, bij mij is het zo dat ik er dan heel intensief aan werken een paar dagen achter elkaar en dan laat ik het weer rusten voor een maand of 2. Zo gaat dat een beetje.
Designproject in de zin van wat?

Website?
Photoshop-dingen?

11-09-2011, 00:37
Me weer inschrijven voor - lessen en verdomme zou dit jaar beginnen met gitaar lessen, maar helemaal niks dus. Mijn hemel... - diepe zucht

- = weg, mensen vinden het 'apart'.

11-09-2011, 00:39



Citaat door LaNerdette:
Me weer inschrijven voor toneel lessen en verdomme zou dit jaar beginnen met gitaar lessen, maar helemaal niks dus. Mijn hemel... - diepe zucht
I feel you...

Ik wil al een hele tijd eens een lezing organiseren op m'n school, óók niet gedaan tot nu toe.

Ik wil zoveel !

11-09-2011, 00:41

Citaat door Galatea:
maar nog niet gedaan hebt, omdat je er telkens niet aan toekomt/ te lui voor bent. Wie heeft dat ook?

Ik heb naast m'n bureau een ongeschilderd schilderij liggen, die daar ligt weg te rotten voor zeker... ja nu komt het: anderhalf jaar. Het is nog ongeopend, de setjes kwasten met verfkleuren zitten er nog steeds verpakt bij. Te erg voor woorden toch? xdoet handen voor haar gezichtx. In m'n vrije uurtje doe ik andere dingen, blijkbaar.

Ok, dat is mijn opbiechting. Nu jullie, wat heb JIJ al zo lang laten liggen zonder enige goede reden?
heb 5 miljoen aan contant geld in een koffer, heb em nog steeds nie opengemaakt, heb 't al sinds de introductie van de euro.., wat te doen..., wat te doen..?

11-09-2011, 00:44
Ik wil graag een pianouitvoering doen. Waarin ik piano speel, gekleed ben in een sijeke Vera wang-jurk.. prachtige make-up..

En dan achter een piano ziit. Hele zaal is donker, behalve mijn plek.. En dan zingen en pianospelen .

OEF!

Ik heb al een soortgelijk iets gedaan. Leona Lewis - Better in time niet bepaald romantisch./moeilijk te spelen/zingen

11-09-2011, 00:44

Citaat door alucard:
heb 5 miljoen aan contant geld in een koffer, heb em nog steeds nie opengemaakt, heb 't al sinds de introductie van de euro.., wat te doen..., wat te doen..?
Wat denk je zelf.. Aan mij geven natuurlijk.

11-09-2011, 00:45

Citaat door LaNerdette:
Wat denk je zelf.. Aan mij geven natuurlijk.
wat krijg ik ervoor terug?

11-09-2011, 00:45

Citaat door moOie_mOkor:
Ik wil graag een pianouitvoering doen. Waarin ik piano speel, gekleed ben in een sijeke Vera wang-jurk.. prachtige make-up..

En dan achter een piano ziit. Hele zaal is donker, behalve mijn plek.. En dan zingen en pianospelen .

OEF!

Ik heb al een soortgelijk iets gedaan. Leona Lewis - Better in time niet bepaald romantisch./moeilijk te spelen/zingen


Ben je nog steeds aan het doorfantaseren na die bruiloft-topic?

11-09-2011, 00:47
Hoezo? Piano is mijn leven. Ik vind dat een prachtig instrument, zowel om te zien als om de klanken. Ik droom er zelfs over.

11-09-2011, 00:47

Citaat door Galatea:
I feel you...

Ik wil al een hele tijd eens een lezing organiseren op m'n school, óók niet gedaan tot nu toe.

Ik wil zoveel !

Citaat:
Ik heb naast m'n bureau een ongeschilderd schilderij liggen, die daar ligt weg te rotten voor zeker... ja nu komt het: anderhalf jaar. Het is nog ongeopend, de setjes kwasten met verfkleuren zitten er nog steeds verpakt bij. Te erg voor woorden toch? xdoet handen voor haar gezichtx. In m'n vrije uurtje doe ik andere dingen, blijkbaar.
Maar echt super dat je schildert. Hoe lang doe je het al, heb je voorheen een cursus gevolgd?

Hehe anderhalf jaar jeetje, dat is wel lang, ik zou zeggen, ga maar eens snel aan de slag en rond het werk af.

Wat voor lezing, als ik vragen mag?

11-09-2011, 00:48



Citaat door Galatea:
Designproject in de zin van wat?

Website?
Photoshop-dingen?
Brand design, werk voornamelijk met adobe illustrator en gewoon met potlood schetsen.

11-09-2011, 00:49

Citaat door alucard:
wat krijg ik ervoor terug?
Wat je wil, als je mij maar die koffer met al dat geld geeft, joh.

Uhm dit klinkt niet zo goed, ach ja.

11-09-2011, 00:50

Citaat door LaNerdette:
Wat je wil, als je mij maar die koffer met al dat geld geeft, joh.

Uhm dit klinkt niet zo goed, ach ja.


ik wil euhm..., ff denken hoor..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7