Bekijk volle/desktop versie : Studie van mbo naar vwo? loi of nti? helppp



10-09-2011, 14:39
Mar7aba iedereen,

Momenteel doe ik een mbo opleiding, apothekersassistente. Ik zit nu in het laatste jaar. Het gaat opzich heel erg goed. Ik wil heel erg graag mijn vwo diploma alsnog halen. Ik ben echt heel erg gemotiveerd, maar helaas kan ik op veel plekken niet worden toegelaten. Via Vavo onderwijs moet je minstens een havo diploma hebben. En helaas heb ik dit niet. Nu heb je ook studeersites zolas NTI en LOI. Laten ze je hier toe? En zo ja zijn de kosten niet heel erg hoog. En zijn je slaag kansen ook hoog? Heeft iemand ervaring met zulke zelfstandig studeer sites?Alle reacties zijn welkom,
groetjes

10-09-2011, 16:46


Je kan beter gewoon naar het hbo gaan als je straks je diploma hebt behaald, je P proberen te halen en dan naar de Uni?

11-09-2011, 16:14
@Zinna_Sena
Hey bedankt voor je reactie, ja daar zat ik ook over na tedenken is tog het beste, heb ik ook gelijk een hbo diploma, ik ben al aan het kijken wat ik hierna kan doen. Deze stap zal ook minder zwaar worden. Ik zie wel ik zit nu op het punt dat ik ff weg kijk ben, en niet zeker weet welke richting op moet gaan.