Bekijk volle/desktop versie : CDA: moslims die 9/11 vieren aanpakken



Pagina's : [1] 2

10-09-2011, 12:26
Het CDA wil dat minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) optreedt tegen de organisatie Sharia4holland. De radicale moslimgroep wil zondag een lezing houden over de aanslagen van 11 september.

De lezing vindt plaats in Antwerpen. Niettemin hoopt CDA-Kamerlid Mirjam Sterk dat Opstelten de organisatie vervolgt wegens haatzaaien. De lezing is een idee van de mensen achter de website van Sharia4holland.

Sharia4holland wil van Nederland een islamitisch bolwerk maken en de islamitische wetgeving sharia invoeren. PVV-leider Geert Wilders riep vorig jaar december op de leden van de radicale moslimgroep het land uit te zetten.

Volgens opinieweekblad Elsevier zijn de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) op de hoogte van de activiteiten van Sharia4holland. Ze zien vooralsnog geen reden om in te grijpen. (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/7751/10-jaar-na-9-11/article/detail/2899195/2011/09/09/CDA-moslims-die-9-11-vieren-aanpakken.dhtml

[video=youtube;snOG_ahbov0]http://www.youtube.com/watch?v=snOG_ahbov0[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=snOG_ahbov0

10-09-2011, 12:27


Het bewijs dat dit land ziek is.

10-09-2011, 12:27
Het is toch te gek voor woorden als je de dood van duizenden mensen viert? CDA heeft groot gelijk, al ben ik moslim!

10-09-2011, 12:31

Citaat door BroodjeIzan12:
Het bewijs dat dit land ziek is.
Nou, lazer dan op, lul.

10-09-2011, 12:33



Citaat door BroodjeIzan12:
Het CDA wil dat minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) optreedt tegen de organisatie Sharia4holland. De radicale moslimgroep wil zondag een lezing houden over de aanslagen van 11 september.

De lezing vindt plaats in Antwerpen. Niettemin hoopt CDA-Kamerlid Mirjam Sterk dat Opstelten de organisatie vervolgt wegens haatzaaien. De lezing is een idee van de mensen achter de website van Sharia4holland.

Sharia4holland wil van Nederland een islamitisch bolwerk maken en de islamitische wetgeving sharia invoeren. PVV-leider Geert Wilders riep vorig jaar december op de leden van de radicale moslimgroep het land uit te zetten.

Volgens opinieweekblad Elsevier zijn de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) op de hoogte van de activiteiten van Sharia4holland. Ze zien vooralsnog geen reden om in te grijpen. (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/7751/10-jaar-na-9-11/article/detail/2899195/2011/09/09/CDA-moslims-die-9-11-vieren-aanpakken.dhtml

10-09-2011, 12:33

Citaat door BroodjeIzan12:
Het bewijs dat dit land ziek is.
leg eens uit... of is dat te moeilijk?

10-09-2011, 12:43

Citaat door BroodjeIzan12:
Het bewijs dat dit land ziek is.
Dit duidelijke gebrek aan respect voor de slachtoffers van 9/11 is juist eerder het bewijs dat een stel mensen de islam gebruiken op hun perverse denkwijze te verkondigen

10-09-2011, 12:44

Citaat door Optimus_Prime:
En wat nou als ik jarig ben op 11 september? Ik feest gewoon door hoor.
alvast gefeliciteerd. Ik ken wel meer mensen die jarig zijn op 11 september... die zitten ook niet te rouwen op hun verjaardag.

10-09-2011, 12:44
Ik ga wel een feestje vieren

10-09-2011, 12:44

Citaat door Templar___:
Ik heb dit al gezegd, maar vooruit nog maar een keer dan.
We hebben in Nederland, vrijheid van meningsuiting, dus als moslims met zwarte Jihad vlaggen de straat opgaan om de overwinning op de ongelovige varkens tijdens 9/11 te willen vieren.
Lekker doen !
Inderdaad..maar dan niet schenheilig binnen..maar dan ook buiten iop de dam.

10-09-2011, 12:45

Citaat door BroodjeIzan12:
Ik ga wel een feestje vieren
omdat Optimus Prime jarig is, of om te bewijzen dat jij ziek bent?

10-09-2011, 12:46

Citaat door BroodjeIzan12:
Ik ga wel een feestje vieren
Eet je niet teveel taart..straks buikpijn..en ligt dat ook weer aan de joden.!!!!

10-09-2011, 12:50



Citaat door Templar___:
dat durven ze dan weer niet.............de dood van Theo van Gogh word ook altijd gevierd achter gesloten deuren.
I know..heb er op deze site wat van gelezen..
Ik durf te wedden..dat niet moslims bij dit aanstaande feestjes ook niet welkom zijn..tegengas..das weer iets wat ze niet kunnen gebruiken.

Die site is ook zo lachen..er staat op dat het tijd is voor het einde van Khadaffi..wie heeft dat klusje geklaard.

10-09-2011, 12:52

Citaat door Templar___:
dat durven ze dan weer niet.............de dood van Theo van Gogh word ook altijd gevierd achter gesloten deuren.
Nee daar voor is er een ander feestdag.

10-09-2011, 12:52
er zijn maar 2 feestdagen voor moslims offerfeest en de suikerfeest zoals Sharia4holland al zij.
mij moslim hart gaat uit naar de afgelopen 10 jaar dat honderden duizenden vrouwen kinderen mannen zijn vermoord verkracht.
honderden weeskinderen in irak door europa.
mijn hart gaat uit naar de 3 duizend doden per dag in de moslimlanden door europa.
niemand kijkt daar naar om,voor mij is 11-9 geen speciale dag of een rouw dag,of een feestdag het is een dag netzoals anderen dagen en dat geld ook voor sharia4holland.
dus ga niet hier hun woorden om draaien alsof hun feest willen gaan vieren.
of woorden in hun mond leggen die zij niet hebben gezegt.

Pagina's : [1] 2