Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Haar laten groeien.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-09-2011, 22:13
[ Salam wa3likom meiden,

Wie weet er hoe je je haar wat sneller kunt laten groeien?

Tips zijn meer dan welkom haha ]

15-09-2011, 11:55


pillen van etos haar huid nagel ofzo heet het

15-09-2011, 20:57
Je puntjes om de 6 weken knippen.. Als je t' in een knotje doet of vlechtt gat t niet so snel droog worden en groeit sneller
en je haar niet meer dan 2 x in de week wassen.. en idd die pillen van etos of kruidvat ken ook,,, en ik hoorde als je avocado met olijolie in je haar doet 1 x p week dt het groeit snell

xx

16-09-2011, 17:23
wa alaikom salaam liya20

wat ikzelf heb ondenkt om je haar sneller te laten groeien is het volgende:

- olijflolie mengen met 1 a 2 tl gemalen kruidnagel
- dit opwarmen totdat het goed heet is (het mag niet koken)
- verdelen over heel je haar
- je haar bedekken met plastic folie en vervolgens een plastic zak
- dit een aantal uren laten intrekken
- vervolgens haal je het plastic weg en smeer je al-ghasoul in je haar
- dit laat je ongeveer een half uur a 3 kwartier in je haar zitten
- dan spoel je je haar goed met lauw warm water


ik raad aan om niet het haar met shampoo te wassen wanneer je dit haarmaskertje gebruikt, het haar word hier namelijk droog van.

wanneer je dit 1 x per week doet zul je binnen een korte tijd meteen resultaat zien.



RESULTAAT:

- zacht / glanzend haar
- minder tot bijna geen haaruitval
- het haar word dikker
- het haar gaat sneller groeien

Insha Allah

16-09-2011, 22:52



Citaat door aaliyah88:
pillen van etos haar huid nagel ofzo heet het
Thanks

Citaat door BLOEMPIEJ:
Je puntjes om de 6 weken knippen.. Als je t' in een knotje doet of vlechtt gat t niet so snel droog worden en groeit sneller
en je haar niet meer dan 2 x in de week wassen.. en idd die pillen van etos of kruidvat ken ook,,, en ik hoorde als je avocado met olijolie in je haar doet 1 x p week dt het groeit snell

xx

Thanks

Citaat door Nouriah:
wa alaikom salaam liya20

wat ikzelf heb ondenkt om je haar sneller te laten groeien is het volgende:

- olijflolie mengen met 1 a 2 tl gemalen kruidnagel
- dit opwarmen totdat het goed heet is (het mag niet koken)
- verdelen over heel je haar
- je haar bedekken met plastic folie en vervolgens een plastic zak
- dit een aantal uren laten intrekken
- vervolgens haal je het plastic weg en smeer je al-ghasoul in je haar
- dit laat je ongeveer een half uur a 3 kwartier in je haar zitten
- dan spoel je je haar goed met lauw warm water


ik raad aan om niet het haar met shampoo te wassen wanneer je dit haarmaskertje gebruikt, het haar word hier namelijk droog van.

wanneer je dit 1 x per week doet zul je binnen een korte tijd meteen resultaat zien.



RESULTAAT:

- zacht / glanzend haar
- minder tot bijna geen haaruitval
- het haar word dikker
- het haar gaat sneller groeien

Insha Allah
And thanks !!!


Ps dit heeft toevallig écht geen verkeerd effect ? Dit pakt bij iedereen? Of heb ik kans dat er bij mij wat misgaat want durf niet zo snel met m'n haar dingen uit te proberen

17-09-2011, 13:08
nee hoor het zijn allemaal natuurlijke producten...

je zou juist voorzichtig moeten zijn met shampoo's als je wist wat daar allemaal inzat...


ik ken persoonlijk een vriendin van me, die had van alles en nog wat met dr haar gedaan (wave, verf, etc.) haar haar was er echt slecht aan toen. ze ging naar de kapper en deze knipte het ontzettend kort voor dr. ze vond het verschrikkelijk om zo kort haar te hebben. ze besloot haar haar met rust te laten. ze deed iedere week al ghasoul in dr haar voor dat ze ging douchen liet ze het ongv. een half uur in dr haar (op droog haar). ze spoelde al ghasoul uit (zonder shampoo te gebruiken). dit heeft ze ongeveer anderhalf jaar lang gedaan. nu heeft ze een mooie volle bos lang haar Tabarek Allah. ze vertelde me dat ze echt af en toe shampoo gebruikte maar niet vaak.

je kunt het met een gerust hart proberen. ik heb een familie lid van mij ook aangeraden om dit te doen omdat ze ook last had van haaruitval en ze merkte meteen verschil...

17-09-2011, 13:50

Citaat door Nouriah:
nee hoor het zijn allemaal natuurlijke producten...

je zou juist voorzichtig moeten zijn met shampoo's als je wist wat daar allemaal inzat...


ik ken persoonlijk een vriendin van me, die had van alles en nog wat met dr haar gedaan (wave, verf, etc.) haar haar was er echt slecht aan toen. ze ging naar de kapper en deze knipte het ontzettend kort voor dr. ze vond het verschrikkelijk om zo kort haar te hebben. ze besloot haar haar met rust te laten. ze deed iedere week al ghasoul in dr haar voor dat ze ging douchen liet ze het ongv. een half uur in dr haar (op droog haar). ze spoelde al ghasoul uit (zonder shampoo te gebruiken). dit heeft ze ongeveer anderhalf jaar lang gedaan. nu heeft ze een mooie volle bos lang haar Tabarek Allah. ze vertelde me dat ze echt af en toe shampoo gebruikte maar niet vaak.

je kunt het met een gerust hart proberen. ik heb een familie lid van mij ook aangeraden om dit te doen omdat ze ook last had van haaruitval en ze merkte meteen verschil...
Ooh oké, heel erg bedankt lieverd. Ik kan me herinneren dat ik vroeger olijfolie in m'n haar deed, misschien groeide het daarom snel weer aan. Olijfolie heb ik al heeeel lang niet meer gebruikt. Thanks

Lang haar is gewoon prachtig, ik moest het helaas wel knippen. Bedankt voor de tips!

17-09-2011, 19:34
graag gedaan!


Moge Allah je een lange volle bos geven. Amin

vergeet niet dat iedere dag je haar kammen erg belangrijk is.

18-09-2011, 13:19
Notificatie!

18-09-2011, 15:22

Citaat door Nouriah:
graag gedaan!


Moge Allah je een lange volle bos geven. Amin

vergeet niet dat iedere dag je haar kammen erg belangrijk is.
aminnnnn


dat is mijn probleem, het niet dagelijks kammen van de haren.
Heb nu ontzettend veel last van haaruitval dat ik niet eens meer durf te kammen !

18-09-2011, 17:23
je moet er een gewoonte van maken...

maar geloof me wanneer je deze masker gebruitk, je haar gaat zo lekker zacht aanvoelen dat je het een paar keer per dag gaat kammen

19-09-2011, 21:49
Hi Nouriah, ik heb je masker vandaag gedaan en geen shampoo gebruikt tijdens het wassen, maar olijfolie spoel je er niet volledig uit met alleen water, of ik heb iets fouts gedaan ??

19-09-2011, 21:59



Citaat door Nouriah:
graag gedaan!


Moge Allah je een lange volle bos geven. Amin

vergeet niet dat iedere dag je haar kammen erg belangrijk is.

Ameen,


Citaat door Bachelorette:
aminnnnn


dat is mijn probleem, het niet dagelijks kammen van de haren.
Heb nu ontzettend veel last van haaruitval dat ik niet eens meer durf te kammen !

Als je elke dag kamt, dan vallen ze niet meer uit.. x

Citaat door Bachelorette:
Hi Nouriah, ik heb je masker vandaag gedaan en geen shampoo gebruikt tijdens het wassen, maar olijfolie spoel je er niet volledig uit met alleen water, of ik heb iets fouts gedaan ??
Heet water misschien, maar dat is weer niet goed voor je haar

19-09-2011, 22:13

Citaat door Liya20:
Ameen,


Als je elke dag kamt, dan vallen ze niet meer uit.. x

Heet water misschien, maar dat is weer niet goed voor je haar
ik heb geen idee haha, morgen maar weer wassen. denk ook niet dat dit de bedoeling is haha

19-09-2011, 22:24

Citaat door Bachelorette:
ik heb geen idee haha, morgen maar weer wassen. denk ook niet dat dit de bedoeling is haha
Geen gekke dingen doen he
Aaah je bent lekker in Marokko! Lekker op vakantie?

Pagina's : [1] 2 3 4 5