Bekijk volle/desktop versie : Mijn vriendin...



Pagina's : [1] 2

09-09-2011, 21:00
Ik liep vandaag in de stad met mijn vriendin. Ik ken haar al jaren lang. Er kwam dus een gozer op ons aflopen, hij groette ons allebei en vroeg wie ik was en wat ik van haar was. Toen ik antwoordde met 'haar vriend', zei hij dat hij ook haar vriend is. Op dat moment werd ik boos, en ben ik gewoon weggegaan en heb haar daar achter gelaten. Ze riep me nog terug met de woorden dat het niet waar was, maar ik luisterde niet. Nu weet ik niet of ik 't goede heb gedaan. Moest ik juist achter haar staan, en zeggen dat die jongen liegt? Of spreekt die jongen de waarheid? Een jongen komt toch niet zomaar met zo'n leugen aanzetten?

09-09-2011, 21:03


Wat snap je niet precies?

09-09-2011, 21:03
Jij vertrouwt die onbekende gozer die je nog nooit in je leven hebt gezien eerder dan je vriendin die je soweiso veel langer kent ??









09-09-2011, 21:04
Ik vind het niet grappig. We hebben eerder problemen gehad wat hierop lijkt, ik vind het gewoon raar dat het telkens gebeurd. Van daar dat mijn vertrouwen in haar beschadigd is.

09-09-2011, 21:05


Makes no sense main.

09-09-2011, 21:06
Zelfs als je zo weinig vertrouwen hebt, is het nog wel beleefd als je mensen laat uitpraten.

09-09-2011, 21:08
Liet haar dan op zijn minst wat zeggen.

09-09-2011, 21:09
Moet ik haar nu bellen. Mijn telefoon staat uit.

09-09-2011, 21:10

Citaat door Fallen.:
Ik vind het niet grappig. We hebben eerder problemen gehad wat hierop lijkt, ik vind het gewoon raar dat het telkens gebeurd. Van daar dat mijn vertrouwen in haar beschadigd is.
Sorro maar het is gewoon hilarisch

Telkens gebeurd? Zijn er meerdere jongens op jullie afgekomen?

09-09-2011, 21:10
Wauw, dat is erg awkward om mee te maken.

09-09-2011, 21:11
Je zegt dat dit eerder is gebeurd. Dat is wel heel vreemd. Laat haar maar contact opnemen met jou. Of nou ja, dat is wat ik zal doen, wachten tot hij wat van zich laat horen.

Maar aan de andere kant, je had wel naar haar moeten luisteren. Ook al is het vaker gebeurd, hij is en blijft een wildvreemde. En als hij echt een vriend van haar is dan zal hij toch niet zo droog reageren?

09-09-2011, 21:12

Citaat door Fallen.:
Moet ik haar nu bellen. Mijn telefoon staat uit.
Ja zeker doen, bied je excuus aan en maak haar duidelijk wat er toe leidde dat jij zo reageerde.
Laat haar het daarna rustig uitleggen.

09-09-2011, 21:12



Citaat door Nerdchick.:
Sorro maar het is gewoon hilarisch

Telkens gebeurd? Zijn er meerdere jongens op jullie afgekomen?

Haha. Soortgelijke, niet precies hetzelfde, dat mensen op ons af kwamen lopen.

Citaat door Snatch.:
Wauw, dat is erg awkward om mee te maken.

Ja.

Citaat door Funkyfresh.:
Je zegt dat dit eerder is gebeurd. Dat is wel heel vreemd. Laat haar maar contact opnemen met jou. Of nou ja, dat is wat ik zal doen, wachten tot hij wat van zich laat horen.

Maar aan de andere kant, je had wel naar haar moeten luisteren. Ook al is het vaker gebeurd, hij is en blijft een wildvreemde. En als hij echt een vriend van haar is dan zal hij toch niet zo droog reageren?
Ik snap niet wat ik nu volgens jou moet doen.

09-09-2011, 21:13
Je had niet moeten weglopen, je had de confrontatie aan moeten gaan!!
Want nu vreet het zo aan je omdat je niet weet wat je moet geloven.....

09-09-2011, 21:14
Ik denk trouwens nooit na als ik boos ben, vandaar dat dit zo dom leest.

Pagina's : [1] 2