Bekijk volle/desktop versie : Lange jas V & D (Mart Visser)...wie?



Pagina's : [1] 2 3 4

08-09-2011, 17:42
Assalamoe alaykoem,

Wie heeft de lange jas (donker blauw) die ze nu bij V & D verkopen van Mart Visser gezien of gekocht? Ik heb hem in een andere stad gereserveerd maar weet niet of ik ik nu om moet gaan. Heb de andere jassen gezien maar die vielen wel mee. Deze ziet er wel heel mooi uit op de foto.
Maar dat waren sommige andere ook die vielen in het echt wel tegen.

Graag jullie mening...

Alast bedankt!

08-09-2011, 17:44


ik vind die bruine van de folder heel mooi, maar heb ze ook nog niet in het echt gezien. Op tv commercial was ie wel lichter dan de folder dus vraag me ook af hoe ze er in het echt uitzien.

08-09-2011, 17:49
Mooie collectie!

08-09-2011, 17:51

Citaat door roumaisa:
ik vind die bruine van de folder heel mooi, maar heb ze ook nog niet in het echt gezien. Op tv commercial was ie wel lichter dan de folder dus vraag me ook af hoe ze er in het echt uitzien.
Die bruine heb ik nog wel zien hangen, maar is lang niet zo mooi zoals je 'm in de folder ziet. Daarom twijfel ik of ik ik 'm moet halen.

08-09-2011, 18:19


ik was laatst bij de v&d

wilde die zwarte hebben met knopen, kost 199, weet niet of er meerdere zwarte zijn

maar ze hadden me maat niet, was uitverkocht, alleen maat 44 of 42 was er, ik heb 38 dus ik ga morgen alle vd af, sorry de rest heb ik niet gezien, maar die zwarte is echt leuk en sjiek..draag abaya s dus past er perfect bij,

08-09-2011, 18:27
bedoel je deze




hij lijkt me best wel mooi

08-09-2011, 18:29
Ja idd de tweede.

08-09-2011, 19:37
Are you kidding me? En dan ook nog voor die prijs?

08-09-2011, 19:39
Prachtig die tweede, ik kan alleen niet zoveel neerleggen voor een jas, als ik er het geld voor
zou hebben zou die dan wel jaren dragen en niet alleen 1 winter zeg maar.

nonomich ik zeg doen

08-09-2011, 19:51
hij ziet er echt mooi uit!

09-09-2011, 11:57
Hij is idd wel prijzig maar gaat wel jaren mee. Heb wel 20% korting gekregen dus uiteindelijk 200 euro. Het is heel erg moeilijk om een lange mooie jas te vinden, ben echt al zeker 3 jaar op zoek.
Hij is trouwens heel erg mooi en gelukkig heb ik er nog een kunnen vinden want ze zijn heel snel gegaan.

09-09-2011, 12:00
pfff hoor van vele zusters die op zoek zijn naar lange jas je wilt neit weten hoevaak ik hier in nl lange jassen heb gezien!! Vooral bij turken heerst het ! Maar ik vindt het n mooie jas en voor die prijs is et wel waard ik heb laatst jas gehaald voor 119,- sorry maar als je goedkope haalt mag je weer n nieuwe gaan halen beter een keer goed kopen!! besaa meid!! ik zeg doen!!

09-09-2011, 12:10


Hele mooie jassen hoor!

09-09-2011, 12:25

Citaat door Miss_Chantalle:
pfff hoor van vele zusters die op zoek zijn naar lange jas je wilt neit weten hoevaak ik hier in nl lange jassen heb gezien!! Vooral bij turken heerst het ! Maar ik vindt het n mooie jas en voor die prijs is et wel waard ik heb laatst jas gehaald voor 119,- sorry maar als je goedkope haalt mag je weer n nieuwe gaan halen beter een keer goed kopen!! besaa meid!! ik zeg doen!!
Ben wel regelmatig geweest bij Turkse zaken maar op de een of andere manier is het dan weer toch net niet. Hoor wel dat ze in Turkije heel veel keus hebben.
Heb nu vorig jaar een gehaald bij een Turkse zaak in A'dam maar vind deze echt stukken mooier. Voorlopig hoef ik niet om te kijken naar een winterjas Alhamdoelillah.

Ja 100 a 150 euro voor een lange jas is echt een redelijke prijs.

Dank je!

09-09-2011, 12:34
Bij c&a enzo heb je toch ook van die lange jassen? Ik heb mijn droomjas 2 jaar geleden aangeschaft..enige wat ik wil kopen is zo'n dikke jas, die zijn echt goed tegen extreme kou. Die manteljassen zijn niet zo warm vind ik

Pagina's : [1] 2 3 4