Bekijk volle/desktop versie : najwa en omar met de duffe juff ( verhaal is af )



Pagina's : [1] 2

28-10-2004, 13:25
Rumoer op het schoolplein van de sint antonis school. Alle kinderen waren vroeg aanwezig op het schoolplein. Het was immers pas kwart over acht en de schoolbel gaat pas om half negen. Tussen alle spelende kinderen viel er iets op,. Omar, die stond gebarend met zijn handen druk te praten met Najwa. Het leek net of hij haar iets wilde duidelijk maken of miscien wel iets belangrijks wilde melden.
Allebij zaten ze in groep vijf, waar ze een hele lieve juf hadden. Jufvrouw Nawal was ook van marokkaanse afkomst net als Omar en Najwa. Tja het is immers moeilijk om op een '' zwarte school '' les te geven. Maar Juf Nawal was er tegen op gewassen.
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr luid de schoolbel. Goede morgen zegt Juf Nawal tegen de Kinders. Goede morgen zeggen de kids gezamelijk terug. Zoals je wel weet is een ochtend op school best zwaar. De kinders zijn druk, juf Nawak komt koffie tekort en mischien ook wel slaap. Want zij nam altijd haar werk mee naar huis.
Gedurende de ochten zit Najwa bezorgd achterom te kijken naar Omar. En omar probeert haar blik maar te ontwijken. Juf Nawal had wel iets door maar wist niet precies wat, ze had Najwa al 3 keer gewaarschuwd dat ze bij de les moest blijven. Ze waren met geschiedenis bezig en ze waren uit het boek aan het lezen. Soufian die achterin naast Omar zat was hardop aan het lezen.
'' Najwa neem jij het maar over van Soufian '' Zei de juff.
Blozend en haperend zei Najwa dat ze niet wist waar ze waren. De Juf vond het maar raar ze voelde een grimmige sfeeer in de klas, net alsof iedereen wist wat er was behalve zij.
De juff vroeg aan Nawja wat er was. Najwa zei: '' eigenlijk niks maar ik heb gewoon een vraag en ik hoop dat u me antwoord kan geven''.
De juff stelde haar gerust waardoor Najwa haar vraag kon stellen.
'' Juff een meisje van 20 jaar kan ze kinderen krijgen? '' vroeg Najwa. De juff ging blozen en dacht jeetje moet ik ze nu al het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes vertellen. Ze bleef hoe dan ook rustig en antwoorde gewoon de vraag. ''Ja Nawjaatje dat kan maaaaaaaar ze moet wel eerst trouwen'' antwoorde de juff islamitisch verantwoord.
'' En een meisje van 14, kan ze ook kinderen krijgen '' vervolgde Najwa. De juff begreep het niet helemaal en keer verward. '' Ja zij kan ook kindertjes krijgen, als ze maar getrouwd is '' antwoorde de juff vervolgens. Gelijk er achter vroeg Najwa bezorgd : '' En een meisje net zo oud als ik van 9 jaar? '' De zweetdruppels van de juff gleden langs haar lichaam. Ze had nu een liter water nodig om haar uitgedroogde keel te kunnen voorzien van vocht.
'' NEEE Najwaaatje dat kan absoluut niet, een meisje van jou leeftijd kan nooit zwanger raken '' Zei de juf bezorgd en opgelucht tegelijk.
Er viel eventjes een stilte in de klas. Maar kort na die stilte schoof er een stoel onder iemand vandaan. Achter in de klas zat Omar die haastig opstond. Hij schreeuwde opgefokt: '' IK ZEI TOCH NAJWA DAT JE NERGENS BANG VOOR HOEFT TE ZIJN''

28-10-2004, 13:36


wejemaaa was dat het alleeen de titel zeg dat het af is en ik vind dat het verder moet gaan meid~;D

28-10-2004, 13:44

Citaat door thug_angel16:
wejemaaa was dat het alleeen de titel zeg dat het af is en ik vind dat het verder moet gaan meid~;D
hij is echt af
ik hou van korte verhalen

ooh ja trouwens

ik ben een jongetje

28-10-2004, 14:48
ahha..
hij is egt g0ed..
jammer dat je nii verder gaat
inshallah v0lgen en andere korte verhalen van je..
laat het me h0ren..
XxX..samira..XxX

28-10-2004, 14:51



Citaat door sammy_hoceima91:
ahha..
hij is egt g0ed..
jammer dat je nii verder gaat
inshallah v0lgen en andere korte verhalen van je..
laat het me h0ren..
XxX..samira..XxX
datv zeer zeker

28-10-2004, 15:43
wahahahahaha

28-10-2004, 16:16
hahaha ok jmmmr maar kan er nix aan doen dat je van korte verhaaltje houd en jongetje???? dat staat echt leuk als een jongetje een verhaal typt!!!!!!!
;D;D;D

28-10-2004, 16:26
Jammer dat die so kort is, maar hij doet wel....Thank you voor de leesplesier

30-10-2004, 10:53
graag gedaan

30-10-2004, 11:12


(10 tekens)

30-10-2004, 11:28
mensen wallah ik kom met een vervolg van dit verhaal ik ben aan het denken
vanavond staat ie er op

30-10-2004, 13:12
heej..

leuk dat je er een vervolg op gaat sette..
vanavond k0m ik kijke wat er staat
XxX..samira..XxX

30-10-2004, 23:21


heej

het is al avond er er staat nog nix..
kh0op dat er n0g wel een k0mt vandaag..
kijk maar of je wilt en kan.
XxX..samira..XxX

02-11-2004, 20:38
wahhahahah
meid ga snel door man
Peace up

03-11-2004, 13:02
ik ga een nieuwe schrijven maar heb het ff druk met werk

Pagina's : [1] 2