Bekijk volle/desktop versie : Studie Gezocht scriptie verzekeringen hbo



08-09-2011, 14:29
Beste studenten,

Ik zou graag een leidraad willen hebben voor mijn afstudeeropdracht. Ik zal bij een verzekeringsmaatschappij een opdracht gaan doen, maar ik heb nog geen flauw idee welk onderwerp precies.

Kunnen jullie mij misschien helpen aan een aantal ideetjes?

Help jullie Marokkaanse zuster aan een HBO diploma hahaa

08-09-2011, 15:14


Wat voor opleiding doe je dan als ik vragen mag? Over wat voor soort verzekeringen wil je het doen? Schade, personen etc?

Erg interessant, ik moet volgend jaar incha Allah ook aan mijn scriptie beginnen en ben al wel wat ideetjes aan het opdoen.

Ik wens je heel veel succes.

09-09-2011, 22:01
Soukran meid!

Ik wens je alvast heel veel succes en "plezier". Het is belangrijk dat je een opdracht gaat doen wat echt in je straatje past.
Ik ben al eens gestart bij een bedrijf en het onderwerp sprak me totaal niet aan, uiteindelijk ben ik afgehaakt.

MER, laatste loodjes. Ik mag zelf kiezen welke kant ik op wil gaan. Belangrijkste is dat ik dit keer wel slaag

10-09-2011, 18:10

Citaat door OPI:
Soukran meid!

Ik wens je alvast heel veel succes en "plezier". Het is belangrijk dat je een opdracht gaat doen wat echt in je straatje past.
Ik ben al eens gestart bij een bedrijf en het onderwerp sprak me totaal niet aan, uiteindelijk ben ik afgehaakt.

MER, laatste loodjes. Ik mag zelf kiezen welke kant ik op wil gaan. Belangrijkste is dat ik dit keer wel slaag
Ik was aan het denken aan islamitisch bankieren. Interessant onderwerp.
Ja en dat het je ook boeit. Bijna, heerlijk gevoel. Jij ook heel veel succes toegewenst!