Bekijk volle/desktop versie : Boateng: "Ik wil alles winnen met Milan"



07-09-2011, 14:53
De Serie A gaat vrijdagavond weer van start. Kevin-Prince Boateng kijkt uit naar de wedstrijd van AC Milan tegen SS Lazio.

Vorig seizoen werd Milan landskampioen van Italië. Boateng hoopt zijn steentje bij te kunnen dragen aan verdere successen van de Italiaanse topclub dit seizoen. Waar Milan vorig seizoen concurrentie kreeg van Internazionale en Napoli, verwacht Boateng dat Juventus dit jaar ook gaat meestrijden om het kampioenschap.

Juventus versterkte zich flink met onder meer Andrea Pirlo en Eljero Elia. "Mijn doel is om alles te winnen en zal gefocust zijn op alle competities", zegt Boateng tegenover Sky Sports Italia. "Ik kan niet wachten om te spelen na een heel lange voorbereiding."

"We willen allemaal dolgraag beginnen met de competitie. Er zijn dit seizoen veel ploegen die interessant zijn om te volgen, zoals Napoli, Lazio en Juventus. Ze hebben zich allemaal goed versterkt en ik kan niet wachten om het op te nemen tegen die ploegen."

Milan begint vrijdagavond met een thuiswedstrijd tegen Lazio. Daarna reist de ploeg van Massimiliano Allegri af naar Barcelona. Daar wacht dinsdagavond de ontmoeting met Barcelona in het kader van de Champions League.