Bekijk volle/desktop versie : Kan een van de toepassingen voor ndeze website niet uitvoeren.



06-09-2011, 14:31
Hoe krijg ik de onderstaande melding weg? Heb van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.


06-09-2011, 14:45


Is dat nou firefox of internet explorer die je gebruikt? Ik heb alles op klassiek staan vandaar.

06-09-2011, 14:48
Internet Explorer (gebruik zelf Firefox). Het is voor een kennis.

06-09-2011, 14:52
internet opties -> tabblad beveiliging: custom level klikken (sorry heb engelse ie) ->reset medium high (default) geprobeerd?

IE geupdate naar nieuwste versie? Welk besturingssyteem gebruikt hij/zij?

06-09-2011, 14:56



Citaat door BaasbovenBaas:
internet opties -> tabblad beveiliging: custom level klikken (sorry heb engelse ie) ->reset medium high (default) geprobeerd?

IE geupdate naar nieuwste versie? Welk besturingssyteem gebruikt hij/zij?
Eerste optie heb ik al geprobeerd, geen resultaat. En hij heeft IE8 op Windows XP. IE9 is voor Windows 7 geloof ik.

06-09-2011, 15:00
Misschien maar eens proberen IE eraf te gooien en opnieuw installeren. Wat begin ik een hekel te krijen aan Microsoft zeg, sjonge jonge.

06-09-2011, 15:03

Citaat door Denker:
Misschien maar eens proberen IE eraf te gooien en opnieuw installeren. Wat begin ik een hekel te krijen aan Microsoft zeg, sjonge jonge.
haha ik haat ie, ik gebruik het nooit. Het schijnt dat ie8 geen html5 support. Mischien is dat het probleem?

06-09-2011, 15:04

Citaat door BaasbovenBaas:
haha ik haat ie, ik gebruik het nooit. Het schijnt dat ie8 geen html5 support. Mischien is dat het probleem?
Dat kan zo maar zijn. Op sommige websites geeft ie dat aan, op andere weer niet. Anyway, thanks.

06-09-2011, 15:34
Onder internet opties de website toevoegen aan vertrouwde websites
En dan klik dan op aangepast niveau en zoek dan op
- Gemengde inhoud weergeven : deze moet op inschakelen staan.
- Gedownloade elementen : Deze moet ook op inschakelen staan.

Druk op OK en dan toepassen sluit IE af en start opnieuw op en dan klik je op de popup om hem te installeren.

succes

06-09-2011, 15:50

Citaat door Administrator01:
Onder internet opties de website toevoegen aan vertrouwde websites
En dan klik dan op aangepast niveau en zoek dan op
- Gemengde inhoud weergeven : deze moet op inschakelen staan.
- Gedownloade elementen : Deze moet ook op inschakelen staan.

Druk op OK en dan toepassen sluit IE af en start opnieuw op en dan klik je op de popup om hem te installeren.

succes
Ik heb IE eraf gehaald en Firefox erop gegooid. Alles werkt goed.

Ook bedankt.