Bekijk volle/desktop versie : Studie Minor volgen in Rabat bij het Nimar



05-09-2011, 23:56
Wie is er van plan de minor te gaan doen?

06-09-2011, 00:41


Wauwie, studeren in Marokko lijkt mij echt leuk.. Maar daar heb je wel geld voor nodig, wil je het ook leuk hebben..

07-09-2011, 02:01

Citaat door Sweet.ness:
Wauwie, studeren in Marokko lijkt mij echt leuk.. Maar daar heb je wel geld voor nodig, wil je het ook leuk hebben..



Ja , maar als je student bent heb je toch gewoon recht op studiefinanciering..ook in het buitenland. Bovendien kan je in aanmerking komen voor een studiebeurs van je onderwijsinst. en niet te vergeten dat je met de euro altijd goed zit in maruecos

25-10-2011, 14:42
Wie heeft dit gedaan? Ik ben het aan het overwegen..

25-10-2011, 14:54


Een vrouw mag niet reizen zonder een ma7ram.

25-10-2011, 14:56

Citaat door Classique_aht:
Wie heeft dit gedaan? Ik ben het aan het overwegen..
Me!! Ga 't doen ncha'lah na de zomer! So excited, op het NIMAR zelf de website heb je mensen die over hun ervaringen hebben geschreven. Check ff zou ik zeggen . Als je nog hulp nodig hebt mag je me gerust PM'en !

25-10-2011, 14:57

Citaat door houston:
Een vrouw mag niet reizen zonder een ma7ram.
Gelijk negatief altijd.. waarom? Je weet niet eens onder welke omstandigheden iemand gaat.

25-10-2011, 15:37

Citaat door LJAHLA:
Gelijk negatief altijd.. waarom? Je weet niet eens onder welke omstandigheden iemand gaat.
Huh? Negatief? Ik zeg het alleen voor het geval iemand het is vergeten, het is van groot belang dat je ervan bewust bent.

25-10-2011, 16:49

Citaat door houston:
Een vrouw mag niet reizen zonder een ma7ram.
Wie zegt dat ik alleen reis. Niet zo snel oordelen.

25-10-2011, 16:51

Citaat door LJAHLA:
Me!! Ga 't doen ncha'lah na de zomer! So excited, op het NIMAR zelf de website heb je mensen die over hun ervaringen hebben geschreven. Check ff zou ik zeggen . Als je nog hulp nodig hebt mag je me gerust PM'en !
Wat leuk! Heb je alles al geregeld en welke opleiding doe je? Dankjewel, zal ik doen!

25-10-2011, 20:08

Citaat door houston:
Huh? Negatief? Ik zeg het alleen voor het geval iemand het is vergeten, het is van groot belang dat je ervan bewust bent.
o ok sorry.. in dat geval thx voor de reminder!

25-10-2011, 20:15

Citaat door Cordis:
Wat is hun website dan? ik kan het niet zo snel vinden.. ik kom alleen uit op ru.nl/nimar

maar je moet het ook interessant vinden, niet alleen omdat het in marokko is...
Nee dat is logisch dat je gaat omdat het interessant is, anders ga je 't niet lang volhouden he en is 't ook zonde van je tijd..vind ik.
Kijk hier moet je even kijken voor info over die minor bij het Nimar: http://www.ru.nl/nimar/nederlands/studeren-marokko/studeren-marokko/minor-social-studies/. Je kunt ze ook mailen en dingen vragen, ze replyen best snel en ze zijn erg behulpzaam.
Ze geven trouwens de laatste tijd ook voorlichtingen op hogescholen en universiteiten. Laatst waren ze op de hogeschool in rotterdam, volgens mij. Op facebook laten ze dat altijd weten : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001564795089.