Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die zich laten slaan door hun mannen of vriendjes.



05-09-2011, 13:14
Oke, weetje. Ben je getrouwd en slaat je man je, en vind je het erg om afstand van hem te nemen omdat je denkt aan je kinderen of welke domme smoes dan ook. OKE, ik begrijp het!

Maar heb je een relatie, en je laat je slaan door je vriendje. Ben je dan wel helemaal 100? Heb je enig respect voor jezelf? Even serieus, alleen Marokkaanse meisjes laten dit toe, Ik heb nog nooit een Nederlandse meid horen zeggen, me vriendje slaat me.. Oke kan wel zijn dat een Nederlandse dat ooit heeft gezegd, maar als ik vervolgens zou vragen, en wat heb je gedaan? Zouden ze NOOOOOOOOOIT zeggen, ik ben nog samen met hem! ik heb het hem vergeven.

Welke walgelijke domme vrouw doet dat? Waarom hebben jullie geen zelfrespect WAAAAAROM? Denken jullie soms aan het feit dat jullie anders misschien alleen zullen blijven?
Wa doen wat aan jullie verdomde hersentjes en laat je leven niet leiden door 1 of andere jongen, domme wezens.

peace

05-09-2011, 13:26


Van een getrouwde vrouw begrijp ik het nog wel. Het is moeilijk om je huwelijk zomaar op te geven.

05-09-2011, 13:29
Zelfs van een getrouwde vrouw begrijp ik het niet. STerker nog, dit moet je niet begrijpen omdat zij als getrouwde vrouw rechten heeft waar nu aan getornd worden. Wie wil er nu een man die z'n handjes niet thuis kan houden. Wat zullen de kinderen later wel niet denken?

Vrouwen die het accepteren houden de vicieuze cirkel in stand. Ze zijn geen haar beter dan de mannen zie ze verrot slaan. Wat een disrespect.

05-09-2011, 13:31
Als je klappen krijgt van je man, naar de politie.

Als je klappen krijgt van je vriend, ben je een xxxx.

Als je klappen krijgt van je man die eerst je vriend was, ben je een kuthoer die nu maar beter haar mond kan houden.

Als je klappen krijgt van je vriend die vroeger je man was, bel Einstein, iets met tijd en lineair.

05-09-2011, 13:32



Citaat door EvilPooh:
Als je klappen krijgt van je man, naar de politie.

Als je klappen krijgt van je vriend, ben je een xxxx.

Als je klappen krijgt van je man die eerst je vriend was, ben je een kuthoer die nu maar beter haar mond kan houden.

Als je klappen krijgt van je vriend die vroeger je man was, bel Einstein, iets met tijd en lineair.
Ayamshoem

05-09-2011, 13:35

Citaat door Lella_Najat:
Ayamshoem
Wat?! WAT?!

05-09-2011, 14:09
Sommige vrouwen vinden het leuk om onderdanig behandeld te worden. Klinkt misschien raar en geloofwaardig maar is echt zo ! Ik heb weleens van marokkaanse meiden gehoord van: Jaaa ik mag dit niet van mn vriend, en ik mag daar echt niet komen. Ja ik moet 6 uur al naar huis, anders gaat hij me hoeken ! Met een lachje erbij, beetje trots ook. Dan denk ik WOMAN!!!!! Where is your dignity ?