Bekijk volle/desktop versie : Wie o wie van de dames?



Pagina's : [1] 2

27-10-2004, 20:53
Wie o wie van de dames heeft er ook een volle C cup of D cup ik zit namelijk eraan te denken om verkleining te doen omdat ik er best veel last van heb met name mijn rug en noem maar op dat gestaar en ga zo maar door wie heeft er ook ervaring mee? Thnx girls

27-10-2004, 20:57

Ik heb geen cup c of d maar wel een xxxx b en voor mijn lengte is dat heel wat..Ik heb ook veel last van me rug daardoor..Dat zeg ik ook altijd; ik ga ze laten verkleinen (voor de grap )..maar dat moet je niet doen meid..wees blij met wat je hebt ook al is dat niet altijd even leuk..

27-10-2004, 20:59
ja maar ik heb er gewoon dagelijks last van en het is niet leuk meer om steeds met die pijn rond te lopen

27-10-2004, 21:12
Ik weet niet wat ik heb.

27-10-2004, 21:19

je weet toch wel wat je hebt? of ben ik nou gek

27-10-2004, 21:22
Ik weet ook niet wat ik heb.Ik denk cup A



28-10-2004, 07:41
Me zusje heeft cup D die wil ze ook verkleinen,

28-10-2004, 09:30

Citaat door Ess:
ja maar ik heb er gewoon dagelijks last van en het is niet leuk meer om steeds met die pijn rond te lopen
Salamo aliikoum, meid,

Hoe weet je het zo zker dat de rugpijn door grote borsten veroorzaakt wordt? Wedden dat slechts je eigen conclusie is? Veel meisjes hebben een slchte lichaams houding. Bij zitten, staan en lopen hangen ze te veel aan (in) hun rug. Zeker als ze grote borsten hebben en die proberen aan het zicht te onttrekken, dan krommen ze hun rug en schouders helemaal om die borsten heen. Ik weet er alles van, vroeger schaamde ik me ook zo voor mijn "big things". Nu is het over. Ik veranderde mijn mentale houding waardoor mijn lichaamse houding ook beter werd. Trots moet je zijn met wat je hebt. En als anderen staren, dit is dan hun zwakte, hun probleem en niet de jouwe. Dus loop met een rechte rug, steek de borsten maar voor je uit, en bedank God dat hij jou gegzengd heeft met prachtige atributen. Je hebt er geen idee van hoe graag vrouwen met kleine borsten jouw grote zouden willen hebben.

groetjes allemaal en gezegende Ramadan

10-11-2004, 23:45
ik wou dat ik met je kon ruilen hoor

11-11-2004, 01:49

Citaat door Ess:
Wie o wie van de dames heeft er ook een volle C cup of D cup ik zit namelijk eraan te denken om verkleining te doen omdat ik er best veel last van heb met name mijn rug en noem maar op dat gestaar en ga zo maar door wie heeft er ook ervaring mee? Thnx girls
LAAT JE JE NEMEN TUSSEN JE TIETEN< MISSCHIEN HELPT HET DAN

11-11-2004, 10:38

Citaat door sssalima:
meid ik heb maatje D75 voor mijn lengte en gewicht heb ik ook te grote borsten maar ik heb geen las van me rug ik zie dat veel ook kijken maar ik zie het zo de man waar ik me trouw die heeft lekker geluk

ps je moet gewoon een goede bh kopen ze zijn wel prijzig maar dan heb je ook niet last van je rug thalla
Wow je man zal de geluk van zn leven hebben omdat jij een cup d heb

Waar slaat dat op

11-11-2004, 11:52
Hoi Ess,
Het is waar dat je pijn hebt aan je rug en dat komt zeker door de grote borsten.Ik had er zelf ook heel erg last van.Ik ben zelfs naar de dokter geweest en hij heeft mij door verwezen naar het ziekenhuis.Het is nu bijna een jaar geleden dat ik geopereerd ben aan mijn borsten en ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu helemaal nergens meer last heb van mijn rug.Ess als jij daar heel erg last van heb dan zou ik jou borstvekleining heel erg aan raden.En aan de meiden die geen last van hebben zou ik zeggen,jullie weten niet hoe erg dat is als je elke dag last van je rug hebt,dus geef haar geen advies als je dat zelf niet mee maakt.
En Ess ik hoop dat ik jou hier mee voldoende heb geinformeerd.
Als er meer van wilt weten stuur me maar een mailtje okè,ik wens jou het allerbeste en succes in je beslising.

Liefs van de lady.

12-11-2004, 19:21

dank je wel lieverd

13-11-2004, 10:42
wees blij met jezelf/...It`s a gift from god

19-11-2004, 18:02
ben ik ook blij mee.........

Pagina's : [1] 2