Bekijk volle/desktop versie : Erdogan gaat naar GAZA!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-09-2011, 20:57
Minister-president Erdogan, gaat op 13 of 14 september,van Egypte naar Gaza via de Rafah Poort,. Erdogan zal in Egypte op het beroemde Tahrir plein democratie boodschappen gaan geven


[video=youtube;oL2FBpYENYI]http://www.youtube.com/watch?v=oL2FBpYENYI[/video]






bron; http://www.haberturk.com/dunya/haber/665952-erdogan-gazze-yolcusu

04-09-2011, 21:09


Ah, dan kan Erdogan met eigen ogen zien hoe arm Gaza wel niet is....







[video=youtube;QxaDmAyt84g]http://www.youtube.com/watch?v=QxaDmAyt84g&feature=player_embedded[/video]


Als Israël de opening van de eerste Prada-winkel blijft blokkeren wordt het oorlog!

04-09-2011, 21:25
In Gaza lijdt men dagelijks zoveel honger, dat obesitas een levensgroot probleem is geworden...


04-09-2011, 21:31
tuuhkije altijd nuumer 1

04-09-2011, 21:41


Laten we hopen dat Egypte dan de grensovergang wel open heeft..hij schijnt nog al vaak dicht te zitten.

04-09-2011, 22:31
Erdogan droomt van een nieuw ottomaans rijk

04-09-2011, 22:38
in israel hebben ze elke dag last van terrorisme en slapen ze er niet door.NIET dus kijk deze foto bewijst het tegendeel mensen daar die plezier hebben in een pretpark, de scheve manier van discussiëren volgens het knaapje hier boven

04-09-2011, 22:39

Citaat door dogan2009:
Minister-president Erdogan, gaat op 13 of 14 september,van Egypte naar Gaza via de Rafah Poort,. Erdogan zal in Egypte op het beroemde Tahrir plein democratie boodschappen gaan geven
Ergogan zou er goed aan doen in eigen land actief te werken aan de democratie in plaats daar over babbeltjes in Egypte en Gaza te geven.

04-09-2011, 22:41

Citaat door thekingmaroc:
ik hoop inshallah dat dat waar is ataturk heeft die land zwaar verziekt
Samen met de kuffaar inderdaad. Het gaat goed met Turkije en ze worden steeds machtiger:.

selmae

04-09-2011, 22:52
Welke club zitten jullie dan precies in? De pedoclub van Immanuel ?

selmae

04-09-2011, 22:54
Respect voor Erdogan.

En de mensen die Erdogan hier door het slijk proberen te halen mogen sterven in hun haat en jaloezie.

04-09-2011, 22:55

Citaat door selmae:
Die Abjectief mogen ze echt een kogel door zijn blanke kop laten doorboren. Jemig, wat een walgelijke debiel is het.

De Turken zijn hun Islamitische identiteit steeds meer aan het herontdekken. Al-Hamdoulillah.

selmae
Die islamitische Erdohan is een vreselijke hypocriete lul, hij heeft vele jaren heel veel onheil laten gebeuren in Syrië en nu bekommert hij zich om Palestijnen die het helemaal niet zo slecht hebben.

04-09-2011, 22:57



Citaat door roek:
Die islamitische Erdohan is een vreselijke hypocriete lul, hij heeft vele jaren heel veel onheil laten gebeuren in Syrië en nu bekommert hij zich om Palestijnen die het helemaal niet zo slecht hebben.
Jouw grootste angst is dat er meer rechtgeleide leiders zoals Erdogan op gaan staan en jou op jouw plaats gaan zetten.

04-09-2011, 23:00

Citaat door roek:
Die islamitische Erdohan is een vreselijke hypocriete lul, hij heeft vele jaren heel veel onheil laten gebeuren in Syrië en nu bekommert hij zich om Palestijnen die het helemaal niet zo slecht hebben.
Hoe hij over Syrië denkt, weet ik eerlijk gezegd niet zo goed. Ik wil daar mij beter in verdiepen alvorens ik daar een opinie over heb.

Erdogan doet veel voor de Turken. Zo heeft hij Turkse Moslima's het recht gegeven een hoofddoek te dragen in universiteiten. Het is een stap, maar het komt goed.

selmae

04-09-2011, 23:05

Citaat door selmae:
Hoe hij over Syrië denkt, weet ik eerlijk gezegd niet zo goed. Ik wil daar mij beter in verdiepen alvorens ik daar een opinie over heb.

Erdogan doet veel voor de Turken. Zo heeft hij Turkse Moslima's het recht gegeven een hoofddoek te dragen in universiteiten. Het is een stap, maar het komt goed.

selmae
Helemaal fantastisch! Maar euuhhh. mag ik effe vragen wat dat bijdraagt aan de kwaliteit van de Turkse samenleving of wat dat verbetert aan de belabberde economische positie van Turkije?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6