Bekijk volle/desktop versie : 'Mensen beschouwen me als een Judas, denken dat het om geld ging'



03-09-2011, 12:09
Wie van een grote Engelse club overstapt naar Chelsea of Manchester City, lijkt wat uit te moeten leggen. Samir Nasri zal lang met de nek worden aangekeken vanwege zijn transfer van Arsenal naar de Eastlands en ook Raul Meireles zegt dat hij een Judas wordt genoemd door een deel van het publiek. De Portugees stapte vlak voor sluiting van de markt over van Liverpool naar Chelsea.

De voorbije weken werd Raul Meireles al herhaaldelijk in verband gebracht met the Blues. Iets meer dan een uur voor het einde van de markt maakte Liverpool bekend dat de speler een officieel transferverzoek in had gediend. Circa twintig minuten later kondigde Chelsea zijn komst naar Stamford Bridge aan. “Het ging allemaal zo snel. Ik ben niet de enige die je het mag verwijten, dat ik weg ben gegaan bij Liverpool. Van de club houden zal ik echter altijd blijven doen.”

“Dit soort dingen gebeuren in de sport. Ik kan alleen maar goede dingen zeggen over Liverpool, heb een fantastisch jaar beleefd. Mensen beschouwen me nu als een Judas, denken dat het om geld ging. Maar dat was niet zo; ik leg het later wel uit, het is nu nog te vers. Ik was heel blij dat Chelsea zich voor mij meldde. Het belangrijkste is dat alles geef wat ik in me heb en dat ik Chelsea help bij de jacht op prijzen.”