Bekijk volle/desktop versie : slechtste negaffa van NL

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

06-01-2003, 13:52
Hee mensen ik wil jullie (slechte) ervaringen graag weten m.b.t. negaffa's. Hebben jullie weleens iemand meegemaakt waarvan je zegt " dat zag er niet uit" of dat en dat is slecht, jurken make-up, haar en noem maar op.
Goeie ervaringen hoor ik ook graag.
Ik ben namelijk op zoek naar een negaffa maar het is zo moeilijk kiezen en nu vroeg ik me af wie ik eigenlijk het beste NIET moet kiezen.

Liefs,
Saloua

06-01-2003, 14:18

wie ik persoonlijk een goede negaffa vind is naima uit den haag zij heeft de nieuwste jurken mooi juwelen en ze maakt je licht op dus je ziet er niet uit als een pop uit de poppen kraam en daar komt bij dat ze er voor zorgt dat je heel relaxt blijft tijdens het feest.

06-01-2003, 14:29
Thanks voor je reaktie! Heb je ook goede adressen in de omgeving van Amsterdam?

06-01-2003, 14:32
Fatin, Fatima en Noeha zijn heel goed.

06-01-2003, 14:33

Nejma in Amsterdam. Misschien is dat iets voor jou? Vind het op zich wel een goede negaffa.

xxsel

06-01-2003, 14:37
hee dames,

Wat vinden jullie van Touria van amsterdam? Hebben jullie ervaringen met haar?

06-01-2003, 14:41
Ik heb gehoord dat Touria heel slecht is, tenminste als we het over Touria uit Amsterdam(oostdorp) hebben, haar jurken zijn niet mooit en ze kan niet goed opmaken.

06-01-2003, 14:47
oh!! Ik dacht dat Touria goed was ze is redelijk bekend en populair toch. Een vriendin van me heeft haar ook genomen dat was wel mooi maar dat is een jaar gelden en nu hoor ik negatieve geluiden over haar dat ze er geen zin meer in heeft en de bruidjes slecht opmaakt.
Op welk gebied is ze slecht volgen jou? Ze is toch visagiste en maakt heel licht op. Ik weet niet meer wat ik moet denken.

Liefs,
Saloua

06-01-2003, 14:49
Meen je dat Rachida?? Bedoel je dat touria teveel make-up gebruikt?? wat vreemd ik heb haar nog nooit veel make-up zien opsmeren juist subtiel altijd..
Hebben we het over dezelfde Touria.. Uit Osdorp, blond...??

06-01-2003, 14:50
Touria gebruikt veel make-up en zij is ook niet aardig, komt te laat. Nejma is ook goed, maar ik ga zelf Noeha nemen, die is goed, kan heel goed opmaken.

06-01-2003, 14:50
Saloua, Nejma, Malika en Meriam zaten al volgeboekt helaas. Maar ik dacht dat ik met Touria een goede keus had gemaakt.

06-01-2003, 14:53
Ze is inderdaad niet zo aardig en beetje te streng maar ik dacht als ze voor de rest maar oke is. ik bedoel ik ga niet met haar trouwen ze moet er alleen voor zorgen dat ik er die dag perfect uitzie. Maar als jullie allemaal zo negatief zijn.. Hoe komt dat? Want haar make-up is altijd zo naturel..

06-01-2003, 14:53

Als je haar goed vindt waarom niet? Er zijn genoeg neggafa's in Amsterdam schat, geen paniek, ik ben vorige week bij 4 langs geweest allemaal goed.

06-01-2003, 14:57
ik begin echt in paniek te raken dames. Ik dacht dat ze goed was maar heb nog geen jurken van haar gezien..
Ik heb veel andere gebeld voordat ik bij touria terecht kwam maar die zaten allemaal al volgeboekt..
Wat vinden jullie van Jamilla? weleens meegemaakt?

06-01-2003, 15:00
Die is ook OKE, maar Saloua ga eerst bij Touria kijken, wie weet misshien heeft ze inmiddels nieuwe jurken en je moet vooral ook met haar afspreken dat ze niet te veel make-up moet gebruiken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8