Bekijk volle/desktop versie : "1 maand samen met mijn mannetje" , "my love and me ; 6 maanden; voor altijd"



Pagina's : [1] 2

02-09-2011, 01:10
ik vind het hier heel gezellig om af en toe eens rond te lezen, maar ik word echt helemaal gek van die onderschriften en banners over hoe lang je getrouwd bent, of wanneer je gaat trouwen , en hoeveel je houdt van je mannetje... gatver.. zijn ook heel veel ongetrouwde mensen hier die willen trouwen , en jaloers worden .. hou daar beetje rekening mee JA! .. en los van dit vind ik het ook gewoon irritanttt .. vrouwen moeten altijd alles aan de hele wereld kwijt, why!? Kun je toch ook gewoon aan je "mannetje" vertellen, dat je zoveel van hem houdt? Of is ie daar niet geïnteresseerd in?

02-09-2011, 01:14


Jaloezie is echt misselijkmakend. Koop voor jezelf een Boeddha beeldje of zo.

02-09-2011, 01:15
Snap niet dat jij je hierover druk kan maken. Laat ze doen. Volgens mij behoor jij tot de jaloerse? Of heb ik het verkeerd ..

02-09-2011, 01:15
elkaar de ogen uitsteken met wat je hebt, en je prive-leven niet voor jezelf houden vind ik ook behoorlijk misselijkmakend ..

02-09-2011, 01:18



Citaat door TrotseBerberse_:
Snap niet dat jij je hierover druk kan maken. Laat ze doen. Volgens mij behoor jij tot de jaloerse? Of heb ik het verkeerd ..
klopt.. ik ben jaloers.. SO? Ik hoef niet elke keer geconfronteerd te worden met het feit dat hele freaking wereld gaat trouwen en zo gelukkig is ... en daarnaast; zie er gewoon echt de reden niet van in.. klef gedoe.

02-09-2011, 01:20

Citaat door Rosa_blanca:
klopt.. ik ben jaloers.. SO? Ik hoef niet elke keer geconfronteerd te worden met het feit dat hele freaking wereld gaat trouwen en zo gelukkig is ... en daarnaast; zie er gewoon echt de reden niet van in.. klef gedoe.
Doe er iets aan.

02-09-2011, 01:20
Alsof al die meiden die hun getrouwd leventje zo ophemelen ook werkelijk dolgelukkig zijn. Dat willen ze graag geloven ja. Ze proberen eerder zichzelf te overtuigen dan de rest.

02-09-2011, 01:22
ja mss is dat het idd wel

02-09-2011, 01:34
Ik begrijp je ergens wel, ik krijg het al benauwd als ik zulke dingen lees. Voor mij een normale vrouw aub.

02-09-2011, 01:38

Citaat door Rosa_blanca:
klopt.. ik ben jaloers.. SO? Ik hoef niet elke keer geconfronteerd te worden met het feit dat hele freaking wereld gaat trouwen en zo gelukkig is ... en daarnaast; zie er gewoon echt de reden niet van in.. klef gedoe.
je bent be3da eerlijk

02-09-2011, 01:39
Zie je Rosa_Blanca over een paar maanden opeens met koeieletters in haar ot: AL 3 MAANDEN ÓÓK EEN LIEFDE!!!! LEKKER VOOR JULLIE BITCHES, JULLIE ZIJN NIET DE ENIGE!!

02-09-2011, 01:42

Citaat door GeleSokken:
Jaloezie is echt misselijkmakend. Koop voor jezelf een Boeddha beeldje of zo.
Serieus shut the fuck up over boedha

02-09-2011, 01:45



Citaat door KILLUMINATIII:
Serieus shut the fuck up over boedha
Als je het nou wat netter had gevraagd, had ik de moeite genomen om erover na te denken.

02-09-2011, 01:49
Ik voel Frankie's stem bij me op komen...

[video=youtube;KIiUqfxFttM]http://www.youtube.com/watch?v=KIiUqfxFttM[/video]

02-09-2011, 01:51
Ik doe het zelf niet, vind het gay.

Als het uit is, weet iedereen het ook meteen of als je het niet meer in je naam hebt denken ze dat het uit is.

Pagina's : [1] 2