Bekijk volle/desktop versie : Verrot gevoel..



01-09-2011, 20:31
Iemand gesproken op BB en heb diegene moeten afwijzen op haar uiterlijk, niet omdat ze lelijk was maar was gewoon niet mijn type en wilde niet verwijderen, heb het gewoon eerlijk gezegd. Qua innerlijk kwam ze gewoon perfect over, maar pff omdat de klik niet erwas wat uiterlijk betreft, kreeg ik gewoon een brok in me keel. Voel me erg schuldig wallah.

01-09-2011, 20:33


Life goes on..

01-09-2011, 20:34
Tsja kan toch, wat de een mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden, over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Ze zal er vast niet mee zitten, tenzij she diggs you

01-09-2011, 20:37
Jawel als ze er niet mee zat, zat ik er ook niet mee.
Ze kwam over als een heel bescheiden, serieus meisje. Ik zou daar een moord voor doen maar wat ik zoek qua uiterlijk vind je gewoon zowat niet. Zulke meiden zitten meestal in de moskee, maarja ben nog veel te jong om te trouwen.

01-09-2011, 20:38


Als je je te jong bent om te trouwen, ga niet vissen naar meisjes en spaar die arme zielen.

01-09-2011, 20:39
Jeetje wat is het probleem dan? Jj maakt een drama om niks

01-09-2011, 20:41
Ik weet dat ik serieus ben en contact zou kunnen houden met iemand met geen enkel probleem.
Je moet niet denken dat elke man een loyaliteitsprobleem heeft, allah swt heeft verschillende schepsels geschapen.

01-09-2011, 20:41

Citaat door iTusY:
Jawel als ze er niet mee zat, zat ik er ook niet mee.
Ze kwam over als een heel bescheiden, serieus meisje. Ik zou daar een moord voor doen maar wat ik zoek qua uiterlijk vind je gewoon zowat niet. Zulke meiden zitten meestal in de moskee, maarja ben nog veel te jong om te trouwen.
Veel te jong om te trouwen maar loopt wel harten van meisjes te breken.

01-09-2011, 20:44
eerst die bb weg doen dan gaan we praten

01-09-2011, 20:45

Citaat door TrotseBerberse_:
Veel te jong om te trouwen maar loopt wel harten van meisjes te breken.


Dus als ik zou kunnen trouwen dan kan ik geen harten breken..
Ik breek haar hart in principe niet, ik vertel gewoon dat er geen toekomst is inplaats gebruik van haar te maken als afval of wat dan ook. Eerlijkheid gaat boven alles.