Bekijk volle/desktop versie : USA : Niet met hoofddoek in attractie: vechtpartij met 100 agenten



01-09-2011, 19:57
De vraag om een hoofddoek te verwijderen of geen gebruik te maken van de attractie was de oorzaak van een grote vechtpartij in een pretpark in New York waarbij twee beheerders gewond raakten en 15 mensen in de cel belandden. Ongeveer de helft van de 6.000 bezoekers in New York’s Rye Playland had een islamitische achtergrond en behoorde tot een groep die het einde van de Ramadan vierde. Omdat moslimvrouwen met hoofddoek gebruik wilden maken van een attractie waarin het dragen van een hoofddoek wegens veiligheidsredenen niet is toegestaan brak er een vechtpartij uit. Meer dan 100 agenten waren nodig om de gewelddadigheden de kop in te drukken. De moslims voelen zich gediscrimineerd.
Volledig artikel: [URL="http://rt.com/usa/news/amusement-islam-muslim-nyc-557/"]http://rt.com/usa/news/amusement-islam-muslim-nyc-557/[/URL]

In Nederland kwam de hoofddoek van een moslimvrouw in de wielen tijdens het kart racen waarbij de vrouw gewond raakte. Ook daar voelde de moslims zich gediscrimineerd en eisten een schadevergoeding.


[video=youtube_share;tNOwnUwYKg0]http://youtu.be/tNOwnUwYKg0[/video]


Bron

01-09-2011, 19:59


Als een hoofddoek niet is toegestaan omwille van veiligheidsredenen, dan moeten hoofddoekdragende meisjes zich daaraan houden. Zo simpel is dat.
Er zijn toch attracties genoeg waar het wél mag? Waarom moeilijk doen?

01-09-2011, 19:59
Politie agressie is een groot probleem in Amerika, kijk maar op youtube hoeveel van dit soort filmpjes er zijn. Dit is geen uitzondering omdat het moslims betreft.

01-09-2011, 20:02

Citaat door KEKEKEKEKE:
Politie agressie is een groot probleem in Amerika, kijk maar op youtube hoeveel van dit soort filmpjes er zijn. Dit is geen uitzondering omdat het moslims betreft.
[URL=" http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1090588/2010/04/08/Hoofddoek-raakt-vast-in-kart-moslima-sterft.dhtml"]Hoofddoek raakt vast in kart: moslima sterft[/URL]



Het dragen van een hoofddoek is eenveiligheidsrisico, en er werd restitutie van het entreegeld geboden. Vervolgens, zoals bekend, waren de heren en dames het hier niet meer eens.. en in tegenstelling tot NL laat de US politie zich niet schofferen...

01-09-2011, 20:03



Citaat door Saida25:
Als een hoofddoek niet is toegestaan omwille van veiligheidsredenen, dan moeten hoofddoekdragende meisjes zich daaraan houden. Zo simpel is dat.
Er zijn toch attracties genoeg waar het wél mag? Waarom moeilijk doen?
Ben je een moslima?
Een Hijaab is verplicht !!
Allah ze regels staan boven de regels van mensen moet je weten als Moslima.

01-09-2011, 20:06
Ik had het kreng in laten stappen..

01-09-2011, 20:08

Citaat door psvamazigh:
Ben je een moslima?
Een Hijaab is verplicht !!
Allah ze regels staan boven de regels van mensen moet je weten als Moslima.
Heb op tv gezien een moslima die gewoon haar hoofd kaal heeft geschoren
dan hoeft ze geen hoofddoek meer op volgens haar

01-09-2011, 20:11

Citaat door khwarizmi:
Heb op tv gezien een moslima die gewoon haar hoofd kaal heeft geschoren
dan hoeft ze geen hoofddoek meer op volgens haar
Volgens mij staat dat in het OT .

01-09-2011, 20:12

Citaat door psvamazigh:
Ben je een moslima?
Een Hijaab is verplicht !!
Allah ze regels staan boven de regels van mensen moet je weten als Moslima.
Wat ik ben of niet ben gaat jou niks aan oké?
Ik ben die vragen hier omtrent mijn persoon meer dan BEU!

01-09-2011, 20:13

Citaat door Saida25:
Wat ik ben of niet ben gaat jou niks aan oké?
Ik ben die vragen hier omtrent mijn persoon meer dan BEU!
??
Je vraagt er zelf om .

01-09-2011, 20:20

Citaat door psvamazigh:
Ben je een moslima?
Een Hijaab is verplicht !!
Allah ze regels staan boven de regels van mensen moet je weten als Moslima.
Prima MAAR dan gaat ze niet mee in een attractie .

Het is of het één of het ander...

In de USA staan de regels van Allah NIET boven de wettelijke regels . Zo is het ook in de rest van de seculiere landen zelfs in Turkije.

01-09-2011, 20:23

Citaat door psvamazigh:
??
Je vraagt er zelf om .
Ik vraag helemaal nergens om.
Als ik met jou in een discussie zit over homoseksualiteit, dan ga ik jou ook niet vragen of je een homo bent en je vertellen dat het haram is.
Het interesseert me namelijk niet wie je bent, ik lig niet wakker van andermans doen en laten.
Dat zou jij beter ook eens doen.

01-09-2011, 20:24



Citaat door Hoessein28:
Prima MAAR dan gaat ze niet mee in een attractie .

Het is of het één of het ander...

In de USA staan de regels van Allah NIET boven de wettelijke regels . Zo is het ook in de rest van de seculiere landen zelfs in Turkije.
Dan gaat ze er maar niet in inderdaad

01-09-2011, 20:25

Citaat door Saida25:
Ik vraag helemaal nergens om.
Als ik met jou in een discussie zit over homoseksualiteit, dan ga ik jou ook niet vragen of je een homo bent en je vertellen dat het haram is.
Het interesseert me namelijk niet wie je bent, ik lig niet wakker van andermans doen en laten.
Dat zou jij beter ook eens doen.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen ik reageerde alleen op je reactie ''dat ze haar hoofddoek dan maar af moet doen''

01-09-2011, 20:25

Citaat door Hoessein28:
Prima MAAR dan gaat ze niet mee in een attractie .

Het is of het één of het ander...

In de USA staan de regels van Allah NIET boven de wettelijke regels . Zo is het ook in de rest van de seculiere landen zelfs in Turkije.
Is een attractie wel halal? Mag het volgens de Sharia?
Moeten die moslima's niet de Koran gaan citeren i.p.v. zich te gaan amuseren in attracties?
Daar hoor je al die extremistische moslims nu opeens niks meer over zeggen toch?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63