Bekijk volle/desktop versie : Ik moet er iet aan denken dat mij vrouw later hier op m.nl actief zal zijn



01-09-2011, 08:21
Zitten jullie hier stiekem of mag het gewoon van jullie mannetjes?

01-09-2011, 09:48


salaam alaykoum

wat is er mis met marokko.nl? mijn man weet gewoon dat ik hier actief ben, er is toch niks mis mee? zolang men maar bij bepaalde onderwerpen weg blijft.. ik zelf ben meestal actief onder het hoekje mama's & papa's, of bij islam onderwerpen.. als je de juiste vrouw hebt dan moet je haar gewoon vertrouwen. als ze echt wat verkeerd wilt doen, dan zal dat toch gebeuren met marokko.nl of zonder..

01-09-2011, 10:19
Ik snap ook niet wat het probleem is.

Lid zijn van M.nl en mama&papa's in de gaten houden, kan je zelfs geld besparen!! (aanbiedingen etc worden gedeeld) Daar zijn jullie mannen toch zo gek op? (wij vrouwen geven altijd te veel geld uit ;-))

En we leren el hmdl heel erg veel van elkaar.......we delen hier informatie waar je anders niet aan komt. En plus.....de eerste drie maanden van je zwangerschap kan je er in het openbaar niet veel over praten.....en is het alleen maar beter om toch op m.nl (anoniem) je verhaal te kunnen delen en vragen te kunnen stellen.

Dus wijs je je vrouw insallah op deze handige topics? ;-)

01-09-2011, 10:52

Citaat door flipm0de:
Zitten jullie hier stiekem of mag het gewoon van jullie mannetjes?
Jouw vrouw niet, maar zelf wel lekker hier rondneuzen he snotaap!

01-09-2011, 11:32


Shayatien

01-09-2011, 11:38
Ik moet er niet aan denken dat mijn man hier op m.nl actief is.

01-09-2011, 12:56

Citaat door MaroccanDiamond:
Ik moet er niet aan denken dat mijn man hier op m.nl actief is.
hahahahha

17-10-2012, 13:54
Zie jij nou maar eerst eens een blinde, dove vrouw voor je te winnen voor dat je komt praten over "mijn vrouw"

17-10-2012, 14:58
Wejow deze up je ook