Bekijk volle/desktop versie : 3-delige taartbodem



31-08-2011, 17:09
Salam alaikoum dames,

Ik heb een tijdje geleden een 3-delige taartbodem gekocht bij de Albert Heijn, aangezien ik niet zo goed ben met deeg en graag een taart wil maken lijkt mij dit het makkelijkst.

Mijn man houdt van chocoladetaart, die van de Albert Heijn vind hij echt super lekker en ik wou graag iets maken wat erop lijkt.

Kan iemand mij helpen aan een lekker taartrecept? Het mag ook een recept zijn zonder chocolade hoor.

Alvast bedankt.

31-08-2011, 19:43


je kan ook eerste laag chocopasta mouse en twee laag macarpone/room en afwerking met hele bodem ook en toetjeen raspt choco overheen

31-08-2011, 20:05
1e laag chocopasta moes, wat is dat bedoel je gewoon chocolade pasta voor je brood?
En wat bedoel je met je laatste zin sorry niet onbeleefd bedoeld maar ik snap er niks van.

Hoop op een duidelijkere uitleg alvast bedankt

01-09-2011, 17:20
Hoi meid,

Dat heb ik ook gezien zo een 3 delige taartbodem bij de AH. Ik ga hem inchallah ook maken. Ik ga denk ik op de eerste laag een mengsel van slagroom en jam doen, 2e laag banketbakkersroom.
En verder de taart bestrijken met slagroom en versieren met lekkere dingetjes!
Succes meid, hoop dat je hier toch wat aan hebt!

Xxx

01-09-2011, 18:56



Citaat door Sunshine_CB:
1e laag chocopasta moes, wat is dat bedoel je gewoon chocolade pasta voor je brood?
En wat bedoel je met je laatste zin sorry niet onbeleefd bedoeld maar ik snap er niks van.

Hoop op een duidelijkere uitleg alvast bedankt
sorry Ik was niet duidelijk...Hazelnootmouse Maak Je van Slagroom, 2 eetl Hazelnootpasta (die je op brood smeert) en suiker en geroosterd fijngehakt hazelnoot samenmengen...zo Heb je een mouse echt heerlijk...

Of Je Kan ook aardbeidessertsausje flesje overgieten en smeren dan stijfklop slagroom..tweede laag bbr metslagroom samen..
en alle bodem bewerkt met slagroom en de rest kan jezelf bedenken...

02-09-2011, 15:47
Okee bedankt voor de tips!

Ik ga de taart denk ik decoreren met aardbeien en chocolade ga ik smelten en dan nog chocolade erover heen raspen, zoiets haha!
Ben niet zo creatief maar wil t toch graag proberen!

02-09-2011, 18:27
Hoi meid,

Gewoon je fantasie laten werken en je ff weer kind voelen! Hihi, dat is mijn gouden tip!
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat, klinkt lekker je ideetje! Maak je er dan wel foto's van en zet je het dan hier op?

Xxx

02-09-2011, 18:44
ik wil ook zoiets proberen.klinkt lekker!

04-09-2011, 22:17
Sorry las het te laat dus heb helaas geen foto gemaakt.

Ik heb de onderste laag ingesmeerd met aardbeien jam en mascerpone. Die laag erboven met mascerpone en de bovenste laag met slagroom, klopfix en vanillesuiker. Daarna heb ik de taart gedecoreerd met aardbeien en geraspte chocolade.

En smullen maar! Jammieeeee!

05-09-2011, 15:42
xfaatje had laatst een hele lekkere geplaatst bij de topic van Zwervertje 'the taste of life', ze zou de recept nog plaatsen!
Misschienmoet je daar even kijken.

05-09-2011, 15:45
Beter koop je die chocotaart van AH niet meer, hoe lekker die ook is. Er zit varkensgelatine in