Bekijk volle/desktop versie : Al Qaeda in Irak neemt een Japanse militair gevangen !! Video !



Pagina's : [1] 2 3

27-10-2004, 07:11
Assalamu alaikum,

de dappere mujahideen van Alqaeda in Irak ( de voormalige tawheed wal jihad) hebben een lid van het Japanse leger gevangengenomen die vanuit Israel / Jordanie Irak is binnengekomen om mee te doen aan de bezetting van Irak .


Japan krijgt 48 uur om zich terug te trekken uit Irak , zoniet dan zal deze gebvangene hetzelfde lot ondergaan als zijn voorgangers Bigly , Pearl en anderen.


Wa lilahi lhamd.






http://ingesis.uniquindio.edu.co/upload/japan%20man.wmv

27-10-2004, 09:12



Citaat door pistados:
De dappere mujahideen van Alqaeda in Irak hebben een hele Japanees gevangen genomen, met hoeveel waren ze daarvoor die dapperen.....met vijf.
Ik heb de indrik dat je het begrip dapper niet echt door hebt, bij ons noemt men zulke mensen lafaards.
En het was nog een ongewapende burger ook.

Leve de heldhaftige mudjaheidenen. Ze zullen hem toch wel eerst vastbinden voordat ze hem zijn kop afsnijnden of niet. Misschien is het wel een ninja en biedt hij weerstand.
Dat kunnen onze mudjaheidense helden natuurlijk niet hebben.

Smerige lafaards dat zijn het.

27-10-2004, 09:21

Citaat door Peej:
En het was nog een ongewapende burger ook.

Leve de heldhaftige mudjaheidenen. Ze zullen hem toch wel eerst vastbinden voordat ze hem zijn kop afsnijnden of niet. Misschien is het wel een ninja en biedt hij weerstand.
Dat kunnen onze mudjaheidense helden natuurlijk niet hebben.

Smerige lafaards dat zijn het.
Een smerige lafaard zijn die bezetters die veilig in helicopters, tanks en pantservoertuigen, ingepakt in dikke harnassen kinderen en anderen doorzeven met kogels en bommen.
Als het echte mannen waren stapten ze uit en gingen ze man tegen man vechten dat durven ze niet want dan overwinnen ze niet omdat ze totaal geen moraal bezitten.

En nog grote lafaards zijn mensen als jij die onderdrukkers goedkeuren en steunen om in een ander land te gaan moorden, voor een paar druppels olie en om hun smerige overheersingsdrang te bevredigen.

Je kan me niet wijs maken dat jij dit nie laf vindt, geloof ik niet, elke normaal denkende mens vindt dit.

27-10-2004, 09:39
Vieze vuile lafaaaards zijn het!
Die gasten hebben geen hart, geen gevoel, en zijn maar op 1 ding uit!

27-10-2004, 09:59


De Japanners zijn actief in dezelfde zuidelijke regio als de Nederlanders. De militairen hebben geen gevechtstaak en mogen alleen deelnemen aan humanitaire operaties.

Van "bezetters die veilig in helicopters, tanks en pantservoertuigen, ingepakt in dikke harnassen kinderen en anderen doorzeven met kogels en bommen", is bij de Japanners dus geen sprake.

27-10-2004, 10:15

Citaat door Elberfeld:
De Japanners zijn actief in dezelfde zuidelijke regio als de Nederlanders. De militairen hebben geen gevechtstaak en mogen alleen deelnemen aan humanitaire operaties.
Van "bezetters die veilig in helicopters, tanks en pantservoertuigen, ingepakt in dikke harnassen kinderen en anderen doorzeven met kogels en bommen", is bij de Japanners dus geen sprake.
Als eerstL: Een irakees in de rug schieten lijkt mij geen vredestaak.
ten tweede: de Japanners en nederlanders 'die een humanitaire" taak hebben in Irak, steunen daarmee Amerika waardoor deze vrijbrief heeft om in steden als Bagdad en Falujah los te bombarderen vanuit hun veilige vliegtuigen.
Ik zou zeggen als ze echt "HUMAAN"zijn zouden ze naar Faluja oprukken, en de Amerikanen stoppen met hun "slachtpartijen" op irakezen. Dat is beter dan rondjes rijden in de woestijn bij samawah op kosten van onderandere mijn belasting geld.

Maar hoe je het wend of keert: Sadam is afgezet ( goede zaak) maar moet dit ten koste gaan miljoenen levens? (1,5 mio doden gedurende de boycot van amerika. nederland en andere westerse VN op medicijnen en voedsel, en nog een duizenden door bambardementen)

Nee gebruik de term HUMAAN asjebliefdniet, dat getuigt van geen respect van de inhoud van het mooie woord: Humaan,.

27-10-2004, 10:16

Citaat door Noena:
Vieze vuile lafaaaards zijn het!
Die gasten hebben geen hart, geen gevoel, en zijn maar op 1 ding uit!
Zou jij hetzelfde zinnetje ook over de amerikanen en consorten in irak kunnen schrijven?

27-10-2004, 10:25

Citaat:
Als eerstL: Een irakees in de rug schieten lijkt mij geen vredestaak.
Is niet bewezen, en ook niet geloofwaardig.

Hij loste waarschuwingsschoten omdat er een grote groep tuig Nederlandse containers aan het plunderen was.

27-10-2004, 10:35

Citaat door Tim76:
Is niet bewezen, en ook niet geloofwaardig.

Hij loste waarschuwingsschoten omdat er een grote Nederlandse containers aan het plunderen was.
Goh, ik vraag me af of Nederlanders uit honger en onderdrukking in de 2e wereldoorlog die Duitse depots overvielen ook tuig waren en terecht neergemaaid werden? Nee tuurlijk niet!! Duitsland was een bezetter, Nederlanders hadden daarmee het volste recht zich te verzetten.

Irak: Nederland en andere coalitielanden zijn bezetters: en Irakezen hebben het volste recht zich te verzetten. Ik zie geen verschil.
Jij wel? maar echte verschil, niet egbaseerd op het gevoel van superieur voelen jegens irakezen of moslims.

27-10-2004, 10:38

Citaat:
Goh, ik vraag me af of Nederlanders uit honger en onderdrukking in de 2e wereldoorlog die Duitse depots overvielen ook tuig waren en terecht neergemaaid werden? Nee tuurlijk niet!! Duitsland was een bezetter, Nederlanders hadden daarmee het volste recht zich te verzetten.
Beste jongen, in die containers zat geenbrood maar electronische artikelen.

Als er een hongerige massa eten zou roven, zou ik je gelijk geven.

27-10-2004, 10:42

Citaat door ieffies:
Als eerstL: Een irakees in de rug schieten lijkt mij geen vredestaak.
ten tweede: de Japanners en nederlanders 'die een humanitaire" taak hebben in Irak, steunen daarmee Amerika waardoor deze vrijbrief heeft om in steden als Bagdad en Falujah los te bombarderen vanuit hun veilige vliegtuigen.
Ik zou zeggen als ze echt "HUMAAN"zijn zouden ze naar Faluja oprukken, en de Amerikanen stoppen met hun "slachtpartijen" op irakezen. Dat is beter dan rondjes rijden in de woestijn bij samawah op kosten van onderandere mijn belasting geld.

Maar hoe je het wend of keert: Sadam is afgezet ( goede zaak) maar moet dit ten koste gaan miljoenen levens? (1,5 mio doden gedurende de boycot van amerika. nederland en andere westerse VN op medicijnen en voedsel, en nog een duizenden door bambardementen)

Nee gebruik de term HUMAAN asjebliefdniet, dat getuigt van geen respect van de inhoud van het mooie woord: Humaan,.
Leuk stukje tekst, maar rechtvaardigt dat het eventuele onthoofden van een Japanner?

27-10-2004, 10:44

Citaat door Tim76:
Beste jongen, in die containers zat geenbrood maar electronische artikelen.

Als er een hongerige massa eten zou roven, zou ik je gelijk geven.
Daarom juist zou je de plundering moeten toejuichen, die apparatuur wordt gebruikt om nog meer irakezen te onderdrukken en te vermoorden.
Nederland heeft daar gewoon niets te zoeken met het leger? Koloniale tijdperk is allang voorbij hoor...

27-10-2004, 10:49



Citaat door ieffies:
Zou jij hetzelfde zinnetje ook over de amerikanen en consorten in irak kunnen schrijven?
ik richt mijn mening tegen iedereen die zich bezig houdt met zinloos geweld!

27-10-2004, 11:06

Citaat:
Nederland heeft daar gewoon niets te zoeken met het leger? Koloniale tijdperk is allang voorbij hoor...
De plaatselijke bevolking is v.w.b. het merendeel redelijk tevreden met de Nederlandse militairen daar. Het waren aanhangers van al Sadr die de konvooien aanvielen, en aanslagen pleegden. Momenteel heeft al Sadr ingebonden.

Maar ook ik ben niet voor verder verblijf van Nederlanders daar, maar dat is meer mijn politieke overtuiging.

27-10-2004, 11:07

Citaat door Noena:
ik richt mijn mening tegen iedereen die zich bezig houdt met zinloos geweld!
Vindt jij dat de de amerikanen en consorten geen / wel zinloos geweld plegen?
En vindt jij dat een bezette volk, die geweld gebruikt: zinvol geweld is?

Groeten

Pagina's : [1] 2 3